Terv, Masinaks on kuskil 2007 aastal ostetud täbaras seisus Yamaha Aerox, plaaniga sellest uus uhke pill teha.Kunagi oli mul siin selle kohta ka teema, aga ajapikku on see ära kadunud - ilmselt serverite vahetuse ja aktiivsuse puudumise tõttu. Esimese hooga sai kohe laiali kakutud, jupid puhtaks tehtud ja värvimiseks ettevalmistusi tehtud ning uusi juppe kogutud kuid ajad ja olud muutusid teine masin oli toona olemas, tekkisid autoload, auto, tsikkel jne. Sell aastal jäi garaaziz olles masina jupid ette ning tuli mõte see kokku panna. Nüüdseks olen ära värvinud mootoriploki, mõned vidinad, juppe tellinud ning mootoris ka üht-teidist kokku pannud. Hetkel on takistuseks saanud magneto sobimatus, nimelt olin vist kunagi uue magneto sebinud, mis on uuema tüübi oma, millel takistab süütelugeja muhk vabalt pöörlemist ja käib vastu lugeja silma - seega otsin vanematüübi magnetot. Edasiselt tuleks värvida raam ja osta veel paar pudinat. Mootori sett: Mootor - minarelli horistontaal 98a.; Summuti - Stage 6 pro replika chrome; Väntvõll - Motorforce 10 pin koos sfk c3 laagritega; Silinder - Suuremaks puuritud originaal (d=42mm); Karburaator - dellorto 17,5 mm manual; Variaator - Polini speed controll; Sidur - Malossi delta MHR koos malossi wing kellaga; Õhufilter - Originaal koos malossi red spongega. Muud vidinad: Esimene piduriketas - Stage 6 wave stainless steel 280mm; Targmine piduriketas - Stage 6 wave 190mm; Piduriklotsid - Stage 6 SPORT Pidurivedeliku topsi kaaned - Stage 6 CNC orange Külje jalg - Buzzetti black Ning eks ta veel täieneb.. Siiani tehtud suurimad tööd: - Amordi simmerite ja õli vahetus; - Mootoriploki, amordi pükste, velgede ja lenksu värvimine pulbervärviga; - Mootoriplokis kõikide laagrite ja simmerite vahetus + esiratta laagrid; Pildid: Pilt 1. - Roller ostes @2007a. Lisaks vaata pilte lammutamisest ja algsest olukorrast aadressil: http://fotoalbum.ee/photos/Runner/sets/196296?page=1 Pilt 2. - Värvitud mootoriplokk by PowderStudio @2015 suvi Pilt 3. - Värvitud jupid by PowerStudio @2015 suvi Pilt 4. - Värvitud velg ja amordipulgad by PowderStudio @2015 Suvi Pilt 5. - Silindri jm vidinate iseseisev värvimine @2015 sügis Pilt 6. - Kolb 42mm ja küünal @2015 sügis Pilt 7. - Kolbi ja silindri paigaldus @2015 sügis Pilt 8. - Mootor @Nov. 2015 Pilt 9. - Esimene tellimus Scooter-Attack'ist Pilt 10. - Teine tellimus Scooter-Attack'ist Pilt 11. - Esihargi fit-test @Nov. 2015 Pilt 12. - Magneto lugeja silma vastas @Nov. 2015 PS Kui kellelgi on pakkuda Tartus müügiks või prooviks vanematüübi minarelli magnetot, oleksin sellest huvitatud. Vaata lisaks pilte ehitusest aadressil - http://fotoalbum.ee/photos/Runner/sets/1451493 ... Pildid täienemisel
Mul sul üks 70cc aerox pakkuda kui tahad saad siit hea mootori ja originaal seisus juhtmestiku ja möllud. Aind 500euri ja tingida ka saab
Tänan pakkumast, kuid ei ole see pakkumine jõukohane. Palun mitte minu teemat risustada! Pakkumised on oodatud postkasti või aadressil [email protected]. Teemas on oodatud teema kohased küsimused, asjalikud teemaarendused, õpetused ja tähelepanekud.
Seda ma tean kindlasti, et mähis on vanemtüüp e. originaal. Magnetoga olen vb mingeid diile teinud.. täpselt ei mäleta - pea 8 aastat gasasi laiali võetud masin ikkagi ju Tänud kõigile toetajatele!
Niipalju siis uudist, et sain tänu usinale kasutajale Brait13 magneto ära proovitud ja kasutajald raudsepp 3€+post eest loodetavasti töötava magneto. Nüüd on vaja poest tuua kicki käbid, viia raam, starter, suportid ja mõned pudinad veel pulbrisse ja ehk järgmisel kuul tuleb scooter-attaccki üks tellimus teha ning siis peaks hakkama mingi kuju tekkima. Gondlite värvimine jääb ilmselt suve peale. varsti ehk teen ka väiksema UP'i
Tore kuulda, kui saladus pole siis värv millega blokk värvitud või siis veljed, mis liiter maksis kah?
