Sai siis suve alguses soetatud Honda NS-1. Alguses kui masina kätte sain oli see päris timmist ära kohe, jõudsin vaevu koju sõidetud. Siiani on kõik stock ainult piirajad maha võetud ja enam vähem timmi aetud. Välimuselt on paar asja muudetud ja mõni kriim, mask on ette pandud ja stock kondlid sai kaasa mis viskasin lihtsalt garaasi seisma kuna mulle ei meeldinud need üldse . Lisatud oli siis stage 6 multimeeter ja peaksgi vist kõik olema. Mõned pildid ja video ka siis mis kunagi tehtud suht peale ostu: http://www.youtube.com/watch?v=KCW_RQZ4 ... ideo_title
Re: TM-i Honda NS-1 75 üli mõnus asi toppi läheb ka hästi, aga kas mõni pilt koos kondlitega eest ka on? :roll:
Re: TM-i Honda NS-1 75 multimeeter on nagu sõna juba ise ütleb ta näitab mitut erinevat asja ntx temperatuur, pöörded, mootori tööaeg, jne
Re: TM-i Honda NS-1 75 krt kas see sama pill mitte 2010 jõgevatrefil ei vurand v nägin samasugust mööda sõitmas, aga gondlid olid originaalid.
Re: TM-i Honda NS-1 75 Päris odavalt sai ta selle tegelikult, kasutaja Drag'i endine masin, aasta sellel VIN koodi järgi 96. Muidu jah, praegu kahjuks masin seisab uute vändalaagrite taga, kuigi silkut võiks ka hoonida - teatud põhjustel. :lol:
Re: TM-i Honda NS-1 75 ei ole vaja ma alles võtsin lahti täiesti korras oli vb kui siis ainult puurib üle ja paneb uue kolvi ka, aga hoonida küll vaja pole
Suur lapik esiots, esituli kandiline, jube.. Pealegi ta ei võtnud ära, ta sai need kaasa. Seisab praegu, vändalaagrid. Järgmine aasta nii roostes et vähe pole. Ei imesta kui silkusse lund sisse sajab..
Võta rahulikult, selle tüübi mootoritega peale ühe suure õnnetuse nagunii muud ei olegi. Ja mis see gondel peaks siis sinu arust hirmus terav ja esituli ümar olema või? Võta teadmiseks, et rollerite ninad on kah jumalast lapikud ja isegi SR-R-il on tuled kandilised!
Ei meeldi sellised "racing" kuuli kujulised gondlid, muud midagi, ma olen rahulik. Aasta varem ning aasta hiljem on normaalsemate gondlitega.
aitab siis masina seismisest, istusime sõpradega maja ees rääkisime juttu ja tuli idee masin laiali lammutada, tuli välja, et on paremas seisus kui arvasime vaja vahetada ainult vända laagrid ja korras. Arvatavasti lasen silindri veel üle hoonida ja kollektori sebida ilma piiranguta ning vb sportsumpa. Hiljem mõned pildid ka ehitus seisust
Üritan ka kuidagi korralikult sobitada põhakondli ilma originaal maskita, proovib klaaskiuga kinni katta selle koha kust muidu maskile üle läheks siis peaks täitsa viisakas välja nägema. ainult peab uurima kuidas seda klaaskiudu kasutada jne, pole varem sellega tegemist olnud pildid ka siis:
suht vedas ikka. Nõme aint, et ennem lahti ei kiskunud sest viga väga väike ju...Tahaks ka veel tiiru saada ennem kui maha müüd