Masinaks siis uuema põlvkonna Suzuki Sepia zz Jõuallikaks on Top Performance Trophy 70cc AC Karpa stock, mikuni 17mm Düüs 62 Kollane surveks 4,5 - 5g rullid. (täpselt enam ei mäleta) Sidurivedrud on stock Summuti ka stock, (sõelad ja muud takistused eemaldatud) Mure siis selline, et tühipööretelt gaas põhja keerata, siis kisub ilusasti tagarattale aga kui kiirus juba umbes 10 km/h, ja uuesti gaasi panna, siis koolab ära. Suuremat düüsi ei soovi panna, kuna masin ikkagi igapäevasõiduks ja ei taha mitu korda päevas tanklas käia. Kruusa peal kerima lastes kerib ligi 10m, siis koolab ära ja 20km/h hakkab kiirendama kui segane. Ise pakuks välja sidurivedrude vahetust, kuid ei suuda otsustada, kas punased või kollased. Aitäh. -7hp
Vaatasin asja veelkord üle, need "stock" sidurivedrud olid kollased. Viskasin siis punased vedrud alla ja läks veel lahjemaks. Võimalik, et tegu oli lihtsalt punaste vedrudega, mitte malossi-karva omadega :lol: Minu üllatuseks on ka aeroxil samasugune sidur ja sobis ideaalselt alla.
krt, mingi kala on. Aeroxi sidur on täpselt samasugune, kuid sidurivedrudel on rohkem "keerde" . Kas keerdude arv mõjutab siis vedrutugevust? Mul orig. vedrudel on vist 3 keeru, aga uutel on 4.
Ega ei mõjuta, ainult kui metall on peenem, siis on nõrgemad. Võib ka et uued on tegelikult suuremad.