sai siis mitmed kuud tagasi ka oma esimene auto soetatud, milleks siis 1995a. audi a6 c4 avant quattro. edasi jooksutab 2.5 rida 5 turbodiisel, mis arendab 103kW. 6käiguline manuaalkast, praktilisus, töökindlus ja ökonoomsus üheskäes. auto sain kätte üsna odavalt ja on ka heas korras. mõnes kohas roostet(tagaluuk ei kannata üldse kriitikat ) ja eks iluvigu ikka leiab siit sealt. niipalju olen siis jõudnud teha, et teostada õli ja filtrite vahetus, rihmavahetus, vana sisu sai maha müüdud ja asendatud s6 sport-tekstiil sisuga, millel 4x istmesoojendused. külge sai poogitud ka s6 rool, tagatuledepaneel ja hetkel ootavad uut värvikihti s6 esimesed tiivad ja stange ning ka roosteta kapott - ehk siis terve nina läheb värvi ja vahetusse. ära sai vahetatud ka tagumise kojamehe mootor, mis oli kinni kiilunud. hetkel siis vaja suvekad alla panna, s6 nina külge, uued amordid ette(olemas) ja tagumine luuk ka ära vahetada. olulisemad lisad siis: el katuseluuk 4x el akendetõstukid 4x istmesoojendused kliima plokisoojendus abs autost pilte ka ja suvekad mis alla lähevad plaanid on suured, aga eks näis palju niest teostada suudan. nendest lähemalt siis, kui teostusaeg kätte hakkab jõudma
Ei ole see, a24 oli müügis 2300€, ostsin kas oktoober või november, ei mäletagi enam. Kuid 2300st sain kõvasti alla.
mingi väike update ka roosteta kapott ja s6 nina värvitud siis ja tiivad küljes, velgedele said uued 225/45/r17 mõõdus rehvid peale ja pesin veljed ära ka. soetasin ka "uue" roosteta tagaluugi, mis varsti külge läheb. Järgmisena plaanis siis quattro liistud sisse panna, originaal bose helisüsteem peale panna ja ehk veel midagi nipet näpet väike teaser ka 8)
Tore siit foorumist veel usinaid vendasid leida! 103kw ja 6ne kast ilmselt parim kooslus mis sellel isendil leiab. Jõudu ja paksu rahakotti! 8)
+quattro ja üsna mõnus sisu/välimus. Igastahes. Täna sain siis auto kätte lõppude lõpuks. Vahetasin ära kõrvalistuja poolse esimese amordi. Panin külge tiibade suunakad, mõned kummiliistud ja logarid. Järgmisena siis sillastend, tagaluuk, bose tümm ja sise-välispesu. Hetkel teloga tehtud pildid, paremad panen siis kui auto puhtaks pesen
Postitan siis nädalavahetusel toimunust. Nimelt sai peale pandud Bose originaal helisüsteem. Laupäeva hommikul sai siis pihta hakatud, 16neks oli auto laiali lammutatud ja sai siis juhtmestiku hakatud arutama. Juhtmestik sai siis välja kakutud ja bose juhtmestik peale pandud, järgneval päeval sai siis hommikul uuesti edasi hakatud tegema ja lõpetatud sai kl 22.02 pühapäeval. Bose ei anna selle vana plärinaga ikka üldse võrrelda. CD box sai ajutiselt pandud juhiistme taha mati peale, sest cd boxi originaalasukohas on aku ja seda ümber ei hakka tõstma. See nädal läheb vahetusse soojendusradikas ja loodetavasti ka külgkaldevardad. Seejärel loodan, et saab see nädalavahetus ka sillastendi tehtud. Siis jääbki veel tagumine luuk ja stange ja siis ongi põhimõtteliselt nagu kõik korras... Aga aitab lobast ja panen mõne pildi ka siis: Uksepolstrid said ka nüüd siis sisuga ühtivad
vahetasin kliimaploki ümber oleva paneeli ära ja tuhatoosi ka, nüüd minusilmis läheb rohkem kokku üldise muljega. Enne: Pärast:
Hei! Mõtlesin, et uuendan ka teemat üle pika aja. Eelmisel neljapäeval siis läksid vahetusse rooliotsad ja sarniir, koos hoova ja puksiga. Ka tagumised kiigepuksid said vahetatud juba mõnda aega tagasi. Tootjaks juppidel siis lemförder. Neljapäeval sai ka sillastend tehtud ja nüüd rool sirge ega kisu enam. Lust sõita kohe. Ka tagumine stange sai ära ostetud ja korralikud kummiliistud. Samuti sain ka korralikuma S6 käigukangi nupu, mis läks ka kohe peale. Plaan siis konks ära võtta, stange vahetada ja seejärel luuk vahetada. Ja siis tuleb tagumise osaga midagi ette võtta. Värvi koorub veidike paarist kohast, see tuleks korda teha. Kleepisin akendele ka paar kleepsu.
