nii siis teen ka lõpuks teema enda nn rollu kohta, sai ostetud siis endale yamaha aerox, millel oli puudu silinder, hetke list Silinder: Stage6 racing 10sõrm Väntvõll: Doppler Endurance 10sõrm Summuti: Puudu hetkel pakkuge c16-c21 Karpa: 21mm Filter: TNT koonus Süüde: Stock vb kunagi mingi sport Vario: hetkel stock Sidur: stock Taldrikud: Piaggio Rihm: puudub Klapid: Malossi Carbon Välimus hetkel üleni läikiv must, aga arvatavasti läheb värvimisse varsti. Hetkel kerge plaan taguamorti süsteemiga, kaotab tagant originaali ära ja paneb 260mm amortid mõlemale poole poole täpsemalt pilte vaja tuua veel veepumba juurde kinnitus ja teisele poole täpselt sama moodi, ja loodan et saab varsti keevitada, siis saab ka alla proovida seda asja. sinna tuleb ka otse kollektor mis suunab tagaratta peale karpa. ja kondli hunnik
jep omme pilte, vb saab sellise asja ka valmis ainult teiste amortidega, hetkel mingid *piiks* amortid
plokk kinnitub ikka nagu tavaliselt ainult veits pikkem kiige külge tehtud, pilte lähen teen kohe varsti kui üles ärkab korralikult
No see amodrilahendus mis seal praegu on sul, ei kannata üle 20km/h sõitu, kui sedagi, proovi sinna vähe kindlam see asi saada. See toru, millest originaalis polt läbi käib, peab kindlasti ühes tükis olema, muidu mingit tugevust loota ei saa!
jep üks toru oleks kõvasti kindlam, aga eks asi on veel nkn aretamise järgus vähemalt jälle midagi uut ja huvitavat
ja tugevamaks saab siis teha alles kui keevitus olemas, jupid valmis, nüüd pmselt ongi asi keevituse taga, ja saaks mingid korralikud amortid alla siis vsjo 8)
jeap, seal jääb sellele raamile toetama kuid silveri plaani järgi jääks plokilaagrite peale .. :roll:
proovin siis nii teha nagu mma räägis et veits kindlam kui plokki laagri kohal amorti kinnitus, ja amordideks proovib aeroxi originaale see tähendab et kiige läheb veits pikkemaks kuna tahaks et istmeboks alles jääks. Paar päeva tagasi sai undertail ka tehtud roxi esikondlist, omme paneb pahtli peale ja vb teeb pilte.