milline neist silindritest on parim , ja sobib kõigeparemini minarelli hori , OLINI SPORT 70CC,POLINI CORSA 70CC,STAGE6 STREETRACE 70CC,STAGE6 SPORT PRO 70CC,STAGE6 RACING 70CC,AIRSAL SPORT 70CC, AIRSAL T6 70CC,AIRSAL RACING T6 70CC,DR EVOLUTION 70CC,TOP PERF. TROPHY 70CC,TOP PERF. RACING 70CC,MALOSSI SPORT 70CC,MALOSSI MHR REPLICA 70CC,HEBO MANSTON REPLICA 70CC,METRAKIT HANDMADE 70CC, METRAKIT SP 70CC ,malossi 70cc malm, hinnaklassi vaadates võib ka nõu anda et mis on mõtekam osta et odavam ja teeb saam töö jms
' Oleneb mis sumpaga sa kasutad seda "tulevast" silindrit , küi ütled sumpa siis ma arvan et mõni vähetargem vend ütleb sulle kohe ära mis neist parim.
ma ei ütle just et siit loetelust mõni silinder aga vbl tõesti, sumps tehakse vastavalt silkule või ostetakse
eks ikka kõige kallim.. loll küsimus pole..? pane rohkem informatsiooni oma finants seisukohalt ja vajadustest, siis hakkab alles tulema korralikke vastuseid..
Malossi Sport, Polini Sport ja DR oleks igapäevaseks kasutamiseks head. Kui tahad midagi võimsamat ning vastupidavamat, siis Polini Corsa.
MHR replica töötab ka ilusti ja peab vastu ka, kui korralikud segud värgid, mingi 7k peal vahetad kolbi ja sõit jätkub.
kumb siis lõpude lõpuks parem on kas replika või corsa, corsa tundub parem endale sest et kui katki läheb saab parandada , kummaga kannatab paremini igapäevasõitu teha ja kumb on efektiivsem jõus,minekus, tipis
mul suht sama küsimus et kui tahan mhr reblicat hästi hoida sis kui rikkaliku segu peaks segama??. ja kumb on võimsam kas polini corsa 70cc või malossi mhr reblica70cc??
Kust te võtate , et Malm Silinder kestab kauem (1 töötsükliga vms) kui Alumiinium silinder????? Võta TCR endale! Neid silkude teemasid nii palju siin juba iga 2 peaaegu OTSIGE!
...sest alumiiniumsilindrid on üldjuhul kõrgemalt forsseeritud. Mõjuvad suuremad jõud -> kulumine suurem.
Igapäeva sõiduks sobib vägahästi ka Stage6 streetrace. See silinder on 70cc aga peale on kirjutatud 49ccm niiet,kui tulemas on registreerimine, siis äratab vähem kahtlust. Sport seeria silindritest on kahtlemata võimsaim Stage6 Sport Pro,mis on juba ALU silku ja üsna vastupidav. Töötab edukalt Stage6 Pro replica sumpaga. Muidugi hinna ja headuse suhtelt oleks hea valik ka Motoforce Racing. Mis puutub silindri vastupidavusse,siis kõik silindrid kestavad väga hästi,kui mootor on korralikult kokkupandud ,timmitud ja kasutatakse korralikku õhufiltrit mis on hooldatud nagu peab. Muidugi ALU silkud on minu silmis vastupidavamad,aga nende häda on see,et kui midagi juhtub ei saa enam silindrit taasata.
Alumiinium ise ei kulu. Kulub põhiliselt kolb ja natukene ka nikasiilikiht, mis on silindri hõõrdepinna peal. See on tugevam kui malm, aga imeõhuke. Alumiiniumsilindrites kasutatavad kolvid on ka teisest materialist. Alumiiniumsilindrite põhihäda minu arust on see et valesti kasutamisel, näiteks kolvi kulumispiiri liigselt ületades või detonatsioni tagajärjel, saab nikasiilkiht kannatada ja selle taastamine on kallis. Kuskil räägiti ka silindriseina külge jäävatest abrassiivosakestest ja sellest tulenevalt pidi iga järgmine kolb kiiremini kuluma aga... see juba uus teema. Tegelikult sama võimsuse juures ei kulu alumiiniumsilinder üldse palju. Näiteks Aprilia RS125, meile kõigile hästi tuntud 125-ne ja niimõnegi pätaka märg unenägu, on alumiiniumsilindriga ja kolvivahetusinterval on 16000 km - mida ei ole sugugi vähem kui vanematel, malmsilindriga 125-stel. Jah, mõni sõidab oma RS-il 25000 ka ühe kolviga ära aga kes oma võrrist vähegi lugu peab, nii ei tee. Minu käest käis läbi masin mille kolbi oli KEEVITATUD, kuna seelikusse oli juba mõra sisse löönud. Silinder oli 100% rikutud. Leidub ikka naljavendasid, kas pole? Kokkuvõtvalt ütleks et malmsilinder on lollikindlam, äparduste korral odav remontida.
Kõik oleneb eesmärgis ja rahakoti paksusest, selle eesmärgi saavutamiseks. Üldreegel on see, et esimesed lisahobujõud tulevad kätte üsna odavalt ja mida hobujõud edasi, seda kallimaks igaüks neist läheb. Nii, et odavalt hullvinget tulemust ei ole võimalik saavutada. Kahjuks.