Hei, uuendan ka teemat üle pika aja. Juulis sai ära tehtud ülevaatus. Sumpale said uued kummid, mis on veidi tugevamad kui vanad. Nüüd istub sumps veits kõrgemal ka ja on silmale vähe ilusam. Vanad läksid üsna kiirelt puruks. Vahetatud sai ka tagumine luuk. Nüüd on kerge toonivahe, aga see mind ennast ei häiri. Rohkem häirivad märkide teibijäänused, mis tuleks mingi päev maha kraapida kui viitsimist on. Külge pookisin ka S kellad, kordades ilusam kui varem. Ja kardaan tegi maru rõvedalt kolksu käiguvahetustel, alguses oli kahtlus, et kardaani rist läbi, aga olid läbi hoopis kardaani otsad, määre oli ära kuivanud ja otsad läbi. Said siis uued otsad, Ford Scorpio omad ja nüüd kõik ilus tore. Kont sai ka ära täidetud, suvel ikka maru hea, varem olid kõik aknad ja luuk lahti. Pesin mündikas paar päeva tagasi üle ka. Auto tagaosast teen vast pildid siis kui embleemijäljed maha saan kakutud ja audirõngad külge kleebin. S6 Plusi käigukanginupu keerutasin ka vana asemele. Mõned pildid siis toimunust: Üks vähe seksikam pilt ka Taha numbrituledesse panin ledid. Varsti ilmselt salongi ka ledid ja ette siis xenonid nii lähi kui kaugtuledesse. Plaan veel taha S paneeli ühed pargid juurde teha, aga seda veel kaalun ja mõtlen kuidas. ahjaa, tagastange sai ka ära vahetatud, vana oli suht väsinud värviga.
reedel tõin siis sellise asja endale ei teagi mis edasi sellega teen, et kas siis varuosadeks või miskit muud...igastahes on ta 2.8 142kw v6 quattro, sedaan ja üsna heade lisadega, el istmed, 4x soojendused, tuledepesurid, S6 nina ja sisu, mis värskelt nahatatud, s4 tagatuledepaneel, 18 valukad jms kraami. Välimus on ka üsna kobe ja aastaks 1997, ehk siis viimase aasta a6.
Heips. Vahepeal veits toimunud ka. Nimelt sai soojendusradikas ära vahetatud. Seejärel läks kütusepumba peal mingi tihend läbi, need said ka kõik uued. Ette said lähituledesse xenonid, kaugtuledesse ka ja udukatesse xenon effektid. Seejärel sai ostetud AAT hooratas, mis hiljem selgus, et on hoopis AAS(2.4D mitte 2.5tdi). See tuleb varsti uus. Vahetatud saidki siis sidur ja hooratas. All on nüüd ühemassiline AAS ja siduriks S6 V8 sachsi komplekt. Õli ja filtrid ka vahetatud. Ja alates reedest on all otsetoru koos simonsi resoga. Toru siis alates downpipest 2.5" roostevaba. Lõpuotsad 2". Järgmisel aastal tuleb siis uus turbo(ANDKE SOOVITUSI MIS TURBOT OSTA, mõistlikus hinnaklassis). Ise olen mõelnud K24 ehk 2.2T originaal turbole, kuid kardan, et jääb liiga väikeseks minu jaoks. Aga turbo olemas, siis läheb custom made kollektor ja 3" downpipe. Uus cooler ja turbo jms "torustik" roostevabast. Boosti kella jms pudipadi tellisin ka ära, millest kirjutan siis kui kohal on. Mõned pildid siis kogu tehtud jamast viimasel ajal: esiteks siis õli filtrid ja soojendusradikas + kütusepumbatihendid. Korpusele sai igalepoole kuhu vaja uus vahtkumm pandud. Ahjaa. Suured kroompeeglid ja tuledepesurid said ka ette pandud, kui xenonid läksid. Ja sellest siin ka pilte siis: Udukad Lähituled Kaugtuled Pildi pealt pole eriti midagi aru saada. Aga midagi ikka. Masin siis ka talveseades(KELLEGIL VELJEKAPSLEID VEDELEB NENDELE VELGEDELE SIIS PS!) eelmine aasta meeldis ilma rohkem, aga no see aasta kohe üldse ei lähe. Rattad istuvad koopas nii sees ka, et jube vaadata. Sidur, hooratas ja viimase poldid: Viimaseks siis hetkel otsetoru. Homme loodetavasti leian aega, et video ka teha. Hääled nagu rida 5 2.2t bensukal, sigahead ikka.
Kuule jah, hääl megahea. Reaalis ikka veits teine, kohapeal müriseb madalalt jne. Aga vedrustus stock pehme ja kõrge jah. Tuleb ilmselt tehasesport vedrud ja KYB amordid, kuid amortide osas mõtlen veel mida panna. Tahaks jäigemaks, aga mingi mugavus võiks ikka jääda.
mis autol raua poolel korda saadetud on ? ehk kas on juba midagi järgi aidatud pihustite jne asjade näol ? Tervitades, Oviar