oman siis sellist isendit, sain selle isa käest, ja ennem kui ma selle endale sain , seisis see mingi 2-3a garaazi all. mis siin ikka rääkida, auto nagu auto ikka mootor 2.0 ja 80kw tühimass oli 1145kg, mida on kõvasti kergendatud manuaal esivedu lisadeks on siis:el.aknad, el.katuseluuk, el.peeglid, sony makk jne. välimus on vähe räsitud, aga metsavahel paarutamist see ei sega Pilte kaa siis natuke: parem klõps ja view image, kui tahate täis suuruses pilte näha. läksin talvemõnusid nautides natuke liiale lõin ühe vana mõlgi ka välja ja panin pamperi külge ilusti hüdrotõukurid ka vahetasin ära niimodi seisis ta ennem seda, kui ma sellega tegelema hakkasin nukralt garaazi all tulevikus vaatan, mis autoga teen, et kas teen korda ja kui load teen, et siis hakata ka legaalselt sõitma, või teha üldse rallikaks, et vähe kergemaks ja värki, aga see natuke hiljem.
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw Ei tee, kurat, mingit rallikat. Nii mugav cruiser ju - ikka kenasti korda ja tänavalegaalseks.
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw asi on selles, et see on igatepidi mõlkis ja värki, tagasild on ka natuke kõver veel pealekauba, sest isa tagurdas mingi 5a tagasi vastu kändu tagasillaga tõpselt ja taastamine läheks vast vägakalliks muidu see auto on nagu juba tehasest sünnist saadik hukule määratud, sest mu isa on sellega alla ajanud umbes 10 koera, 15jänest, 5 kitse, 1 joodiku ,siis veel kui vanaisa meilt käru laenas, siis ta krt sõitis käru nurgaga vastu esporitiiba ja tuli sisse suht suur mõlka ja pamer tuli küljepealt lahti ja veel pealekauga on see küljepealt väikese matsu saanud ja tagatipuks pani mu isa sellega mingi 6-7a tagasi vastu puud, sest jäi roolis magama ja pärast ostsime uue kere ja kõik vajaminevad jupid ja panime kõiks selle kere peale, mille peal praegu kogu kupatus on kerenumbrid ja kõik asjad ka vahetatud nii profilt, et keegi ei saagi sellest aru ja ülevaatusel ega kuskil mujal sellest ei ole jama tulnud aga jh pikemas perspektiivis oli tegelt mul plaanis jah seda taastama hakata vaikselt
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw praegu on ikka vägametsikult palju, sest õhulugeja on läbi too tuleb sebida kiiremas korras uus
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw Njamh, mul kodus seisab sama masin aind kõvasti korralikum kui sinuoma, aga jah bena joob päris korralikult peab uurima mis viga on, vanasti niipalju ei võtt.
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw Kui sa just isa rahakoti peal seda autot ei putita, siis soovitan 100% see rallikaks teha. Ei ole mõtet taastada autot tänavalegaalseks mis vastab sõnale ront. Samas jällegi pereliige või nii ja sügaval soov, et auto sõidaks kunagi jälle. Kui rallikaks teed, õpid autode tööpõhimõtte selgeks ka. Otsusta kohe ära mis teha tahad, kas rallikas või tänavalegaalne auto, sest siis tead mida osta ja teha. Ma soovitaksin rallikaks teha, säästad ennast igast ajunussist, mis kaasneb selle auto tänavalegaalseks viimisega. Hüdrotõukurid vahetasid ära klõbiseva mootori pärast? Õlivahetus ei aidanud? Muidu igati edu Sulle autoga ja soovin kõike paremat. terv RP
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw üdrotõukurid olid läbi ja 1 oli isegi juppideks, sellepärast vahetasin ära putitan ma autot ikka oma rahadega, sest see on minu auto mitte isa oma ma tean sellest autost igat detaili pmst, sest olen koos isaga selle ühe kere palt teisele tõstnud ja enamus jupid saidki tookord minupoolt vahetatud,kuigi see oli mingi 7a tagasi umbes mäletan ma seda veel väga hästi, ja autode tööpõhimõte on mul juba vägagi ammu selge
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw mõtlesin, et räägiks natuke nüüd selle auto saatusest edasi endale tänavakõlblikuks tegemise mõtted olen ma heitnud peast ja teinud seda rohkem ja rohkem ralliautoks, ehk olen viskanud kõik üleliigse auto salongist minema ja kaotanud sellega "nii mõnedki"kilod juhitavus läks kohe palju stabiilsemaks tänu kergemaks tegemisele. autost on siis kadunud enamus iluliistud ja plastikud, tagaistmed, armatuur tegtud lisavidinatest puhtamaks, katuseluugi asemel on nüüdsest plekk, audiot enam ei ole üldse jne jne jne. autoga tahaks veel mõningad asjad korda saatalokikaas ära portida,koonukas ,uus õhulugeja, uued küünlad, uus õli ja uus jahutusvedelik. bensukuluga peaks khm midagi ette võtma, sest see ei ole normaalne, et pritsega auto võtab umbes 1l-1km-le aga noh seda muidugi metsavahel hagu andes. kunagi teen pidte khm jurde ja vb video khm kunagi
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw sõbra isal samasugune galant (sama värv jne) ja endal tal punane mingi 1990 väljalase mitsu lancer (punane). Et nuh hoovi pilt vms suht sama neil Aga muidu ma vaatan, et need 90a galandid võtavad jh palju bensu, mul endalgi röövis mingi 10-12l vms NB: Ootan rallivideot
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw sai vähe rallitud täna ja umbes 15l kütti maha paarutatud pidamist üldse ei olnud, kuna lärtsi sadas just:S aga kuna tahtsite videot, siis seda ka saate http://www.youtube.com/watch?v=Xug3mVcRPig http://www.youtube.com/watch?v=bUNvl3Tw45Y mingi vanem pilt khm ükspäev sai kärukonks täies tükis ja tagapamper ära võetud.Täna lendas veel esimene kõrvalistujapoolne porilapats ka paarutamise käigus minema:S
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw "põlluralli edition krt esiveolisega ikka jama rallit sõita.
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw "põlluralli edition ega jhm, ja veel sellisega, millel on tagasild kõver ma olen ära harjunud ise, aga sõber täna pani isegi sirge lõigu peal pirueti peale sest jube libe oli
Re: tem11 mitsubishi galant 91a 2,0 80kw "põlluralli edition esiveoga on väga hea muide rallit sõita, esivedu on üldse parem ja kindlam nii talvel kui suvel tagavedu on lihtsalt selline macho värk drift noh tagaveolisega poleks vabsee mingit pidamist kui veel autol tagaistmed jne plastikud kõik tagant on võetud edu rallimisega (Y)