Alguses kui sõitma hakkan siis saab väga ilusti sõita, minek hea ja tipp kuskil 90 kanti. Aga kui siis kaas maha lasta ja uuesti peale panna enam edasi ei lähe, peale väikest seismist läeheb asi uuesti korda. Ma loodan et saite aru ja ehk teate ka milles võib viga olla.
ls on kuskil 11 000 juures, silinder ja kolb on stock, survekas on ka stock Aga alguses ta ju läheb, alles hiljem hakkab masin huiiama :roll:
survekas läheb soojaks/kuumaks, ja siis ta pehme. Ma soovitaks uut survekat. Usun et malossi valge oleks isegi normal
Pehmeks läheb sul midagi püksis! Mis kuradi jutt, et survevedru läheb sõites pehmeks. Sellist mula ei tasu ikka ka ajada, mõni loll usub ka veel. Pigem pakuks, et seguga mingid probleemid. Puhasta algatuseks karburaator ära.
Misasja, kellel veel selline probleem on olnud, et soojenedes variaatori survevedru läheb pehmeks? Esimest korda elu jooksul kuulen sellist veakirjeldust :lol: Ei mahu minu peanupu sisse, kuidas saab karastatud terasest vedru nii madala kuumuse juures pehmeks minna. Äkki keegi füüsik seletaks asja lahti. Tra, ega siis need vedrud teil seal plastiliinist ole Võik ikka enne veakirjelduse pakkumist vähe ikka ka enda peanupuga mõelda. See asi ei ole ju võimalik!
tõesti ei mäleta enam, aga kuskilt meelde jäänud. Eks proovi ära karpat puhastada jms. Kellegil survekat anda proovida, võid ju proovida. See lihtsalt minu arvamus ja samas, kas 11k lsi ei või seda survevedru vähe pehmemaks muuta jms ?
Ma siis hetkel lähen ja puhastan karpa ära, anna teada kas aitab või mitte, kuigi ma väga kahtlen selles :/ Äkki kui nagu kiiresti sõidan siis peaks ju rihm seal survevedru laiali lükkama, ja mõtlen et võibolla jääb ta sinna kõige põhjja kinni vms et enam ei tule ülesse tagasi :roll: Pole küll eriline spetsialist ning võibolla see mida ütlesin on väga mööda :lol:
Puhastasin karpa ära, ei aidanudgi see midagi nagu ma arvasin. Aga pärast kui ma nagu hargi peal üritasin midagi timmida (ei saanud hakkama ja nüüd vabakäik ka läinud mis ennem oli juba natukene nigel), siis vahepeal jättis masn vahele ning sumpsist lõi mitu korda tuld välja :lol: Nüüd aga tahaks teada mida järgmisena proovida, kas survevedrut siis tasub proovida või ei ? Rullikud pean nigunii ümber vahetama raskemate vastu :roll: . Ootan vastuseid sest nagu ma ka eelpool mainisin siis ise eriti ei taju :|
Jäta see survevedru ükskord juba rahule! See ei saa ju sul põhjustada vahelejätmisi ja tule väljapeksmist summutist. Sul on mingi kamm seguga. Proovi vahelduseks uue küünalga. Mingi elekrijama võib ka olla, et vahele jätab.
Davai ma sebin siis mingipäev küünla endale, aga kas see aju vms ei või piirata ? Kui selline asi üldse on streedil :lol:
Ei ole aju, CDI(süütemoodul-kommutaator) on. Selle rikkiminek võib igasugu anomaaliad korda saata küll. Aga alusta ikka enne lihtsamate ja odavamate toimingute katsetamisega.
mis düüs on ? endal oli sama asi , vahetasin stockilt 85 peale ja asi töötas perfektselt (ärge pange pahaks kui millegiga mööda panin , räägin lihtsalt et endal oli sama asi )
No ei ole ju loogiline, et äkki lambist, mitte midagi muud näppimata ei töötaks endise düüsiga või kuidas? Järelikult oli sul vana düüs umbes. Muud viga lihtsalt ei saanud ju olla.
Düüs on mul 70. kuid olen proovinud ka suremaid, ei tea küll miks, kuid suurem tüüs jääb suureks, kuigi pole piirajaid, sportsummuti on all. Pigem tuleb tüüs väiksem panna :roll:
jubedad füüsikud koos .Olen ise tahtnud 2a vastust sellele miks vedru käitub jahedast peast teistmoodi kui soojalt aga pole saanud vastust.KUID asi on survekas.Vaheta see ära ning näed , et see asi paraneb.Kui on sport summ siis malossi punane vedru
Sidurivedrud on mul kollased ning rullid panen arvatavasti sisse 5g, või soovitate muud kaalu ? Survevedru proovin ära ning küünla proovin ka ära. Homme lähen linna ning ostan surveka, küünla, ning võibolla ka rullikud. Palun avaldage ka arvamust mis kaalus peaksid olema rullid.
mul endal oli masin timmis.kuid paukus jne ei olnud korralik säde. lõpuks ei käinudgi enam. ostsin uue küünla ja asi käis.survevedru ei oska soovitada. äkki kollane?saipea seda ostma.