Sissepritsega Aprilia

Discussion in 'Help!' started by GustavE, Veebr 23, 2013.

  1. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    Probleem on selline,et Morini sissepritsega Aprilia sööb küünlaid.Alguses läks üks küünal panid uue sai nädal aega sõita ja lõpuks sai 1 päeva ainult?
    Ilmselt on asi elektrisüsteemis vms? Mille peaks välja vahetama?
     
  2. vydesign

    vydesign New Member

    38
    0
    0
    ma alustaks siiski kõigepealt küttesegust, räägi mis värvi sul need küünlad on kui välja võtad?
     
  3. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    kütust segas õlipaak aga maha keerates olid mustad
     
  4. vydesign

    vydesign New Member

    38
    0
    0
    no ma sõnastan siis niimoodi, et viga võib olla töösegus, see mis jõuab sul silindrisse, sellel sissepritsel on hunnikute viisi igast lolle rõngaid tihendeid ja muu jura mis võivad su aju ära süüa. Mis küünlaid sa muidu sinna peale paned?
     
  5. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    NGK,No need küünlad mis Aprilial ei töödanud töötasid teise rolleri peal laitmatult
     
  6. vydesign

    vydesign New Member

    38
    0
    0
    ma sain aru, et need küünlad muutusid kasutuskõlbmatuks
     
  7. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    No teise rolleri peal ei töödanud aga kui panime selel 4t Aprilia peale siis töötasid.Ma ei saa aru.
     
  8. vydesign

    vydesign New Member

    38
    0
    0
    nüüd kui uue küünla paned siis läheb jälle tööle ?
     
  9. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    jah alguses sai küünlaga sõita nädal aega ja siis lõpuks sai pool päeva /päev
     
  10. vydesign

    vydesign New Member

    38
    0
    0
    siis otsi kuskilt välja selle remondi või mingi manual kus kirjas mis marki küünal sinna sobib, see et sa ütlesid mulle, et ngk küünalt paned sinna ei ütle mulle midagi. Küünlaid on tuhendeid eri varjante ma arvan, et kui sinna alustuseks õiget sorti küünla paned saab edasi mõtlema hakata.
     
  11. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    Küünla tüübis pole vahet kui panna sinna vale küünal siis see ei tööta,küsisime mulgimotoärist morini sissepritsele küünalt.küünal oli sama millega oli masin 2kuud sõitnud
     
  12. vydesign

    vydesign New Member

    38
    0
    0
    no siis lase ära mõõta pingekas vb selles asi milles ma väga kahtlen
     
  13. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    NGK küünaldest on valikus järgnevad seeriad:
    ( * tähistab suvalist soojus-astet)
    CPR*E
    CP*E
    CP*EIX
    CR*EK
    PMR*

    CPR(7/8)E on vist neist kõige odavam.

    Aga Sissepritsel saab seda küünla pekki minekut mitu asja põhjustada üldiselt.
    Pihusti vigastus.
    Kompressori hõredus.
    Õhufiltri umbsus.

    Niipalju kui ma mäletan, siis eriti kergelt riknesid küünlad kütuserikkas segus.
    Kui kompressori tootlikus on kehv, siis ei pihustu normaalselt atomiseerunud kütuse-kogus, sama ka pihusti vigade puhul... see võrdub rikka seguga.
    Õhufiltrit annab nii umbe sõita, et ta üldse õhku läbi ei laseks, seega selle võib põhimõtteliselt välistada.

    Kas masin läheb uue küünlaga kergelt käima, või tuleb pikalt käiata?
     
  14. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    Läks kohe.
     
  15. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    Okei, sellisel juhul võib ka välistada kompressori vea.

    Ja kas summuti on originaal?
    ja nuh igaks-elujuhtumiks võid vaadata, kui ilus õhufiltri element on.
     
  16. GustavE

    GustavE New Member

    988
    0
    0
    summuti mingi gianelli vms
     

Jaga seda lehte