Nii, kunagi oli mul tehtud teema, et võiks teha eraldi lehekülje stundi jaoks ja ajada rahvas kokku teha video jne kuid ajapikku sain ise ka aru, et sellel puudub mõte, sest Eestis pole stuntereid niipalju, et sellejaoks eraldi sait teha. Niisiis võtsin massu nõu kuulda ja palusin teha siia eraldi teema sellejaoks. Siia võib siis postitada kõike stundi kohta(video enda stuntimisest, mingid nõuanded näitex 12bari tegemise kohta või kukkumis pukside kohta, see võiks siis olla selline teema kust algajad saavad küsida nõu nende käest kes midagigi oskavad juba.) Idee teha selline teema nüüd kohe tulenes sellest, et foorumisse on tekkind rohkelt stundi projekte ja sellest tulenevalt ma arvan siis ka seda, et tuleb paras ports ka stundi huvilisi. Kes teab ehk õnnestub tulevikus teha ka alateema siia foorumisse kus mugavam asju jälgida ja teha asjade jaoks eraldi teemad kuid see teema ongi sellejaoks, et näha kas asjal on mõtet. Seega kõik stundi huvilised andke tuld.
samas võik siis juba teha eraldi alafoorumi nagu need "help", "tuuning" jne on! sinna saaks teha eraldi teemasi abi otsimiseks ja niisama videote jaoks!
no ma tegin sellise palve kuid massu arvas et kas on mõtet kohe alateema teha, et sinna tuleb muidu tohutult spämmi jne.
Ma arvan, et jõhkralt stundi rahvast ootab, kui teed saavad kuivaks ja ilm soojemaks, et saaks tagaratta rekordeid purustama ja trikke harjutama. Ma arvan, et minult tuleb ka kohe video kui saand natuke asja harjutada. :wink:
Ega ei ole u... ma ei suuda ka enam oodata saaks juba mbk stundi kätte ja kevadet ning muud ei vajakski
Njaa tulevased stunterid kõik :lol: Muidu seda noobidele:ainult tagal laskmine ei ole stunt ja sa pole mingi stunter stunter oled siis kui midagi oskad ka. :roll: Kevadel lasen ka endast video teha
ma pole väitnud muidu et olen..ma hakkan harjutama ja kus ja kes ütles, et ta laseb tagal ja on stunter? aga jep me kõik tahame kevadel harjutada. Ühesõnaga elame näeme kes kuhu jõuab ja millega hakkama saab.
Aga mul tekkis siuke küsimus et kuidas on algajal kõige parem tagaratta peal harjutada? Et kuidas peaks alguses käituma jnee.
Mina ei tea m2ned soovitavad jalad maas lasta algul, et tunnestust saada aga mina hakkasin harjutama algusest peale jalad peal, et kaks-kolm näppu tagupiduri heebli peal ja kui hakkab üle minema vajutad pidurit algul vajab see asi natuke harjutamist loomulikult ja soovitatav oleks algul ilma gondliteta pullida :wink:
Kindlasti seda ka , et paljud arvavad , et kui tagarattale vaja saada siis tuleb lenksu ülesse tõmmata. Aga tegelt tuleb taha poole tõmmata, läheb palju lihtsamalt. Kõige lihtsam ongi alguses umbs nii et lähed ette poole ja siis tõmbad taha ennast . Ja selle jalad maas värgiga on nii et igaüks tahab erinevalt alustada, kui sa ei tunne kindlalt siis võid ju vabalt kõigepealt jalad maas proovida, Aga ega see jalad peal ka midagi raskem pole Edu kõigile E: Leidsin ühe teema veel õpetuste alt, lisan selle teksti siia 1. 50cc Kui sa lähed 50cc peale siis see oleks minu valik: - Malossi Multivar - Malossi Special-rihm - Malossi Fly-clutch - Gianelli sp6/Leovince ZX /Yasuni z Aitab tüüsi vahetamine parem on alustada suurtematest näiteks nagu 105,rullide raskused peaksid jääma 3,5g kuni 5g vahele ja tihtipeale aitab segukruvi sättimine. 2. 