Tere, algselt oli masin factory aga tehti R'iks ümber. Juhtmetega on palju aretatud ja mingil põhjusel kaob säde ära, täiest lampi. Olen vahetanud mähiseid, siis on säde tagasi tulnud mõneks ajaks. Täna panin ühe vana mähise tagasi ja üllatuseks masin töötas nii nagu peab. Sõitsin kokku mingi 3km siis hakkas täiskaasiga kergelt vahele jätma ja järgmine kord käivitades käima ei läinud enam, säde puudub. Ühendasin mähise otse süütepooliga ära ja süütepooli küünlaga. Küünal, süütepool ja mähis peaks ju korras olema, alles sõitis masin. Ei saa aru mis probleem seal olla saab üldse. Selline probleem on olnud juba eelmisest suvest saati. Viisin igaks juhuks lisamassi aku -klemmi, raami ja mootori vahele, kasu polnud. Kui probleemile lahendust ei leia, siis ostan ilmselt uue elektrisüsteemi ja panen peale. -.-
cdi klemmides küll asi pole. Täna jamasin siis rolleri kallal mitu tundi. Avastasin, kui võtsin juhtmetelt katte ümbert, et roheline ja vist sinine juhe olid üksteise külge sulanud. Võtsin need lahti ja isoleerisin ära. Mul vedeleb praegu 3 mähist. Hakkasin neid ükshaaval läbi proovima, nii läbi elektrisüsteemi kui ka otse mähisest süütepooli ja sealt küünlasse. Esimese mähisega, see millega ma masina viimati sõitma sain, ei saanud sädet kätte . Teise mähisega sain lõpuks sädeme kätte, kuid oli sama kiiresti ka kadunud, masinat käima ei jõudnud panna. Kolmanda mähisega sain jällegi sädeme kätte ja sain masina tööle isegi viieks sekundik, kui säde jälle ära kadus. Vahepeal ei anna kuskilt akujuhe ka ühendust, kui juhtmeid nõksa liigutan siis starter hakkab jälle tööle. Kas kuskil mingi lühis võib sädeme kadumist põhjendada? Olen päris kindel, et kui ma uue mähise peale viskaks siis hakkaks see samamoodi jamama nagu kolm eelmist mähist.
Kus kohas lühis võib olla, kui süsteemis vaid mähis, süütepool, küünal? Ja nende juhtmed peaks korras olema.
Minul endal oli sama jama, et teepeal väiksest jõnksust sõitsin läbi (ise tähele ei pannud esialgu) jäi masin seisma ja tööle enam ei läinud. Siis vahetasin CDI ja süütepooli ära ning lasin ühel voltmeetriga mähis ülekäia, kõik oli korras. Peale juhtmete liigutamist ja uurimist nägin, et suur juhtmekimp mis läheb mööda raami ette otsa oli ühest kohast imelik ja ligemal vaatamisel nägin seal lahtist pistikut, mis arvatavasti gondlite eemaldamisel natuke lahti tuli ja august läbi sõites täitsa lahti tuli. Niiet sa uuri ja vaata kõik juhtme kimbud läbi ja liiguta neid võimalikult palju, äkki tuleb see sädemeke tagasi, Päikest !
Praegu mootor lahti, säde oli olemas viimati uue mähisega, kuid täiskaasil oli katkendlik. Panen nüüd terve väntvõlli alla, millel korras nuudid ja jälgin kas asi on parem, kui nii pöördes pole. Juhtmed olen üle käinud, kui veel jamab läheb uus el süsteem peale.