Sai siis sellel suvel ära nopitud üks selline isend, millega hakkan jälle võistlust kaasa sõitma. Sai siis masin toodud pärnu külje alt ja pill ise igati timmis ja korras. Mootoriks siis tavaline suzuki gsxr 600cc mootor, mis on porditud suzuki crescenti poolt, yoshimura jutmestik ja aju, power commander, ees wave pidurikettad, K4-K5 gondlid, maxtoni esimesed vedrud, akaprovic sportsummut. Jõudu siis isendil 98kw (131hp) Alguses nägi siis välja selline : Tänase seisuga on gondlid värvitud lumivalgeks, sest masin vaja sobitada kombega kokku, et oleks visuaalselt ilusam. Hetkel pole veel uusi gondleid peal, aga nii, kui uued gondlid peal, tulevad ka kohe pildid. Võistlemas saab seda masinat näha 2 sept Pärnus Audru ringrajal 600 klassis ja 16sept samuti Audrus ! Lisaks sellele bikele koorisin kuurist välja ka vana poketbike, mille teen pm samasuguseks välimuselt, nagu suur bikegi 04.09.2012 Hetkel siis seis selline, et esimene kukkumine juba ära tulnud ja ka võistlus ära sõidetud. Treeningutes osaleda ei saanud, kuna masinaga olid jamad. Võistlustel startisin viimasest reast, kuna ka kvalifikatsioon jäi ära. Võistlus oli minu jaoks ka samuti esimese trenni eest. Kui oli 2-3 ringi läbitud, sain hoo üles ja hakkasin iga ringiga järjest vendi noppima ja lõpetasin üldarvestuses kuuendana ja eestlaste arvestuses neljandana Ässasin ka natukene 2013 a. 1. etapi eel:
Pooled kondlid peal, aga hetkel ei saa veel täielikult kokku panna. Ootan kleepse hetkel ja on ka võimalus, et need jõuavad juba täna. Siis on ehk homseks uusi pilte oodata
Numbrimärgid rikuvad jah, aga sellised on kahjuks nõuded. Nüüd on meil nendega räägitud ja saame teha natukene teistsuguses formaadis numbrid ja seda suurt punast aluskleepsu ei pea olema. kleepsu ääred peavad punased ainult olema. Tegelikult see on ainult hetkeline lahendus. uueks hooajaks tulevad uued kondlid ja uus disain
mu sõit oli hommikul ja lõunaks olid asjad pakitud, aga ehk märkasid mu masinat bussis kohe söögitelgi kõrval üks kollane buss
oleks see originaalis,siis oleks mul ka rohkem kwkust see kw arv üldse pärit,düno graafikut pole näidata? muidu see oli ka enamvähem samalajal müügis,kui endale ratast ostsin,isegi helistasin ja uurisin selle kohta,aga ei viitsinud hakata arvele võtmiste ja el süsteemi ehitamisega tegelema hakata,yoshimura juhtmestik vist peal sellel? igapäeva sõiduks natuke pointless ka tehtud mootoriga pill,aga mis seal täpsemalt üldse tehtud on? ja jott,päris kõigil ka ikka nii ei käi asi.
Porditud inglismaal honda cresenti poolt, vahetatud juhtmestik, aju, uuema aasta rinkakondlid, akaprovici väljalase, ja see on vast mootori ja elektri osa pealt kõik. Muidu masin sõitis varem Inglismaa sbk sarja ja on Eestis kiirendustel osalenud. Nüüd tõin mina ta ka lõpuks ringrajale Kui keegi kevadel Audrusse uue raja avamisele satub, siis ei tasu karta telgist läbi hüpata