Sym 70 cc karpa reguleerimine

Discussion in 'Help!' started by pooder, Märts 31, 2010.

  1. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Tervist.

    Pean minagi lõpuks ikkagi eraldi teema tegema, et abi saada. Nädal aega olen uurinud foorumit ja leidnud õpetusi, aga oma sõbra Symist pole jagu saanud. Sai ostetud see paar nädalat tagasi. Ostes olid masinal pöörded kõrged. Masinaks Sym Jet EuroX 50 2t, millele on pandud malossi kolb ja silku ja 19mm karpa oli vist.

    Viisin siis pilli remonti ja lasin ka kolvi surve ära mõõta. Kolb oli väga hea, aga masinast korralikult tööle nad ei saanudki. Võtsin siis asja ise ette ja pöörded olid kõrged sellepärast, et segusiibri peal olev gaasitrossi reguleerimis mutter oli liiga üleval. Keerasin selle alla ja masin läks poolest pöördest koguaeg tööle, aga pöördesse ikka ei lähe. Ei hakanud siis täpsemalt uurima asja, kuna oli plaanis osta suurem düüs ja svammfilter(Originaalis Symil võtab õhku ikka täitsa läbi ussim****, nii et tundus see parem variant). Filter ja 100. düüs nüüd olemas(enne oli 80). Aga pilli ikka ilusti paika reguleeritud ei saa. Kasutasin neid õpetusi:
    http://www.rolleriklubi.net/viewtopic.php?f=47&t=37975
    http://www.rolleriklubi.net/viewtopic.php?f=5&t=46684&p=686007&hilit=liiga+rikas#p686007

    Väga raske on mitte vilunud kõrvaga aru saada milles siis täpselt asi. Kõige imelikum, et tööle läheb alati poolest pöördest ja külmalt alguses töötab paremini aga ikka mitte hästi. Proovisime ka 80 düüsi svammfiltriga ja 80 düüsi originaal õhupuhastajaga( nagu alguses oli). Tühikäigul töötab ALATI väga ilusti. Häält ma ei oska teile selgitada, hakkab nagu ergsalt minema pöördesse aga nii kui natuke läheb hakkab nagu pooma või puterdama, ei saa hästi aru ka. Suitsu viskab vahepeal ja vahepeal ei viska.

    Plaanis homme 100 düüs vahetada 95 või 90 vastu ja proovida. Oleks vaja kogenetu abi, et mis järiekorras ma seda reguleerimist alustan nõela reguleerimine, segukruvi reguleerimine ja kuidas ma vahepeal aru saan, et see asi on nüüd paigas võin teist asja reguleerida?

    Sai natuke pikk ja vb kellegi jaoks keeruline jutt, aga oleks tõesti vaja abi.

    Madis
     
  2. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Äkki keegi siiski oskab aidata?

    Madis
     
  3. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Kas keegi oskab öelda, kus on tüüpilisemad kohad rolleril, kust võib lisaõhku võtta?

    Madis
     
  4. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Võibolla saab lisaõhku kuskilt.
    Proovi veel suuremat düüsi, kui siis ka ei tööta, siis kontrolli Väntvõlli simmerid ja silku tihendid üle.
     
  5. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Vaatasin klappe , ja üks klapp jääb nii moodi hästi vähe eemale, et kui seest vaadata kumba natukene valgust läbi, kas selle peab välja vahetama?
     
  6. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    parem oleks.
     
  7. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Läheb natuke OT, aga sai nüüd mootor lilleks võetud. Simmerid lähevad vahetusse ja mõtlen, et kas peaks laagrid ka vahetama profülaktika mõttes. Silindri all oli rääbakas tihend ja silindri ja silindri pea vahel polnudki tihendit!?!? Peaks nagu olema ju. Samas mõõdeti kolvi surve ära nädal tagasi ja oli hea olnud. Ka lähevad vahetusse klapid. Kas klapid kõigil standart mõõt? Mida veel tasuks vahetada, kui mootor juba laiali?

    Madis
     
  8. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Hea oleks, kui vahetad ka laagrid, aga pole väga oluline.
    Kindlasti pane uued korralikud tihendid, klapid vaheta ka ära, sobima peaksid mingid symi omad, kõigil pillidel pole samad.
    Rohkem seal midagi vahetada pole, kui silku ja kolb ja rõngad normid.
     
  9. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Silku ja kolb näevad välja nagu uued. Kuidas on väntvõlli otsas oleva rulllaagriga, kuhu sõrm sisse läheb?

