silindrikomplekti paigaldamisel 2T

Discussion in 'Õpetused' started by MJbike, Mai 18, 2012.

  1. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    Alustaks sellest, et silindrikomplekti võib ka ilma blocki alt võtmata vahetada, kuid see piinarikkas tegevus ja enda kogemusest soovitn block alt kiskuda. Blocki alt võtmisel oleks hea kui teed paar pilti kuidas asi peal oli, eriti juhtmed jms, seejärel PANE KINDLASTI kirja mis kuhu läks. Kui block alt võetud, siis võib hakata tegutsema. Vana silindri maha võtmisel vaadake, et kolvi sõrme stopperid vända vahele ei kukku ja üldse mustus sinna ei satuks, hea ja lihtne on kepsu ümber mähkida mingi lapp, ei tasu panna salfakat kuna selle tükid võivad mootorisse jääda, ja niite ei soovita ka karterisse toppida. Miinimum, mis peab teil olema silindrikomplekti paigaldamiseks:
    1 silinder
    2 kolb
    3 rõngad/rõngas
    3 kolvi sõrm
    4 kolvi sõrme stopperid
    5 tihendid
    6 silindripea

    Rõngad pandakse peale käsitsi ja enne seda võiks kolvi õliseks teha, et rõngas katki ei läheks.
    Kolvi paigaldamisel: Kolvil pea osas vms on kolmnurk SEE PEAB NÄITAMA VÄLJALASKEAVA POOLE. Nüüd paneme vändale sõrmelaagri sisse ning paneme läbi kolvi ja vända kepsu sõrme. Nüüd peab paigaldama sõrme stopperid, soovitan soojalt osta sellised: https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... olini.html kuna need c tähe kujulised on täielikud si"ad ja neid on paras piin paigaldada. Nüüd paigalda alumine silkutihend. Rõngad EI PANDA SUVALISELT neil on omad kindlad kohad ja kolvil on ka kolvirõngaste stopperid (Punnid soontes) rõnga kokku surmisel rõngas katab punni ja jääb püsima. Kolvi silkusse sissesurumisel on vaja kolb ja silku seest teha kokku õliga. Kui silku on peale saadud, paigalda silkupea tihendid ning pane pea peale, mutrid keera kinni RISTI e. ülemine vasak- alumine parem-ülemine parem-alumine vasak. Nüüd on vaja asi alla panna ja küünal ja mõni pisiasi lisada ja peaks timm olema.
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Õli koha pealt - õli ei ole tervisele hea pikal kokkupuutel ega joomisel, korra puhta! näpu õliseks teed ja silindriseinu määrid ei juhtu sinuga midagi.
    Omal võetud blokk peal ära, piaggio mootoril on kergem tõesti kas siis kui blokk maas või taga väga pikk amort. Keewaydel ja taolistel pääseb väga hästi ka ligi siis kui paar gondlit ära eemaldada.
    Enne üleüldse vana silindri mahavõttu tuleb teha silindri ümbert blokk puhtaks igasugu pasast, mis muidu niivõinaa sisse kukub.
    Rõngaste kohapealt - paksem käib üles, kuna peab taluma suuremat koormust. Enne kui silindrit peale hakkad suruma vaata üle ega rõngad ei istu rõngatiftide peal(kolvi rõnga soones väike blokeering, 2 taktilistel ei tohi rõngad vabalt keerelda), kui rõngas on tiftist väljas ning silindrit peale surud, läheb rõngas kõveraks.
    Kui panna mitu alumiiniumtihendit alla, tasub panna ka õrn hermeetiku kiht - ilma võib hakata vahelt lisaõhku tõmbama.
     
  3. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    :p
     

Jaga seda lehte