sooviks teada, et mis annab nende detailide vahetamine. mis kasu annab nt stage6 kollekor ja mõni parem klapikolmnurk? mis eelis on neil stocki ees? ette tänades, Andri
Kollektorid tihti lühendavad kogu sisse-laske pikkust, mis toob kasu koostöös lühikeste väljalaske pasunatega... Samas on osad suurema läbimõõduga rängemate karubraatorite jaoks ja tihti ka parema voolavusega. Klapid suudavad lasta rohkem segu karterisse, rohkem õhku = jõulisem põleng. Lisaks on süsinik-kiud klapilehed kiiremini reageerivad rõhumuudatustele (Avanevad - sulguvad) , kui plekk lehed mis originaalis on. Ja CF ei kahjusta mootorisse sattudes detaile.
Okei sain aru enamvähem. Oletame, et ostan Stage6 NBR reed valve, seal mingi vahejupp ka kaasas v mingi ymmarguse auguga julla. Mida too juurde annab? Ja kui seda S6 klapinurka kasutada siis stock kollektor oleks liiga piirav?