Probleem on selline,et Morini sissepritsega Aprilia sööb küünlaid.Alguses läks üks küünal panid uue sai nädal aega sõita ja lõpuks sai 1 päeva ainult? Ilmselt on asi elektrisüsteemis vms? Mille peaks välja vahetama?
no ma sõnastan siis niimoodi, et viga võib olla töösegus, see mis jõuab sul silindrisse, sellel sissepritsel on hunnikute viisi igast lolle rõngaid tihendeid ja muu jura mis võivad su aju ära süüa. Mis küünlaid sa muidu sinna peale paned?
siis otsi kuskilt välja selle remondi või mingi manual kus kirjas mis marki küünal sinna sobib, see et sa ütlesid mulle, et ngk küünalt paned sinna ei ütle mulle midagi. Küünlaid on tuhendeid eri varjante ma arvan, et kui sinna alustuseks õiget sorti küünla paned saab edasi mõtlema hakata.
Küünla tüübis pole vahet kui panna sinna vale küünal siis see ei tööta,küsisime mulgimotoärist morini sissepritsele küünalt.küünal oli sama millega oli masin 2kuud sõitnud
NGK küünaldest on valikus järgnevad seeriad: ( * tähistab suvalist soojus-astet) CPR*E CP*E CP*EIX CR*EK PMR* CPR(7/8)E on vist neist kõige odavam. Aga Sissepritsel saab seda küünla pekki minekut mitu asja põhjustada üldiselt. Pihusti vigastus. Kompressori hõredus. Õhufiltri umbsus. Niipalju kui ma mäletan, siis eriti kergelt riknesid küünlad kütuserikkas segus. Kui kompressori tootlikus on kehv, siis ei pihustu normaalselt atomiseerunud kütuse-kogus, sama ka pihusti vigade puhul... see võrdub rikka seguga. Õhufiltrit annab nii umbe sõita, et ta üldse õhku läbi ei laseks, seega selle võib põhimõtteliselt välistada. Kas masin läheb uue küünlaga kergelt käima, või tuleb pikalt käiata?
Okei, sellisel juhul võib ka välistada kompressori vea. Ja kas summuti on originaal? ja nuh igaks-elujuhtumiks võid vaadata, kui ilus õhufiltri element on.