Speedfight 70ccm.

Discussion in 'Tuuning' started by ken112, Sept 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ken112

    ken112 New Member

    369
    0
    0
    Tahaks teha siis 70ccm full tuuningu!Rolleriks on speedfight 2. Aga ei tea ise mida täpselt veel tellida ja mis oleks hinna ja kvaliteedi poolest paremad.

    Olen praegu nendele juppidele mõeld-
    1.Zylinder-Kit 70ccm Malossi "MHR-Replica"
    2.Tuning-Variomatik Polini

    "Speed Control"
    3.Rennkupplung Polini

    "Speed Clutch" (107mm)
    4.Rennkurbelwelle Top Racing
    "Evolution N.G."
    5.Vergaserkit Malossi *19mm (karpa)
    6. Tegime ise sisselaske klappi suuremaks.
    7. Siis weel düüs.

    Et siis lisage et mis oleks parem panna millegi asemel vüi siis mis nimekirjast puudu on .

    Praeguseks on tehtud: uus sinise neooniga lexus style tagatuli, KOSO spidokas, käepidemed PRO grip, tagaamort, next-r 70ccm sumpa.
    Põhja all on 40cm neoon, siis esimestes õhuavades, tagatiiva all ja tuleb lähipäevil ka ette tulle.
    Ülevärvitud on siis veljed, pidurid , jalahoidmis kohad, pidurihoovad, variokaas.


    Ette tänades :roll:
     
  2. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Replica kulub 3000 km peale alumiiniumplönniks.
    Osta tavaline MHR
    Speed Control variaator on hea.
    Speed Clutch on hea.
    Kui Rennkurbelwelle on saksa k. väntvöll siis on hästi!
    25mm karpa on natuke liiga suur, mötekam oleks 17.5mm ; 19mm vöi äärmisel juhul 21 mm.
    Polini Big Valve sobib hästi körgema tasemega tuuningule.
    Düüside, survevedrude, sidurivedrudega ja rullikutega läheb proovimiseks, neid täpselt ei saa sulle keegi soovitada, köik oleneb sinu masina settingust.
    Vaja läheb sul veel spets 70 ccm'ile tehtud sportsumbutit, C3 vöi C4 väntvöllilaagreid, kövema sädemega küünalt , kvaliteetset täissünteetilist öli, soovitan ka ölipaak ja ölipump eemaldada ning öli kallata tankimisel otse bensiinipaaki, sest vana pump ei arvesta suurema kulumisohuga ja vöib tekkida ölipuudus mootoris.

    Esialgu mul midagi muud vajalikku meelde ei tule.
     
  3. -red-eye-

    -red-eye- New Member

    519
    0
    0
    ken'il 70cc'ne sportsumps olemas :)

    aga teised soovitused kindlasti head :wink:
     
  4. ken112

    ken112 New Member

    369
    0
    0
    aga kuidas oskan ma seda õli sinna bensu sisse kallata ja kui kuskil kaugemale sõidan peab olema õli kanku pagasis juu.äkki osta suurem õlipump!
     
  5. ken112

    ken112 New Member

    369
    0
    0
    see väntvõlli laager sobib we http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 6915d61cee

    Ja seda weel et kas peab panema uued survevedrud ka we ja uue rihma? Ja kas keegi oskaks yltse soovitada millist survevedru panna ,sest pole õrna aimugi millist värvi survekas panna. Ise arvan et vist keskmine!
     
  6. silv3r

    silv3r New Member

    34
    0
    0
    ise olen mhr replicaga sõitnud muidu 2500-3000km vahele ja jõud ning muu on ikka sama... soovitan.
     
  7. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Kui see Polini Sport on tehtud Speedfight'ile siis ikka sobib, jöudu ka piisavalt ja peab hästi vastu.
    Kui see väntvöllilaager on tehtud Speedfight'ile siis ta ka sobib Speedfight'ile.
    Survevedru sa EI PEA ära vahetama, aga kui tahad ,et masin liiguks nii kiiresti nagu peab siis ikka vaheta ära.Mina ei tea mis värvi vms.
    Speed Controliga juba uus rihm kaasas, Malossi Multivarile peab eraldi juurde ostma.
     
  8. ken112

    ken112 New Member

    369
    0
    0

    Aga sa ise muidu ei märkagi seda et silinder on kulund, aga kui lahti võtad võib olla kõik kulund.
     
  9. ken112

    ken112 New Member

    369
    0
    0
    Kas keegi oskaks soovitada missugune düüs panna. Ise arvan et mingi 95 või midagi sinna kanti. :idea:
     
  10. naxi

    naxi New Member

    60
    0
    0
    endal on replica ja panen 110 düüsi originaal karpale...ja see jutt et replica peab vastu 3000km on jama jutt...kui sissesõit ja kõik muu korralikult teha siis peab vastu oma 8-9000 km kindlasti kui mitte rohkem...endal oli see viga et ei teinud sissesõitu ja kompressioon on 9 (13,8 asemel)...(korra kuumenes üle ka kui ei pannud tähele et ühe lõdviku klamber oli panemata ja vett tilkus välja)
     
  11. ken112

    ken112 New Member

    369
    0
    0
    seda et tahaks teada kumb parem on, kas nõrk survevedru või jäigem? Mis vahe neil on?
     
  12. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Jäigem on muidugi parem, pehme ei suuda taldrikuid piisavalt kokku suruda ja kiirendus jääb seega nörgaks ja lünklikuks.
    Samas liiga jäik vedru vöib rihma üle visata.
     
  13. ken112

    ken112 New Member

    369
    0
    0
    Aga kui originaal survekas on tugevam kui uus, mis tellisin (näitab mingi 82%) et siis oleks hea panna see mingi umbes 106% we?

    Seda ka veel et kas hea oleks ka tagumise ülekande hammakad ka ära vahetada? Asuvad variaatori tagumises otsas siis!
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte