Niisiis küsin teilt , et kumba teie ostaksite kas Factory või SR 50 R Põhjendage kah 8) Võibolla siin juba selline teema tehtud aga jamh...Tänan tähelepanu eest
Mina võtaks R-i karbussiga. Factoryl on sisse pritse ja kui see juhtub katki minema siis l2heb kalliks. ja R on odavam.(37 tuhat, soodukas peaks olema 34 tuhhi.) E: ja factoryl ei ole soodukat.(40tuhat) ,6 tuhat on suur raha. Rteenib sind kaua. streedil sama mootor. ma s6it 16,4 tuhat silinder ja plokid ei ole kordagi laiali k2inud ja kompress on v2ga hea. käivitub nagu uuena, esimesest matsust.
mina soovitaks vaadata natuke foorumis ringi kuna siin täpi pealt samasuguseid teemasid juba vähemalt 2 olnud!
Mu factory läks dünol 6.3 heppa, karpaga läheb suht sama palju. Factory kütusekulu on pmst olematu. Ja ei liigu midagi sitemini, stock R-e lüpsab küll. Nii tipus kui kiirenduses. Ainuke asi mis facotry puhul veits sitt on, on uimane algus. Karpaga mudelil on algus järsem. Ei tea, mind ei häiri. Seda jama pole mõtet ajadagi et Factoryt on kallis parandada jne. LOLL JUTT ! Mul ei ole mitte mingit probleemi kunagi olnud. Tuleb masinat hoida. Kui ei pane sinna mingi vene kütust sisse ja 20 kroonist õli siis kestab see asi ikka väga ilusti ja töötab ilma igasuguste probleemideta. Päris geenius peab olema kui suudab factory perse keerata. Minu vana facotry(praegu kasutaja NaeruK käes, funkab siiamaani, kellegil pole probleeme olnd ja ls peaks olema juba 20000 km. Kui ise sissepritset näppima ei hakka, ja mingit jama sisse ei vala siis facotry naljalt ikka *PIIKS* ei lähe ! Ja neile kes ütlevad et vihmaga ei tööta jne: Ärge tulge seda paska ajama. Väga ilusti töötab. Ennem sureb karpaga mudel ära kui facotry. Tuunida saab mõlemaid, facotryle on kõiki samu juppe saada mida r-ile st. neil ongi kõik jupid täpselt samad, peale silindrite. Factoryt on tegelt palju kergem tuunida, viskad silindri peale, vahetad aju ära(mille saab malossi spordi komplektiga kaasa - rohkem silkusid facotryle eriti ei olegi) ja masin on timmis, siis ainult vario osa jäänud. Freezer: Miks ei peaks factory niimoodi vastu pidama. Ma olen kindel et Factory peab palju kauem vastu kui R. ja selle 6000 krooni teenib Facotry ilusti tagasi. 1 liitri õliga saab sõita üle 2000 km, ja kütuse kulu on alla 3l /100 km. (MIna sain endal 2.25/100 km) Loe: viewtopic.php?f=11&t=20012&hilit=+Facotry
Kui Factory oleks ebatöökindel, seda ei toodetaks. Paraku läheb 2T-pritsudel juba mitmes põlvkond, igaüks uute täiustustega. Mina pooldan seega Factory't. Kõik ei peagi "racing" olema, seda enam et roller on transpordivahend igapäevaseks kasutamiseks, mitte võidusõidumasin. Tahate võimsamat, siis ehk oleks aeg vähe suuremat kubatuuri vaadata, mitte iga 500-2000 km tagant rõngaid ja muud manti vahetada nagu mingi viimane idioot. Enamus masinaid läheb rikki lolli kasutaja või tootmisapsu tõttu.
Kui Harrissan ütles et ta sai 1 liitri õliga sõita 2000km, siis mina saan oma R-ga sõita 1l õliga +- 1000km . Seega, majanduskriisi ajal võtaks ise ka Factory
Ise valisin Factory ja valiks uuestigi! Minu masina puhul eelmine omanik (täielik debiil) oma retsimistega ei suutnud mootori koha pealt pea-aegu midagi olulist ega kallist katki teha. Ostes oli masin kaka kihi all ja avariiline. Aga töötas ikka väga edukalt kuigi tolleks hetkeks oli mustus juba silindrisse sõudnud. Pritsungi süsteem ise pole külgi aastatega väga palju muutunud, küll on aga "software". 2008 aasta Factory 2.8.0 softiga (Piiramata software ja muud piirajad kaa maha) läheb stock sumpsiga 92 kmh. Vahetad sumpsi ja timmid settingu paika ja ongi gaasiga tagal... Väga võll masin lihtsalt. Kütust ja õli võtab kaa ikka väga vähe.
võtaks ka factory kuna nagu siin räägitakse on kütusekulu nii väike ja pole absull halvem niiet kindel valik oleks factory
endal oli ka valida kas karpaga või sisse pritse. Valisin karpaga ja olen väga rahul, kuid vahest on ikka selline mõte peas, et oleks ikka võinud valida sissepritsega kuna see nii öko, aga jah oleks on sama mis poleks :lol:
ise valiks R-i, meeldib karpaga variant ikkagi rohkem, see bensukulu nüüd nii suur ka pole. ja hind ka odavam.
Mina pooldan R-i sest olgem ausad paljud vennad kes masinaid remondivad need ei remondi sissepritsega masinaid. Ja mina igatahes valiksin r-i, see kütuse ja õlikulu ei tule eriti suurem
Ikka tuleb küll suurem ju, kui Harrisan sain 1l õliga Factoryga sõita 2000km ja mina oma Rga 1l õliga saan ainult nii 1000km sõita by harrisan: tegelt sai isegi üle 2000 km sõita
Kui high end pilli teha ei taha, siis kindlalt vali factory, kestab täiega ja kütuse ning õlikulus tuleb ikka väga suur vahe sisse. Minuarust ma sain reserviga sama palju sõita kui mõnivend R-ga paagitäie bensuga.
Endal Aprilia Sr50 Ditech -> Sarnane Factoryle siis. * Bena kulu on olematu, Linnas on max 2l sajale , maanteel kahekesti 80km/h läks 1l 70km peale. * Käivitamisega probleeme ei tule , mitte kunagi. Ainuke probleem siis , see , et vänta mul igatahes ei ole , ( Factoryl ka ei ole ) , et kui aku kotti jooksutad kuidagi on piiks , ja koju lükkamine. * Võimsust STOCKINA on rohkem Sissepritsel kui karbussil , ( Ditechil eemaldatud 1 piiraja , Streedil 3 , ) Tipp kiirust on mul 80km/h ja Streedil 74mk/h ja kiirenduses sai ka ära. Ja kui natukene veel peale tuunida ( Malossi Silku , aju = 3000 ) ja Variaator = 1000 eek , sumps ala Ginalli Reverse = 2000 eek , ja masin liigub sul elu hästi , ja ei pea timmima hakkama ega midagi. * Parandus , Keegi ei oska neid parandada kuna vähestel on neid , neid ei ole õpitud , RK liige Põrguvärk igatahes oskab , ja probleemidele oskab vastata. * Ise sõitnud enda Ditechiga 2800km ja probleeme on olnud ja iseenesest ära läinud , et kui õiget bensiini ja õli panna on kõik korras.
wtf, stock 07 street läheb piirajateta väga edukalt 95-100 km/h sirgel. (spido) by harrisan: streedi spido paneb umbes 15-ga mööda kah Mine mõõda kui ei usu