Selle masinaga on palju peavalu kui midagi juhtub ja mootorit tuunida on ka raske ja kui midagi suuremat katgi l2heb siis ise parantada ei saa vaid esindus 8)
no temal viga keegi ei tea siis ei tasu vahetada aga muidu omal mit uditechi ja pole nad nii hullud midagi , vead on kergesti parandavad kuna masinal on diagnostika mis suudab vahel isegi täiesti täpselt öelda mis viga ning seda saab ka koguaeg teha, aga kuna tal võib mootor kottis olla siis igaksjuhuks ei tasu, aind sellise ditechi vastu millel on 100% teada viga edu
sa ei vahetaks?mul emeishan.aga tal ajab mootorit ringi ja käima ei lähe ta ütles,et tal aku ka kottis.
kui "midagi suuremat katgi läheb?" ytleme nii et oleneb ehk siis tegijast, see ditechi morini mootor ei ole küll nüüd midagi nii rasket et teha ise seal midagi ei saa, asja ilusti korda teed siis kestab nagu iga teinegi.
Sain vahepeal aku ka.starter kõik toimis kuid käima ei lähe.Kõik tunnused mis töötamiseks vajalikud,olemas. Tahaks ka teada mis tal viga .
Ise olen omanud Ditechi 4 aastat, eelmine aasta läks remondi peale suur summa raha, vahetust tahtsiud kompressor, pritsepea ja penapump, Ainuksed plussid on väike kütuse kulu, ühtlane kiirendus. Miinusteks on raske tuunida, remont kallis kui midagi peaks sissepritse süsteemis juhtuma. Ise panin üleeile leovince TT handmade sumpa peale, Tõmme paranes aga variaator on timmist väljas, 70cc on seda pilli suht tüütu teha.
Mul 3-4 korda diagnostikat tehtud, ütleb tõesti isegi kõige huvitavamad vead ära. Aprilia esinduses tehakse diagnostikat, pannakse juhtmed külge, nagu mulle räägiti.
... vana teema küll aga aprilia teeb diagnostikat ? :lol: Uuematel ehk piaggio-factorytel on võimalik veakoode kuvada läbi spidomeetri ... selleks on vajalik kood ( 45256 ). Saad eraldi " Ecu erroreid " ja " Dashboard erroreid" Sirvida, näha millised on mälus ja kustutada erroreid. Ditechil on üksainus pirnike mis vilgutab sulle peale teatud protseduuri läbimist armatuuris tulukest, ja igale koodile vastab number. Peale internetis tuhnimist leiad koodidele ka vastused. TEISEKS võib misiganes diagnostika näidata et masinaga on kõik korras, kuid reaalsus on sellest kaugel. Omad kogemused sellega ... Ap võib küll diagnosti teha, kuid korralikku remonti ei tee minuarust mitteüks ettevõte ( Ehk enamus keeldub sissepritset remonti võtmast ), võibolla keegi võtab, ei oska öelda. Oma kogemuse järgi kui helistasin ap ja motohoovi ning paari kohta veel, siis öeldi et ei soovita pritsega tegeleda ja soovitati ükshaaval hakata tutikaid pihusteid, kompressorit jne ostma hakata. Seega kes plaanib endale pritsemasinat soetada, pange ennast valmis, see ei saa kerge olema. Tutikate pihustite hind oli ~ 100 eur tk, kompressor mäletamistmööda 130eur tk ( kompressoril on võimalik kolvirõngast eraldi vahetada jne ) ... Tehke omad järeldused. Sissepritsele sobib väga vähe summuteid ... ( gianelli reverse, gianelli rekord ) on end tõestanud ning nende koopiad ja ka leovince zx. Võite ka 70cc masina teha - Malossi pakub täpselt vajaliku kiti sellejaoks ( ecu, silinder, silindripea ) ning hinnaks on sel 342 eurot. Pritsele saadavad väntvõllid võib kokku lugeda viiel sõrmel, ning malossil jällekord lahendus - Pritsemasina väntvõll ja hinnaks 337,33 eurot. Kel on huvi ja viitsime, agapalun tegelege pritsega, saate targaks ! Kuid soovitan soojalt rahakotile mõeldes karpa juurde jääda. Kes nüüd arvab et pritse ongi sitt pask ... siis tegelikult originaalkonditsioonis näppimata masinad sõidavad ja väga edukalt, ning ei nõua ka palju kütust ! Päikest 8)