Mõtlesin et teen ka oma kolmanda rolleri teema siis mida hakkan tõsisemalt võtma. Sai siis augusti keskel kuskil roller soetatud ja eks vigu ikka oli, paisupaagis oli surve sees jne. sai uued tihendid sis tuli välja et lakkas töötamast veepump ja peaaegu silku kottis. Sai sis peale ostetud malossi 70ccm silku kit. sai sissesõittu tehtud mingi 150km ja sis mõnipäev tagasi andis otsad väntvõlli kepsu laager millest 1/4 pilbasteks. Roll enam ei käivitunud ja oli ära lõhkunud kolvi. ilusti surunud kolvirõngad sissepoole niiet enam ei liigu, kasulik oleks vist uus kolb korraga osta aga eks paistab. Praeguseks sis ootab rahasid ja et kuna saaks uue väntvõlli ja arvatavasti ka kolvi. Optiline: TNT Pruun DH TNT Must DH puks ProGrip must/valged gripid TNT piduritopsi kaaned Carbon piduriheeblid Toonitud STR8 tagatuli suunatuledega Stage6 MK2 kicki vänt Stage6 Valge amordikõrgendus Paioli Reguleeritav tagaamort Läikiv must veepump/veepumbakaas Mootoriblokk koos variaatorikaanega pulbervärvitud teraga halliks Numbrimärk mootoribloki küljes Esiamordid värvitud läikiv mustaks Pidurisuppordid värvitud valgeks Carbon süüteluku ümbris ja set kah sis Silinder: Malossi 70cc Väntvõll: stock Summuti: Gianelli Shot (vahetatud silencer, lastud treita. nagu uus) Variaator: Malossi Multivar 5.4G Jahutustaldrik: Malossi Ventilvar Rihm: Malossi Sidur: Malossi Delta Clutch punane survekas Sidurikell: Malossi WingBell 107 Taldrikud: Stock Süüde: Stock + sportkiil Klapisüsteem: Stock + Malossi klapilehed Karburaator: Dellorto 17.5mm PHVA Õhufilter: stock Mootoriblokk: Porditud Polini EVO silindri järgi, omab Overrange valmidust Kollektor: Stock ja üks pildike ka
asjqd oleks vôind puhtaks teha ikka ennem, sest puhtus on kôige alus aga igastahes edu ja paksu rahakotti 8)
Küsimus et silkul all see mõra. keevitada pole hea idee ma arvan+ see malm. et kas midagi muutub kui lõigata alt to koht ära? et vähemalt eisaaks tekkida tollest edasisi metalli juppe mis lõhkuma hakkaks.
ja jälle hakkas midagi näkku panema, eisaa ma ühtegi normi masinat. nüüd oli sis nii et hakkas huiiama, eilasknud ültse normilt sõitta, mingi 45/50km/h lasi sõitta aga nii gui gaasi põhja nii hakkas pooma, sis jõudsin võru kesklinna ja seal suri välja, lükkasin maja juurde ära ja võtsin küünla maha, seal oli väike metalli tükk küünla vahel. tolle ära võtsin, läks ilusti paugust tööle , töötas mingi 3 min ja suri uuesti välja, tööle enam ei lähe. aa ja karpa ka paigast ära väga. kuna puterdab jne. loodab mingipäev düüsid osta ja hakkata proovima, kõigeennem vaja vaadata mitmene sees on. aga seni päikest. nagu näha mul ainult äikse pilved üleval...
Teeb siis ühe up-i ka ülepika aja. Hooaeg läbi ja ma sain sõitma normaalselt. Timmimist vajab vägagi aga praegu pole aega tegeleda. Tippu jookseb 98km/h aga minek pole see mis vaja. ja puterdab veits alguses. Mõni pildike ka siis
Väike up ka enne talve sis. Kuna roller sis talveks seisma sis hea nokitseda takallal, aega piisavalt uueks hooajaks. Kuna sai sis mõnipäev tagasi maale ära sõidetud sellega (20km) sis hakkas juba seal imelikult käituma. silkul sissesõit tehtud küll+ uue kolvi ja rõngaste oma ka ja sai täis gaasiga proovitud. Veaks oli see et läks mingi hetkeni tippu ära (95km/h) ja sis hakkas kiirus järjest kaduma. mingi 70 kadus ära ja pärast sain 60 põristada. et eiteagi mis viga, vb sumpa hakkab piirama vms. Et siis uueks hooajaks *uus sumpa *välimust korrastada *masin ilusti timmi *teha korda esimene piduri support või välja vahetada(peaks kodus leiduma üks) *uus esituli *ette led ribad(suundadeks) *teha juhtmestik korda, et saaks ette taha suunad(selleks ka vaja esimeste suundade juhtmete värve) *ja veel nii nipet näpet asju praegu nagu midagi muud eitule meelde mida ära vahetada vms. eks uus hooaeg näitab mis saab
No midagi igaljuhul hakkab, vb asi silenceris, peaks vana peale tagasi viskama. eks ta näha ole. Aga tänud
silenceris küll nüüd asi pole, silencer nagu ka arvata oskad on heli summuti mitte väljalaske gaaside resonantsi (trastiliselt) mõjutav faktor. Kuid marten12 ajab su silindri ajastuse sumpaga "sünkrooni" ! Sest shot vaevalt malossi spordiga midagi ulmet teeb, shot tahab natukene rohkem pöördeid kui malossi sport (loe: stock silindri 70cc suur vend) originaal pordi seisuga pakkuda suudab! Ja isegi teinud kunagi samu vigu, et nii kui pilli käima saad siis kohe peenestama ja möllama, võta oma kaks päeva timmi pill ära, kestab su tehnika ka kauem ja endal rõõmsam lasta
jamh, sai täna vaadatud ka, silencer lihtsalt laseb otsast läbi, uut tihendid vaja. aga põhiprobleem oli see et vända simmer oli välja tulnud. täna oligi et panin tööle, suri välja ja nii mitu korda. sis ajasin garaazi vaatasin küünalt jne. avastasin et veepumba juurest tilgub, võinoh sealt alt, oligi simmer väljas jne.