plaanis siis teha mingi kiirem ja hea võrr tänavasõiduks, et siis politseionu ei hakka vast tülitama. Võrr siiski kaherattalise eelkäija ja nendega liiguvad linnapildis suht vähesed, et miks mitte siis hakata võrriga sõitma võtab vähe pena ja jupid üli odavad venemaal rolleri eriliseks ehitamine läheb juba suht raskeks ja kalliks, võrrr on juba algpildis eriline mõni näide; kolb rolleril eestis 550eek rõngad sõrm splindid vs võrril kolb venemaal 60 rubla=30eek rõngas 15 rubla= 8eek nagu suht odav või mis ja midagi ei pea saksast tellima ja mingeid ülesaamisi pole 8) mul juba tutikad tuuning karderi pooled olemas, vajavad modimist speedfigteri viisi pildid ka siis süütemängu poolne karteri pool siduripoolne tutikad laagrid sport nsv liidu gaasi rutska sidur
räägi mis võrr, mis mootor. võrri kartereid saab kah tuunida? soovitus v6ta v6rr ja topi mingi kas veneaegne 125cc või osta kuskilt mingi ktmi vms mootor ja topi peale siis on püss alustasime oma võrri projedega samal päeval (täna) ma sain kah oma mingi mini raami ja homme keevitusse ja siis mingid mootorikinnitused vaja teha ja mootor peale ja siis loodan et 10 tolliste ratastega rebib 125cc mootor ja mingi 50 kg kaaluv raam v2ga h2sti tagurattale vms aga edu ja lisa lisainfi
võrri raam sul 50 kilo ? päris raske raam siis Aga hakka pilte kaa siia lisama engine ,korralikult ikka
mis näitaja see stuntbar on :lol: seda kohe kindlasti ei tule aga inimesed pakkuge keegi mulle ratastega võrri raami muu pole oluline
No kuula nüüd,kui tahad head võrri mootorit teha,siis pead leidma endale tooriku aastast 1958-1969, siis oli sellel asja ikka kvaliteet ka taga. Tänapäeva uued mootorid on oma kvaliteedilt ja materjalide poolest alla abi joont. selleks ajaks ,kui jõuad selle mootori sisse sõita on ta juba ära kulund. Ja see ei ole nali! Ja mis Stage6 ja MHR? nende kaubamärkidega pole selle mootori juures midagi teha,kui just mõni kuullaager ei sobi või karpa.
phmst ma tean et keegi kunagi tegi wild ridersis võrri (tuunitud) mis jooksis 120km/h välja kui kas see on tõsi ma ei tea ,äkki põrguvärk oskab rääkida
võrri mootor kaalub max 10kg 8) muidu teed ikka resokad jne ka? sae karpa ja süüde pane kah, edu :lol:
No 120 on ikka ulme,kuid mitte teostamatu. Paar aastat tagasi tegelesin jah aktiivselt selle võrri värgiga. sai siis mootor tehtud ja raam ka ise ehitatud. isegi ühel võidusõidul sai käidud ja tulemuseks oli neljas koht kuna ma ei olnud eriti kõva sõidumees,kuigi tehnika oleks võimaldanud paremat kohta. Mootor n D5 paasil ehitatud. silinder: on D6 ja tugevasti moditud. väntvõll: on mingi vana D4 ja (kõige raskem variant) mis on uuesti tasakaalustatud süüde: on kontaktidega stock karpa: on MIkuni 19 sisselase: klapp+siiber komplekt arendab võimsust 5hp ja läheb pöördesse 16500 ja gaasist tagarattale. plaanis on teha uus mootor 10 hp. aga praegu ei ole selleks vaim valmis. Homme lisan ka väikse video oma võrrist. http://www.youtube.com/watch?v=06WUtsoIl4Q
seal karpa kõrval on natuke ruumi selle klapi jaoks. Minul pandud mingi mootorsae klapp ja see originaal karpa ava on ka kasutuses
jah,vanematel mudelitel kasutati klapp sisselaset.uuri kusagilt sae remondi töökojast nad kindlasti on asjaga kursis. Aga ära nüüd arva,et saad täpselt sellise asja mis täpselt sobib,kõik tuleb ikka külge kombineerida.