Tervist! Leidsin kastist ühe Malossi 70cc alu silindri, millel paar lühemat vagu sees, ilmselt kolvirõngas. (Kliki, et näha täissuuruses) Kas sellest saab veel asja hoonides? Sisse läheks loomulikult tuttuus kolb koos rõngastega, samuti Malossilt ja ka tutikas silindripea. Kui hoonimisest ei peaks piisama, et asi enam-vähem terveks saada, siis tuleb vast puurima hakata? Pole siiani sellest puurimise teemast aru saanud, kui palju neid puuritakse? Siis ju diameeter suureneb ja kolb a'la loksub sees seal ju. Tore oleks muidugi, kui hoonist piisaks. Ma saan aru, et mingit tutikat silkut tast ei saa, aga parem kui 50cc peaks ikka olema ju. Kui keegi pakub hoonimise teenust siis kirjutage palun PSi koos mingi hinnaga siis. 8)
alumiinium silindreid ei hoonita ega puurita. need viiakse nikasiilimisse.(rolleri puhul mõtetu pigem osta uus silinder) malm silindreid puuritakse ja hoonitakse.
Alumiiniumsilindrid siiski algselt puuritakse üle, seejärel taastatakse nikasil kiht. Nikasili taastamise hind on aga kordades suurem kui uus silinder.
Re: Silindri hoonimine/puurimine. Portimine. Selge, sain ka nüüd targemaks alu silindrite kohta. Eks tuleb siis 50cc raudsilkuga hakkama saada, seda peaks vast saama hoonida? 70cc poolpidusega ei riski. Sooni ega midagi sellist ei ole, lihtsalt mõned kerged hõõrdumise/kulumise jäljed. Lisaks tekkis küsimus portimise kohta. Mul on tunne, et seda silindrit on keegi ju a portida üritanud. Avad on kuidagi väga ebaühtlased, sellest tekkiski mõte, et keegi on sel juba viiliga kallal käinud. Kui keegi asjatundja saaks pakkuda korralikult portimise ja hoonimise teenust sellele silindrile, siis palun visake PS koos hinnaga.