    Madis
     
  10. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Seda pole mõtet vahetada, kui sellel just midagi viga pole, arvatavasti on see sul koos silindriga vahetatud, silkudega peaksid need kaasa tulema vist.
    Selle nimi sõrmelaager.
     
  11. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    No selge. Tellin siis Camex'ist jupid ära ja kui kunagi kokku saan kõik, siis annan teada, kas sai asjast asja.

    Madis
     
  12. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Tee teema ka pillist lugejate rollerite alla.
     
  13. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Pm võiks teha, aga see masin ei ole minu oma, vaid mu sõbra. Mina olen lihtsalt motohuviline, kellele meeldib tehnikat kinni ja lahti lapata.:D

    Siiski veel paar küsimust. Kust saada hea hinnaga laagrid ja simmerid... Camexis on minu arust ikka liiga kirved hinnad. Kas laagripoodidest küsima sellise imelike mõõtudega laagreid? Ja simmerid on kah mingi x mõõtu, komadega arvud. Ial põllumajandusfirma, aga temal küll selliseid xlaagreid pole.

    Madis
     
  14. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Peaaegu kaks kuud nüüd möödas ja uued simmerid laagrid, carbon klapid, silku tihendid kätte saadud ja installeeritud. Esimesest paugust tööle ja väga hästi läks edasi. Suretasin välja ja uuesti käima pannes tundus sama probleem jle. Täiesti nõutu. Proovisin erinevaid düüse, nõela kõrgust ja segu reguleeringut aga ei. Sama jama.

    Mõtlesin siis, et äkki komp nii tugev, et lööb simmerid välja poole. Panin uutele simmeritele vanad ka veel peale, sest, seal seda ruumi on. Aga ei, sama jama.

    Oskab keegi aidata?

    1 tähelepanek veel see, et carbon klappe oli 2 tükki pakis, aga üks oli selline tume ja teine oli läbipaistev veic. Kas need klapid käivad koos ühel pool ja tuleb teine komp ka tellida, või lihtsalt ongi erinevat värvi need klapid ja 1 läbipaistev?

    Madis
     
  15. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Jälle on saanud möllata rolleriga ja viga teada- klapid. 1 uus carbon klapp oli ühest servast natukene ära paindunud!?!?! Ma ei tea miks. Kui ma nad külge panin, olid nad ilusad sirged, va muidugi see, et ots on natuke paindes. Aga nüüd üks nurk irvitab. Sai siis sada korda lahti võetud ja lõpuks pandud vanad metall klapid ja uued carbon koos. Nüüd läheb aina paremaks. Sai veel lahti tehtud ja sätitud, nii et nad oleks maksimaalselt vastas ja töötab juba päris hästi. aga hästi kõrgetele pööretel ikka puterdab.

    Järeldan, seda, et see klapisüsteem ei ole hea mul. Ei ole klapid piisavalt hermeetilised. Ja miks nad ära painduvad, ma ei tea.

    Nõud ja jõud on oodatud.

    Madis
     
  16. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Sa pead ostma paksemad klapid, on müüa eri jäikusega, osta praegustest jäigemad.
     
  17. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Praegu ostsin Camexist malossi carbon klapid. Küsin siis neilt jäigemaid klappe?

    Madis
     
  18. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Küsin siis veel enne ära, kui hakkan midagi tellima. Camex annab 3 paksust nendel klappidele.
    Need, mis mina ostsin on paki peal paksuseks 0.30-0.35. Camex pakub 0.30,0.35,0.40.
    Ma peaksin siis tellima 0,40 paksusega?

    Ilmselt ei saa juba ostetud klappe tagastada ka. Aga samas kui ma panen vanad klapid ja carbonid koos, siis peaks ka sobima ju.

    Proovisin veel sellist asja, et väänasin vanad klapid, metallist natuke nurga alla. Nüüd vist ei saa kütet hästi kätte, sest töötab väga halvasti. Äkki väänan seda nurka natukene vähemaks ja saan niimoodi kuidagi tööle??


    Madis
     
  19. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Ära pane 2 klappi üksteise peale.(kui sa nii teinud oled :D)
    Osta jah 0.40 paksusega klapid.
     
  20. pooder

    pooder New Member

    16
    0
    0
    Kui võib küsida, mis teeb kui klapid kahekordselt on. Topelt klappidega töötas paremini, kui originaal klapid või carbon klapid üksi.

    Madis
     

Jaga seda lehte