Tere, help @ chatist pole abi saanud aga mure selline, et sõitsin 2 taktilisega nii 100-150 meetrit gaas põhjas, 60km/h sees ja siis lasin gaasi lahti, et tagasi pöörata, kuid siis hakkas silindri juurest suitsu tulema ja masin jäi jube vaikseks kuni lasin tal välja surra. Vaatasin siis leegitoru, see oli korralikult kinni aga kui uuesti käima hakkasin lööma tuleb silindrist "kiljuvat" heli ja masin ei käivitu. Võtsin küünla maha ja seda häält ei teki aga kui küünla kasvõi natukene peale keeran siis hakkab kohe seda häält tegema. Ehk oskab siin keegi aidata?
Mis masin?Tundub,et jahutusega tekkis mingi mure ja kärsatas tihendi ära ja rõhupoiss pressib end kuskilt välja .
Silinder mitu korda maha võetud, rõngad terved, stopperid paigas. Mind paneb kukalt kratsima see, et ta kompressi all kiljub aga muidu mitte.
Äkki väntvõllist tuleb see hoopis ? või võlli laagrid. klapilehed terved ? pole kusagil karteris ringi seiklemas ?
Klapilehtedega korras aga ma ei saa nüüd aru kust see tuleb kuna silinder ja vänt nii lähestiku', et ei suuda eristada..
võta silku maha,proovi kepsu üles alla lokustada et kas loks on/võta vario kaas maha ,variaator ja möllud väntvõlli otsast minema ning prrovi liigutada et kas on tunda loksu vms- nii saad kontrollida väntvõlli olukorda veits.
Kepsu liigutamine ära tehtud, oli paigal eks ma siis niikuinii pean vario rihma vahetuse ette võtma ja saab kaks ühes.