Tervist, sain honda, ls spidokajärgi 10k, käima ei pannud, hakkasin khe lammutama, sai silinder siis lahti võetud, kolvist tükk väljas ja rõngad puru, silindril pole ei kriimugi, mis arvate, kas tasub osta sisse Meteori kolvikomplekt ja kas ta hakkab tööle ? või arvate et silinder on liiga kulunud ? või mis peaks tegema, vahepeal oli mõte osta Malossi 70cc, aga ei tea kuidas teha vn ainult kolviga tleks tükkmaad odavam, agamis arvate ?
Noo, pm ma teen mingipäev pildi aga silindri sisu on selline, et küünega tõmmad ühtegi kriimu ei tunne, ja sõrmega samamoodi
Kui silindril ühtegi ktiimu tunde järgi pole,kuidas ta siis kulunud saab olla?kolvivärgipealt ei oska ma üelda,las mõni targem näitab oma haridus selle koha pealt :wink:
kle seda et kui silinder kulub, siis ühtlaselt, ega ta sul kriime ei jäta jah, küsimus ongi selles, et kas silinder võib juba hõre olla ? et nagu ÜHTLASELT KULUNUD
kui stock silinder siis tal seinad suht jämedad ,kui kriime ei esine ,siis ei ole vaja kh vast silindrit välja vahetada ,kui just võimsamat ei taha , osta lihtsalt uus kolvikomplekt ja asi peaks toimima .
Vot sellist vastust kuulda tahtsingi, isa mul veel ütles et alguses võib mootor veitsa hõre olla, kui uue kolvikomplekti sisse viskad, aga ajapikku peaks paremaks minema
Ma pole küll kuulnud sellisest juhtumist, et silinder on ühtlaselt seest suuremaks kulunud, aga seintel kriime pole. Üsna ülmeliselt kõlab Pane kolv sisse ja mine sõitma
no, minu loogika järgi peaks ju kolb silindriseinu kulutama, või kuidas ? ja arvasin et 10k peaks ta juba kulunud ka olema, aga jah, kriime silindril ei ole kolb peale, ja sõitma, mis arvad palju sissesõitu vms peaks tegema ? ja kuikiiresti ?
Ei tea, pole kuulnud et ta niimoodi kulutaks. Kui, siis vast 20-30k km peal ja selleks kulub ikka päris mitu kolvi kohe kindlasti