Suutsin enda derbi predatoril magneto ja mähised ära lõhkuda ning masin jäi seisma. Ostsin hea rahaeest endale suzuki sepia, väga vana aga jõuline, sellel lendas aga kepsu laager laiali ja käis läbi kolvi ja otsustasin laiali võtta ning avastasin et sellel sama süüde nagu predatoril. Panin siis predatorile sepia süüte peale, panin hääled sisse, lükkasin jala alt ja andsin minna, minu ehmatuseks sõitis roller aga nüüdsest tagurpidi Kas võib olla et süüde on 180 kraadi vale?
Keerasin süüte 180 kraadi teist pidi, roller käib täiesti ilusti, gaasi anda hakkab ikka tagurpidi liikuma no ma ei saa aru
siin teema võib selles ka olla et säde on teistpidi ainult ehksiis kui mootorit valetpidi keerad, ja õiget pidi sädet ei ole :roll: on üks mu oletustest
peaks nii tegema et tross tuleb lenksujuurde tõmbad laks süüde teine käima , ajad garagest välja siis lased trossi lahti , laks käima :lol:
kui süüde on 180 kraadi vale, siis masin ei käi kuna segu proovitakse süüdata a.s.s. vaja on aga ü.s.s.
mul oli sportsüütega samateema, pm viga võib olla selles, et säde toimub ennem üss jõudmist ehk liiga varajane
Tegelikult saaks nii et paneks magneto juhtmetele lülitid peale, kui tahad tagurpidi sõita siis jätad seisma ja lülitad tagurpidi, kui õigetpidi sõita tahad, siis jätta seisma ja lülitada jälle süüde õigeks, see ei tohiks vägaraske olla
mingil vene modral on siuke süsteem, et kiirendamisel tõmbad mingit "nuppu " , ehk paned süüte varasemaks , ja siis väänad rulli , kiirendad ära paned jälle veic hilisemaks, jne.
see oli vanal emmilisel, ja see süüte nuga muutmine ei olnud kiirendamiseks, vaid vältimaks tagasilööki mootori käivitamisel ja uskuge mind, ei ole magus, kui 750 või 650 ccm bokser tagasi lajatab ja kui a ei eksi, siis keeras see süüdet nõks hilisemaks