Terv otsustasin, et võiks siia foorumi teema teha autost mida ehitame 2 sõbraga vabal ajal asi sai alguse suht lambist kui üks kutt enda 2.0 vanosega bemmi posti otsa väänas ja siis tekkis idee bemmi mootor panna vahele siksile algul tundus, et mingi paari aasta pärast võiks 1st drive ja jutud teha aga kuna hetkeseisuga vaba aega palju olnud jms siis on päris kõvasti asja kallal tegutsetud kuid päris palju on veel teha. Mootor siis m50b20 vanos 110kw kast bemmi oma ja tagasild hetkel siksi rally lsd. Algas siis 23. mail kui sai algust tehtud mootori maha võtmisega. Mootor ja kast maas. Veits ruumi tekitatud r6 jaoks. Kahjuks ainult ühest kinnitusest pilti. Kui kardaan sai alla pandud. Täna sai veel kapotti veits ümber tehtud ja ns peale proovitud koos võrega. Üksäev tegime sõbraga esimese sõidu ära metsikult on jõudu ikka sellel masinal, lähipäevil ehk oodata veel mõnda suuremat uuendust seniks päikest.
Täna sai siis radikale veits ruumi juurde lõigatud kuid kahjuks peab vist ikka võre natuke kahjustama el ventika pärast kuna se ruum mis radika jaoks on seda on liiga vähe. Vaja veel uus rihm sebida mis on vanast 13cm lühem kuna roolivõimu pump jääb vahelt ära ja siis saab asja juba pikemalt testida. Unustasime täna pilte teha
tuleb ja mahub ka enamvähem täpselt maitea ehk neid vente veel kuskilt uurima. 2videot on ka tegelikult asjast aga need fbs kahjuks.
Puur mõttetu lisarasgus? Väga mõttetu on tõesti kui üle nipli paned 01 katus saab korralikult voolitud sellepeale plus kui asi pole ainult lõbupärast ehitatud ja rallikrossi näideks plaan sõita siis on eeskirjades nõutud puur ja see pole niisama
kui nüüd aus olla siis pole küll kuskil kirjutanud, et rallikrossi plaanis sõita oleks siis oleks teinud pigem juba opeli 2.0 mootoriga seda lihtsam vahele mahutada jms.
Täna sai siis radikas ette ja vesi sisse ja õhutatud jms. Nuka andur on ka veel ära aga mingi video siis mu fbs copyda ei oska sealt kahjuks ja ei tea kas näete ka. https://www.facebook.com/siim.reede
Nüüd mingipäev sai tehtud home made kaasipedaal mis on tehtud siis vanast kaasipedaalist ja asjadest. Kohale jõudis ka uus kasti õli mille igaks juhuks ära vahetame ning eile sai algust tehtud ka vaikselt klapi kambri kaane tihendi vahetusega nüüg peab veel uut tihendit ootama. Sai ka kaasitross veel tehtud nüüd vaja kõri õigeks pikkuseks lõigata veel. Mainiks ära ka selle, et mingiaeg sai veel karteri kaane tihend ka vahetatud.