70cc 70cc on kohe palju kergem õppida stuntida kuna jõudu kohe rohkem Aga siit me läheme: - Polini 70cc Sport - Malossi Multivar - Malossi Fly-clutch - Malossi Kevlar-rihm(parem haaramis võime kui teistel) - 17,5mm Dellorto Carnutaror - Gianelli sp6/LeoVince ZX exhaust /Yasuni z Aitab tüüsi vahetamine parem on alustada suurtematest näiteks nagu 105,rullide raskused peaksid jääma 3,5g kuni 5g vahele ja tihtipeale aitab segukruvi sättimine. Kui sul on nüüd see hea mootor koos siis ei ole see millesgi muus kui ainult harjutamises Natuke kah algajatele stunteritele : Osad inimesed arvavad et lenksu peab tõmbama ülesse et saaks tagarattal sõita VALE!!!Lenksu peab tõmbama taha poole(enda poole)ja kui see ka ei aita piisavalt siis kallutage kehaga natuke kaasa. Alati hoitke vähemalt 2 näppu tagapiduril et kui tunnete et hakkab üle minema siis vajutate tagapidurile ja roller tuleb maa peale tagasi....... Pidurid: on stuntimisel väga tähtsad ,kehvade piduritega stuntida on ikka väga ebamugav eriti kui piduri klotsid on läbi. Downhill :väga mugav asi stuntides rattast on kohe palju mugavam käsitleda. 12 bar ee on siis see mis läheb rollerile kõige lõppu rauast ristküliku kujuline kujund mida saab kasutada mitmel ots tarbel sa saad sinna jala peale panna et kindlam oleks stuntida sa saad tänu sellel mõningaid stunte teha ja veel kaitseb ta su tagatuld..... Kaitsmed rollerile:kartate et plassmass läheb stuntimisel katki kui kukkute pole hull teil on vaja ühte natuke pikkemat rauast juppi ja teist natuke lühemat mille keevitate siis raami külge ja hiljem lõikate plassmassi augud sisse et need seal välja saaksid tulla(võite hiljem panna ka sinna otsa mingid kummid et ilusam jääks).isiklikult võtsin lihtsalt tagast plassmassi maha..... Begid esirattastel:need on siis mõeldud põhi mõtteliselt mõeldud ainult stuntimiseks. Rehvid:esi rehv peaks olema väga hea haaranguga aga tagarattal pole eriti suurt vahet sest hiljem me nagunii need põletame Amordid:head amordid aitavad siis kui lähed tagarattase ja ei põruta esi otsa nii palju........ Kaal peaks olema stunt rolleril võimalikult väike ,paljud stunterid eemaldavad näiteks plassmassi ja esi tule. Ega siis midagi head stuntimist siis teile (olge mentidega ettevaatlikud eriti kui käite parklates) Rohkem infot http://www.stuntbase.com
Ise rolleriga ei oska, pole eriti proovinud ka. Aga, kui tahad hakata rolleriga tagal sõitma, siis peaks ennem ikka jalgrattaga tagapeal sõitmise ära õppima. Kui jalgrattaga juba enamvähem, siis edasi liikuda rolleri peale.
Tean inimest kes rolleriga laseb 1km jms ära aga jalgrattaga tuleb vaevalt 1m Nats harjutada siis rohkem muidugi aga ikkagi vähe.
teoreetiliselt peaks u rolleriga kergem olema kuna seal ei ole vaja vändata vaid aint gaasi anda kui ise saan rattaga ikka natuke laste pole küll niimoodi m66tnud palju tuleb aga natuke ikak tuleb
Ma vaatan kõik nii kõvad stundi mehed, ehitavad kohe kukkumispuksidega pille ja puha. Ise raudselt pole proovinud kordagi tagal sõita, stundist rääkimata :wink: . Minu arust suht mõttetu värk ju, enne õppige tagarattal sõitmine ära ja siis ehitage bar vms mitte vastupidi.
pigem teeme need selleks, et vältide algaja kokkumistega kondlite lõhkumist. Kahe otsaga asi, pärast ei istu see stuntimine ja siis vaja maha katkuda asjad ja müüki panna või edasi ehitada millekski muuks.