11.03.2016 Vahepeal on saanud üht teist tegeletud. Suurimateks tegevusteks on mootori kokku ladumine ja värvitud raam koos mõne detailiga. Las pidid räägivad oma eest. Pilt 1. - Variaator Polini speedcontroll, sidur malossi delta fly, siduritrummel malossi wing; Pilt 2. - Värvitud supordid, toon: RAL7009, lakk: Emerald orange, work by PowderStudio; Pilt 3. - Värvitud pidurivedeliku topsid ja startel, toon: RAL 9005, lakk: Emerald sparkel, work by PowderStudio; Pilt 4. - Värvitud raam, toon: RAL 9005, lakk: Emerald sparkel, work by PowderStudio; Pilt 5. - Toon: RAL 9005, lakk: Emerald sparkel Pilt 6. - PowderStudio kontakt -> http://www.powderstudio.ee/ Tekkis korra mõte, et ei panegi gondleid külge, kuna raam sai juba päris kena
Õhtust, Oli pikk nädalavahetus ja oli aega nokitseda masina kallal - Masin on eilse seisuga kahel rattal! Nagu ikka - las pildid räägivad enda eest! Pilt 1. - Ketta(S6 Waved) ja suppori montaaž ITKH'st (Support) ja Scooter-Attacist (ketas) said ostetud kõik uued poldid. ITKH'st karastatud poldid, mis on tumedat värvi ning sobivad paremini. Pilt 2. - Uued poldid esi supportis Pilt 3. - uued poldid veepumbas Pilt 4. - Ratta montaaž Pilt 5. - Sumpsi "look test" Pilt 6. - Variokaane "look test" Pilt 7. - Masin Ratastel!!! Tagumine amort on ajutislet (kuniks tekib jälle raha) originaal. Pilt 8. - Ilus toon Pilt 9. - Teiselt poolt Pilt 10. - Uues süütekuku montaaž Pilt 11. - Uue küljejala montaaž Pilt 12. - Taastatud juhtmestik Juhtmestikul vahetasin välja isoleeri ning puhastasin pistikud ja juhtmestiku. Kindlasti soovitan sama teha nendel, kellel on juba üle 10 aastased mainad ning on harrastanud mudast sõidustiili - isoleeri vahele oli kogunenud päris tugevalt liiva ja muud mustust mis oli aja ja vibratsiooni toimel nii mõnegi juhtme isolatsiooni päris õhukeseks söönud. Aega kulus selleks tööks pea terve päev, rull isoleerteipi ning purk brake gleanerit. Pilt 13. - Töö jäägid Kogu see liib ja teip tuli juhtnestiku ümbert Pilt 14. - Meenutuseks, juhtmestiks 7 aastat tagasi maha võttes Pilt 15. - Juhtmestiku paigaldus tööd Töö ergonoomilisemaks muutmiseks tõmbasin masina rihmadega laua külge (düno stiilis) kinni ning esimese ratta toetasin tööriista kastile (oleks ka saanud taburetile). Pilt 16. - Sädelus Pilt 17. - Sädelus 2 Pilt 18. - Nina juhtmestik Pisut jäin siin nõutuks ning vajaksin teie tarka abi, kuhu kinnitub rippuv aju ja see portselanist kaitse vms. Kui keegi teab täpselt öelda, siis võib julgelt postitustesse teada anda ja kui saab veel enda masina ninast suuremas pildid saata, oleks veelgi parem. Pilt 19. - Meeleolu pilt Selline seis oli tänase päeva (27.03.2015) lõpuks. Veel sai puhastatud gaasi-, spido-, ja toore trossi, osa ka paigaldatud. Mis veel head? Kindlasti kui te peaksite raami, ploki vms pulbrisse viima, siis kindlasti katke korralikult kinni kõik keermed, laadrite pesad ja kontakt pinnad ning veenduge selles täielikult, et kõik sai kaetud - mul suutis see tekitada korduvalt peavalu. Tõenäoliseelt lähiajal enam väga suuri uuendusi juppide näol ei tule, kuna suurem masin nõuab ÜV'd, kindlustust ja hooaja alguse hooldust mis võtab vaba raha endale. Järgmisteks töödeks on ilmselt juhtmestiku ja kaablite paigaldamise lõpetamine, jahutuse paigaldamine ning siis peaks saama juba vb ka proovi käivituse teha. Ning endiselt on rõhk töö kvaliteedil ja puhtusel. Pilt 20. - Sõidu pill Parimat, Alo
Ütleme et sellist proje pole ammu näinud siin. Aju kinnitub kindlasti raami külge. Seal kuskil peaks olema koht kust läbi visata see polt. Me alxi roxil tõmbasime selle lihtsalt nipukaga raami külge et see ringi ei tolkneks seal. E: Täpsustan oma juttu pildiga. Nimelt peaks aju olema kuskil punasega märgitud rajoonis. Pead ei anna kuna pole originaali näinud.