Andmed: Silinder: Italkit Eco 70cc Väntvõll: Malossi MHR Aju: HPI Inner Rotor 2005 Sidur: Malossi Delta Clutch Siduritrummel: Malossi MHR Variaator: Malossi Overrange Karburaator: Dellorto 21DS Õhufilter: Polini Evolution Summuti Polini For Race 3 Ülekanne: Polini Süütesüsteem: HPI V2005 Käsitoores: Polini Sport Klapid: Malossi MHR Väntvõlli laagrid: HQ BGM PRO Variaatori kaas Turbo Cooler Spidomeeter : KOSO Amort: Bitubo Esituli: Halogen Carbon Küljejalg Buzzetti Tuled: Smoked Piduriklotsid: Carbone Lorraine Optiliselt on muutunud: Dh + Puks , Spidomeeter ( Koso ) , Gripid. Mõned pildid ka siis ( Pildid tehtud telefoniga ) : Ja ka pilt veeriku tuning Garagest :lol:
Hea masin, Gps'i saab kindlasti ~110-120 kuna volksul näitas sellist kiirust ja aerox oli eespool . Vb tahab mingit timmimist saada see, ei oska öelda, sest eelmised omanikud panid lihtsalt jupid peale, right ? EDU!
jõhker püss on, eks sauk ikka hoolitseb ka selle eest , kuid ma oleks stock lenksu jätnud, oleks meeldinud mulle rohkem, kuid maitseasi.
See roller on klassika, lihtsalt kõik võimalikud tuuningjupid on seal peal. Tean neid tüüpe, kes seda ehitasid Aga sellega oli ja see, et Italkit lippas umbes sama hästi nagu MHR