Roller 70cc 2T äsja vahetatud kolb , silinder probleem selles ,et äsja sügisel sai vahetatud kolb ja silinder ja praegu teen sissesõitu , praegu on sõidetud kuskil 1100 km aga kus ma ostsin seal õeldi et 500 km on sõidetud siis mootor sisse sõidetud , aga mul ei jõua yltse enam mootor minna , kuumeneb yle ja mootor jookseb kinni , aga kuskil 700-1000 km juures ei olnud nii hull asi ,aga kuumenes ikka yle ja jooksis kinni , praegu saan max 1km sõita ja mootor jookseb kinni kuumeneb yle , oskab õelda keegi milles probleem ,masin saab ilsuti õli kätte, puhastasin karpat , õhufiltrit jne ,Kas mitte praegu ei peaks ma saama täis kaasil ainult sõita , sõidan poole kaasiga : tänan !
Mis täis gaasiga juhtub? Masin teeb lihtsalt boooo ja aeglustub? Kui jah siis karburaatoris on düüs väike, saab liiga vähe bensiini kätte. Lisaks 70cc tahab rohkem õli kui tehasepump suudab anda. Oleks hea kui sa ühe korgitäie bensiinipaaki ka paneks iga paagitäie kohta.
Kui pikalt täis gaasiga sõita siis tekib mootorisse imelik kõrin , kuskil 50 km/h läheb ka ainult sisse ,ennem kui 50cc mootor peal oli läks 75-80km/h vb tõesti karpas mingi jama sees , vaatasin just äsja et suht leemetab karpa ymber , ja ma keeran tüüsi ka peale , proovin ,aga õli kohta oskan nii palju õelda ,et sumpast tuleb imelikult palju õli välja terve sumpa on õli täis , proovin toda ka reguleerida vähemaks ,
rolleritel ju oleneb pööretest see õlipumba kiirus/pealeandmine või olen valesti arusaanud?? ma tean et lihtsalt on õlipump vändaga ühendatud ja vänt ajab teda ringi pluss 70cc on ju rohkem pöördeid kui 50-sel :roll: ühesõnaga minu jutu point on see et mida rohkem pöördeid seda rohkem annab pump ka õli peale. parandage kui valesti aga mina tean niimoodi seda juttu igatahes
põhimõtteliselt on jah asi põõretes, mida suuremad põõrded seda rohkem õli peale annab , minuarust on gaasitross yhendatud õlitrossiga kui gaasi põhja väntad siis õlitross läheb ka põhja ja õlitab rohkem vms
osta uus kolb ja silinder, lase töökojas kruttida võimalusel õli juurde või hakka ise segama ja lase reguleerida segud paika, siis on masin korras. võibolla on vaja ka väntvõlli ja väntvõllilaagreid. Nagu sa räägid siis sul on see juba mitu korda kinni jooksnud, kõik jupid on seega õhtal ja heietada pole enam midagi, tuleb pappi pritsida.
Cpi/keeway'l on gaasitrossi ühendatud õlipaak, mida rohkem gaasi annad, seda rohkem annab õli peale. pöörded ei loe.
Segusi oskan ise ka reguleerida ja vaevalt kolb ja silinder sellepärast perses on , asi on selles lihtsalt et mootor kuumeneb yle nagu sissesõit oleks pooli aga mul juba sõidetud 1100km selle aja jooksul peaks mootr sissesõidetud olema , oskab keegi õelda milles probleem , täna vaatasin karpat , puhastasin ära tüüsid jne nõela astet ka muutsin , asi natuke paranes , aga jah , õli tuleb sumpast jõhkralt kui sõita tolle peaks ka reguleerima paika , see näitab seda et segu on väga rikas õli poolest , aa ja võtsin kyynla maha see oli yleni sysimust , liigest õlist või mis ?
kui mootor kinni jookseb ja juba mitu korda siis pole selle silku ja kolviga küll midagi teha rõngad ja kõik kinni siis ju kui segu lahja pole ka ime et kinni jookseb!
Soovitaks kasutada 70cc mootorile mõeldud 19-21mm (PHBG)karpat PHBA ja PHBN karpad on mõeldud 50cc mootoritele ja ei lase piisavalt kütet läbi