Hei. Augusti lõpus sai enda Speedfight vahetatud Aprilia SR50 WWW vastu. See on mu kolmas roller (hiinakad v.a) Aastaks on 2002. Mootor: Silinder - Stock Väntvõll- Metrakit Pro Race 17.5 Dellorto karpa + 86 düüs Carbon klapilehed Aeroxi stock variaator + 6g Malossi rullid Gianelli Extra Full Chrome sumps Stock õhupuhasti + Malossi red sponge NGK küünal Malossi X-Kevlar Punane survekas Välimus: Kroom DH lenks ja puks Stock toonitud esituli Stage6 nupukonsool Kroom LED tagatuled + DMP Carbon klaasid Buzzeti küljejalg Carbon piduriheeblid Riffel jalamatid Kroom sportgaas Undertail Carbon klaasiga esisuunad Neoonroheline bensuvoolik Praegune seis:
Kolbe võib iga silindriga palju minna kui kasutad valesid segusid jne. :roll: 8) Muidu jh see sht odav valik isegi. Või siis võta mõni sport klassi silku ntx polini sport vms.
Okei, mul Malagutil oli Streetrace stock sumpsiga oli gaasiga tagal , Gianelli Next-iga kadus kogu jõud ära ja siis sai maha müüdud
Sumpa osta mingi yasuni r vms ja timmi vastavalt ka rullikuid ja vedrusid. 8) Next on ju 50cc klassi summuti, saad kindlalt yasuni-ga paremaid tulemusi.
Normaalne masin! edu ja veelgi paksemat rahakotti. esituli suht toreda välimusega aga näitab ka midagi? Märk
Streetracet ma väga ei usalda, jäin ükskord teepeale sellega.Milline silinder siis oleks parim minu jaoks, kui pean igapäevaselt läbima 28km?
kui peenestada tahad siis stock, kui ns tuuritada siis malossi sport ( malm , kotti jookseb saad üle puurida ja uus kolb sisse )
AC versiooni veel ei ole, ei ole kindel kas üldse tuleb. ?? Malossi kannatab ka korralikku peenestamist, kui timmis masin.
Malossi sport + yasuni R .. suht hästi läheb edasi nii 8) Kunagi ammu nägin seda kui olid taga ka veel tumedad kondlid siis tundus suht lahe ja mis värvilahendus tuleb?
Värvilahendus võiks tulla midagi ainulaadset, ei tea veel täpselt. Võibolla tõesti peaksin stock silindri jätma, aga tahaks et pill kergesti tagale läheks,plaan hakkata tagal laskma!