Sai koju toodud üks Suzuki sepia, millel oli kolb ja silinder otsas omadega.Sai ostetud uus silindri komplekt, aga käima ei lähe. Säde on, bensiini saab peale( küünal läheb marjaks). Starteriga lubab ainult nii, kui karpa õhuvõtt korraks kinni katta.Vänta andes lubab nagu rohkem, aga ei jaksa käima minna.
Olen proovinud ka eetrit anda, aga ei mõju midagi.Eeter peaks ju hea laksu andma, aga käiab edasi samamoodi nagu enne eetri laskmist. Starteriga käiates käib nagu kuidagi kaasa, aga nagu ei jaksaks käima lüüa. Küsin veel igaksjuhuks, et kumba pidi peab kolb sees käima? Kolvil on nool peal ja minu arvates peaks see nool näitama väljalaske poole. Hakkab selline mulje jääma, et silindris ei ole õiget survet, et mootorit käima lüüa.Palju peaks olema silindri surve?ometi on uus silindri komplekt peal. + +
Vahepeal õnnestus siis roller käima saada ja mõni päev ringi sõita, aga täna jälle ei käivitu. Küsiks mis vidin see karbussi küljes on , see punane millel juhtmed külge lähevad.
See roller on juba täiesti müstika.Eile saime pika tagumise peale käima.Oli jälle ära uppunud.Käima minnes suitses päris korralikult.Kohapeal käies ei hoia pöördeid, küll on pöörded kõrgel ja siis tahab jälle ära surra.Asi viitab tõesti lisa õhule, aga eetriga ühendus kohti üle lastes ei muutu hääles midagi.Lisa õhku võttes peaks ju ka eetri sisse tõmbama ja pöördeid tõstma, aga ei midagi.Õhtul enam käima ei saanud, küünal märg ja ei ühtegi popsu.Ära sai vahetautud ujuki nõel koos pesaga, kuna paistis kohati mitte pidavat,(rollerit seisma jättes nirises kohati bensiini karpast välja) aga tolku ikka mitte midagi.Mille järgi üldse ujuki tase paika panna.Milline oleks norm. kogus bensiini ujuki kambris?
Su lisaõhk võib tulla simmerite vahelt.. Ei pea tulema kahe ploki poole vahelt. Bloki pidavust on kõige lihtsam kontrollida seebiveega ning simmereid uurides peavad need olema täiesti kuivad, sinna ära seebivett pane.
Täna sai klapilehed üle vaadatud ja tihendid, kuid lekke kohti ei tuvastanud.Sai siis uuesti kokku pandud ja hästi pikka käiamise peale läks vaevaliselt käima.Kui mootor juba korraks käinud on, siis on jälle paugupill.Sai ka siis prooviks üks ring tehtud ca-7-8 km. mootori kuumenedes hakkas jõud ära kaduma ja mingisuguse kiiruse võtab üles ainult gaasiga mängides või hästi sujuvalt peale keerates.Järsemalt keerates on hing kinni ja jõud kadunud.