Heip, Kuna olen juba vaikselt automaailma üle läinud, siis mõtlesin et teen enne kui päris üle lähen ühe projekti veel. Toorikuks sai võetud area. Endale meeldib, ei ole igaühel siukest masinat ja tänavapildis torkab oma välimuselt silma ka. Masina teen väga põhjalikult, nii välimuse kui ka mootori osa. Plaanis panna ka SRi veljed, need ka juba olemas ja kondleid ümber disainida korralikult. Ilmselt tulevad ka angeleyed ja kulmud, kuna area näeb nendega väga maasikas välja. M-style lenks olemas. Tööd on palju, alustades sellest et mootor tuleb kokku laduda ja värvida. Kondlid on suht rahuldavas seisukorras, kinnitused on terved kuid kriime ja kraapse leiab pea igalt kondlilt. Kuna jäin arvele võtuga hiljaks, siis pean ka kuskilt sebima paberid sellele masinale, et saaks tänaval liigelda. Pikka juttu ei viitsi kirjutada, asume listi kallale. Silindriks on plaanis panna motoforce racing või airsal t6 racing, kolbi hakkab liigutama mingi vähe tugevam vänt ja vänt hakkab jooksma c3 laagritel, gaase hakkab sellest väljutama esialgsete plaanide kohaselt s6 pro ja küte voolab läbi 21mm karburaatori kuhu otsa käib koonusfilter. Jõudu hakkab tagarattase ajama miskine sport vario, vaesemehe overrange ja sport sidur. Mootori temperatuuri näitab s6 multimeeter ja jahutust hakkab ringi ajama elektriline veepump, et saavutada viimast powerit masinast. Aitab küll tekstist, panen ühe pildikese miuke ta enamvähem hetkel välja paistab. Kuna see on RK, siis hakkab ka mingit kriitikad voolama, aga üritan selle ära kannatada. 8)
Re: tennu Aprilia Area 51 '00 Kuidas ta lahja on? Mootoril üks asi vähem mida ringi ajada. :roll: Tegelt on asi selles, et elektriline pump mul kodus vedleb ja originaal pumbal simmerid läbi.
Re: tennu Aprilia Area 51 '00 Ega see midrace tegelikult suhteliselt igapäevane asi juba tänapäeval.. Aga ise ei paneks tappes ka elektrilist veepumpa, aga ma ei usalda eriti elektroonikat ka Kui tahad masinat kohalt hüppama saada, muuda süüdet varasemaks ning magneetot kergemaks.
arvel raami saad ss edasi pohhui, a mehaaniline veepump oleks ja parem veits, persega nkn muutust ei tunne...
pidasin seda silmas, et kindlam igapäevasõiduks, väntvõlliga hakkab ka pump tööle, elektrilisega nt juhe lheb vastu kuhugi, aku tühi, midagi juhtub ss vesi ei käi ringi, seda mõtlesin