Mõtlesin siis pikalt, kas teen siia teema rollerist või ei tee, aga noh, ma teen ta ära siis Ostsin ta 2010 sügisel, sai slepis koju veetud, sest käivitumist ei lubanud ka mitte. 1800.- EEK ostsin ta siis Hetkel siis tehtud Uus kolvikomplekt 50cc/ silinder hoonitud Gianelli Extra uus starter stage6 membraanklapp carbon klapilehtedega kollased sidurivedrud, kollane survevedru 792mm Motoforce rihm 4.5g & 6g rullid segamini uus iste Pildid (samad mis müügi teemas) UUED PILDID:
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 Aitäh, et meeldib. Üritan nii korda saada, et arvele kunagi võtta ja muidugi kevadel vaja liigelda ka. mingi asi piirab seda masinat nii meeletult, et 53kmh gpsi ja pöörded suht kõrgel, ja rohkem ei lähe :S
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 Mis pornot selle silindrialuse tihendi eemaldamisega küll tehtud on Oibljaa...
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 Su masinat piirab ainult stock summuti ja cdi juhul kui variaatori piiraja eemaldatud! Muidu edu!
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 No muidugi, oleks üks kraaps, okei kaks, aga seal on ikka küll mingi poolearuline laamendanud.
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 Sul ju leegikas kaarega(loe piiraja) ja üleüldse on see summutipütt jube nikerdis. Katalüsaator ka veel sees. Sebi korralik summuti, suurem düüs ja läheb kohe paremaks asi.
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 päris korralik masin 1800.- eest kust said üldse tra oleks ise ära võtnud
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 tagantjärgi mõelda, siis oleks võtnud küll, aga oleks kohe ka viljandi mulgimotoärisse remonti viinud sest ise remontides on hetkel selline papp alla läinud sinna, et jube
Re: Skedipark`i CPI Hussar ´2005 ja mulgis poleks pappi palju läinud? mulgis maksaks sa 2 korda rohkem kui ise teha