Street1 Derbi Senda 200cc 06.

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by Street1, Sept 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    Masin sai ostetud augustis 09. Ei vitisi pikalt kirjutada ,et ...
    Algselt oli peal 125cc moto aga nüüdsest peal 200cc
    Peal ostmist sai ka mootoriõli, tagapiduriklotsid, gaasitross ja esitule pirn vahetatud
    Veohammakas ees on 16 hammast ja taga 48 hammast
    Karpa on tal 30mm dellorto oma(120 düüs)
    Koonus kah küljes
    Vaikselt olen harjutanud ka tagal sõitu ja stoppit
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Uuendus 20.01.10
    Tegin freedo 1 parktulest tagatule siis, väga viis jäi 8)
    [​IMG]
    Sai ka malossi boostbottle peale aretatud prooviks :p
    Andis juurde küll mineku suhtes.
    [​IMG]
     
  2. 1-AndrE-1

    1-AndrE-1 New Member

    196
    0
    0
    no ränk püss ju :D
     
  3. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    Palju tippu võidaks kui panna taha 46 hammast hammakas?
     
  4. 1-AndrE-1

    1-AndrE-1 New Member

    196
    0
    0
    no mina arvan et kui tuultagant ja ikka suur mägi on siis peaks nigu 60 ära minema :roll:
     
  5. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    See ei tähenda et kui sinu masnin aind 60km/h välja jookseb , et jookseb ka minu oma ... kahjuks pean sulle pettumust valmistama ja nii see ei ole
     
  6. StreetStyle

    StreetStyle New Member

    206
    0
    0
    Kui 48.lt 46.le paned, siis tipp minuarust langeb just. Võin ka sassi ajada, kuskilt nii meelde jäänd, et väiksem hammakas-parem kiirendus, väiksem tipp. :roll:

    Palju hetkel välja jookseb üldse, et seda tippu taga ajad?
    Mõnus masin btw., esimene ketas (y)
     
  7. RolleriKaspar

    RolleriKaspar New Member

    528
    0
    0
    just on vastupidi, et mida väiksem hammakas taga on seda suurem on tippkiirus ja minek on kehvem aga kui taga on suurem siis on parem minek ja lõppkiirus on väiksem.
     
  8. FactORy

    FactORy New Member

    122
    0
    0
    Jah, kui väiksem hammakas- see rohkem tippu ja vastupidi.
    Minu arust pole mõttet sellisele masinale väikese hammakaid panna...et kus kohas sa hakkad 140+ sõitma?Oleks huvitavam ju, kui sul kiirendus ülihea ja tipp on NÖ ok :lol:
     
  9. koty

    koty New Member

    166
    0
    0
    Hääled on ulme, nagu 450-sel :lol:
     
  10. 1-AndrE-1

    1-AndrE-1 New Member

    196
    0
    0
    njh aga tegelt ongi neljapoolene
     
  11. Drag

    Drag New Member

    864
    0
    0
    Häältel pole viga ja, kaugelt juba kuulda kui Sten tuleb, pean enda võrri ka liikuma saama, siis ühineb teie stunterite kambaga.
     
  12. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    koty:On küll jah 450 tegelt

    Drag:Hakkame igapäev kõik harjutamas käima siis :lol:
     
  13. Drag

    Drag New Member

    864
    0
    0
    Mulle sobib, kui keegi mulle ette väiksema hammaka laenab ja kolvi võiks ka anda.
     
  14. 1-AndrE-1

    1-AndrE-1 New Member

    196
    0
    0
    no siis oleme kolmmusketääri
     
  15. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    Mõtlesin et plastikud üle värvida ,aga tekkis kohe selline arvamus ,et need plastikud suht hästi painduvad ,et kas see värv mõranema ei hakka vms? :roll:
     
  16. ATMracing

    ATMracing Active Member

    1,126
    0
    36
    Kui mäsa paned siis vast küll,niisama vaevalt.
     
  17. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Korralik eelviimistlus ja pärast õhukesed kihid+värvikihtide kuivamine, ei juhtu midagi.
    Mulle sattus kunagi üks ratas kätte, mille mingi jobu värvind oli. Nii kui plastik paindus, nii värvitükid taga ja kuivamata värvi hais üleval. Värvikiht oli ka paksem kui elevandi nahk.
     
  18. crimetanel

    crimetanel New Member

    19
    0
    0
    Veoautodele mõeldud värv püsib painduvatel pindadel paremini.
     
  19. koty

    koty New Member

    166
    0
    0
    Miks müüd, tahad 2t?
     
  20. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    Tahaks proovida jah
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte