Tere, jääb mu rolleri tõmme mulle lahjaks ja tahaks mootorit võimsamaks saada. Mootor on 49 cc3 2 taktiline. Siin siis rollerist mõned pildid.. http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=1454494 Et öelge kuidas tuunida või mida osta, et saada võimsamaks või kas üldse saab sellist tuunida.
vast aretaks normaalse summuti , karpa ja vario timmi, siis peaks liikuma EDIT: sellel vist polegi variot?
Selle on jh mingi ketiga ülekanne Ma ei soovitaks sul seda tuunima hakata, kuna see ei peaks sul ültse vastu. Pigem kogu nata raha ja osta mingi vana rox vms ja hakka seda vaikselt tuunima.
Oioi mis õnnetuse otsa sa sattund oled. Kui sa seda tuunida tahad siis sa pead ise suht tehnika vend olema, sest poest sa selliseid juppe ei saa mis su võrri võimsamaks teeksid. Müü parem kiirelt maha, sest varsti sa hakkad iga paarisaja kilomeetri tagant kolbe, rõngaid ja silindreid vahetama ( omal täitsa kogemus olemas).
Mis ketiga ülekanne. Seal ikka rihmaga ülekanne peaks olema :lol: .Vähemalt klassivenna omal on :lol:
Ma tõmbe kohta ei tea midagi aga üks ~1000 krooniga saab lõppkiirust küll otsa keevitada. Carbon lehed, vabam filter, suurem karbuss ja reso ning asi peaks vähe paremini toimima juba. See on uskumatult ära piiratud mootor, potensiaali on isegi natukene. Ma usun et kui mingi rodu juppe kokku ajada ja modida siis saaks sinna isegi kõvema silindri peale. Pole varem lõhkunud, kindel ei ole aga vapsje kõike annab teha tänapäeval.
Kui sellele silindrit saada ei ole, saab ka silindrit võimsamaks puurida. Oleneb, kui paksud on silku seinad. Mingi 60cc või veidi rohkem peaks mõeldav olema. (Üks benelli 80cc-ks puuritud) Suurem karpa, silku suuremaks puurida, ära portida ja peaks liikuma küll.
Midagi ei ole vaja puurida. Pealegi eeldab see uut kolbi, mille leidmine võtab aega + maksab raha, lisaks ei ole puuritud silinder ikka veel see mis võiks olla - aknaid tuleb muuta et saada kätte maksimum. Pealekauba ei pruugi vänt valule vastu pidada. A neid tsinsusi saab 1500 krooni tükk, keda see ikka nühib kui keps tagarehvile augu sisse lööb. Usu, mu eelmises postis öeldud asjadest piisab täiesti. Mingi bigbore ei ole üldse vajalik, sellest mootorist saab ka 50-sena vähemalt 2x sama võimsuse kätte. Miskipärast on siin foorumis levinud loll arvamus et lisajõudu saab vaid uue sumpsi, koonusfiltri ja lisakuubikutega, kulla sõbrad, see ei ole nii. Põhimõtteliselt piisab sellele uuest düüsist ja ühest pisikesest modist et spido järgi 5 km/h lisa saada.
nõustun täielikult. toon näiteks yamaha mint, kettülekandega vertikaalmootoriga. ainuke vahe qinqui mootoriga on see et teostus on parem. liigub täitsa eduliselt edasi juba originaalis.
Lühidalt kokkuvõttes läheb selle rolleri võimsaks ehitamise peale samapalju raha, kui osta uus ja vähe võimsam roller
Lugu siis selline et mulle need sõnad: karpa ja lehed jne midagi ei ütle , aga ehk on keegi kes võtab selle tuuningu enda teha aga juhul kui tean kohe hinna ära ja kui võimsamaks ta läheb. Kas muidu niivõimsaks annaks ta tuunida et suudab nokka tõsta ja palju see maksma läheks?
Ma ei ole küll nii laiali lõhkunud sellist mootorit et teada kas tal on klapp või mitte, kuid karbuss kinnitub küll horisontaalis otse mootori ette ja sellest ka järeldus. Pöördsiibrit hiinlane ei teeks ja kolb seda sisselaset ka ei reguleeri. Võib-olla on neid 2T 50cc ketiveoga hiinakaid lihtsalt eri variante?
võimalik mull oli see roller ja seda rollerit ei olnu võimalik mootorit tuunida minu arvamus on see et kas uus plokk või uus roller 8)