S6 Racing MK2 timmimisega abi

Discussion in 'Tuuning' started by Dayum, Mai 11, 2014.

  1. Dayum

    Dayum New Member

    2
    0
    1
    Tervist, mootoriks siis selline set:
    Silinder - Stage6 Racing MKII
    Summuti - Stage6 R1400
    Väntvõll- Malossi RHQ
    Karburaator - Stage6 19mm
    Õhufilter - Stock(Malossi svamm)
    Klapilehed - Plekk
    Siduritrummel - 70cc jaoks tehtud, ei tea nime
    Kollektor – Stock
    Variaator - Malossi Multivar
    Sidur - Malossi Fly
    Rihm - Stock
    5,1g rullid
    punane survevedru
    punased sidurivedrud
    düüs 80

    Hetkel siis masin nagu uimab, ei lähe kohapealt korralikult minema ning tippkiiruseks 50-57,
    mäest alla sain 71 kuid siis hakkas langema.
    Mis tegema peaks et saada algust ning tippu normaalsemaks? Panema kergemad rullid ning tõstma düüsi?
     
  2. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Kergemad rullid, koonukas, suurem düüs...
    Need esimesed märgusõnad. S6 Racing vajab juba rohkem hinagavt filtrit ja sellega seoses tuleks siis juba sinna 100+ düüs vahele sirutada.
    Rulle võid proovida 3,5-4,5g vahel ilmselt.
    Lisaks vahetaksin ma kindlasti kiiremas korras klapilehed carbon omade vastu, sest üks hetk võivad need sul oi-oi kui palju kurja teha.
     
  3. SecondTry.

    SecondTry. New Member

    528
    0
    0
    Koonukat ei paneks, ostaksin hoopis originaal korpusesse red sponge.
    Klapilehed soovitaksin minagi vahetada, kuna need hakkavad päris tublisti ennast seal liigutama ja võivad kergesti murduda ning sattuda mootorisse sellistesse paikadesse kuhu pole hea, tegemist oleks siiski metallist võõrkehaga mootoris.
     
  4. SunShine

    SunShine New Member

    2,303
    0
    0
    Sellise silindriga juba vaja koonukat ! , red sponge ei anna vajalikult palju õhku peale enam , ning ei saa timmi korralikult.
     
  5. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    Ei ütleks. Mul oli lõpus oma SR70Ril originaal filter (kolme 10mm suuruse lisa-avausega) red spongega ja 21mm Dellorto karbuss, kõvasti vaiksem ja tagumiku tunnetuse järgi ei saaks öelda, et eriline kaotus oli võrreldes 24mm OKO ja hiina koonusega.
     
  6. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Aga näe, lisaavad tulevad mängu siiski.. Mina räägin praegu tuunimata stock õhufiltri ja koonuse vahest. Kui augud sisse teed, siis saab muidugi stockist asja. :p
     
  7. SunShine

    SunShine New Member

    2,303
    0
    0
    Noja , ennem ma mõtlesin , lihtsalt red sponge mingeid lisa auke juurde ei tee , ning õhufiltri kopsikusse samamoodi.
     
  8. SecondTry.

    SecondTry. New Member

    528
    0
    0
    ei, red spongega tuleb kindlasti teha korpusesse auke, aga siiski, originaal boxis õhufilter juba muude eeliste pärast (vihmaga sõites) näiteks ..
     
  9. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Kui sa juba niipalju oled ära kulutanud,siis tee veel üks kulutus ja osta sport süüde!
     
  10. SunShine

    SunShine New Member

    2,303
    0
    0
    ostmiseks läheb , 19 karpa vaheta kindlalt välja 21-24mm piisav juba.
     

Jaga seda lehte