Kumb kombinatsoon on parem:Kas punane survekas ja punased siduri vedrud :Kas punanased siduri vedrud ja kollane survekas. Kõik aitamised oodatud et kummaga oleks lõpp kiirus suurem. Milline surve vedru on kõige jäigem ja milline kõige nõrgem ja kummaga lõpp kiirus parem.
Re: surve vedru Lõppkiirust hakkab vedru plokkima alles siis kui ta ei lase rihmal lõpuni minna. Lõppkiirus oleneb masina pööretest ja reduktorist peamiselt
Re: surve vedru no aga rullidega on ju nii mida raskemad rullid seda parem on lõppkiirus ja mida kergem on rullid seda parem on kohalt minek. Praegu on peal 110 düüs ja malossi e5.
Ega sellel mootoril ongi kõige rohkem väänet natuke kõrgematel pööretel ja seega on kiirendus palju parem, mootor kulub nats rohkem, aga tuunimisega kaasnevad negatiivsed pooled ka. Valge survekas on pehme ja sobib originaali asenduseks.
Re: surve vedru Kust sa sellist jama kuulsid? Mingil määral saab kiirust ja kiirendust tõesti rullikutega mõjutada, kuid tegelikult on igal rolleril üks kõige õigem rullide seadistus, millega on tasakaalus nii kiirus kui kiirendus. Paned liiga kerged rullikud, siis on kiirendades pöörded täiesti laes ja roller ei liigu kohe üldsegi hästi. Paned liiga rasked rullikud, ei ole rolleril jõudu, et midagi üldse teha ja venid nagu tatt mööda teed.
Võib nii lõpetuseks öelda, et rullikud ja survekas teevad omavahel koostööd. Tugevam surve vedru vajab ka natuke raskemaid rulle... Nõrgem vedru + kergemad rullid. Liiga nõrk surve vedru võib lasta variaatori rihmal libiseda. Sidurivedrud mõjutavad siduri haakumist. Erinevad vedrud lasevad siduril erinevatel pööretel haakuda. Originaalsi haakub rolleritel sidur kuskil 4000 - 5000 pöörde kandis (oleneb...). Punased siduri vedrud näiteks lasevad siduril haakuda alles 6500 - 7000 pöörde juures.