tere , on plaanis siis oma rollerit paremaks muuta , vaja on siis uut amorti sumpat jms võite kõike pakkuda mis jätab rolleri 50 seks
Soovitan suuremat düüsi sportsumm koonus jäigemaid sidurivedrusid jäigem survekas kergemad rullid EDU.....
Ise TMS-i küll paremaks ei hakkaks tegema..ta on ikkagi nii nõrk ja halva kvaliteediga , MINUAARUST. Endal kogemused selle rolleriga täiesti olemas.. Edu !
sport summuti pole ültse halb idee..esiteks se annab mootorile natuke juurdre siis üsna palju välimust ja häält..4-taktilise sport summuti maksab mingi 2300.- oli siin rk-s kuskil ?
k6ige normaalsem valik sulle oleks , koonusfilter , suurem dyys karpasse , mingi sportvariaator hiinakale ja migni kevlar belt rihm. siis peaks normaalne olema.. endal oli ka kunagi selline roller , lippas 80+ välja
kergemad rullid. Kui tasuta tahad teha, siis võta 3 rulli vällja, juhul kui dul rasked rullid on. Valged sidurivedrud. Koonus+10 ühikut suurem düüs. 500kr saad ära, kui üksi vahetad.
nii et mul on siis vaja ; survekat,valgeid siduri vedrusid,koonukat, düüse,kui plaju ned kokku läheksid, kust saaks seda kremplit osta,ja kas siis on sport sumps on hea või ei ? :roll:
Kokku läheb umbes 600kr Neid asju saad ka siit foorumist osta. Ja nagu mainiti, siis te summuti seest tühjaks.
minu soovitus. pane 80cc 1500.- dyys 100ne 45.- sportsumpa .ja muideks mulgis on uued sumpsid testitud jne mis pidid suht sitaks juurde andma!!! 2000.- ja kinnine koonukas 300.- ja sul on pyss valmis: muidugi v6id variot ka näppida.
kinnise koonuka asemel soovitaks pigem lahtist , kuna 80cc vajab rohkem õhku. ning sportsumpa asemel ise võtaksin sport vario ning uue siduri
kinnine sellepärast et ta ei korja sitta nii palju.. kle kui ta paneks 80cc peaks kindlalt olema sport sumps kuna sealt 2 cm läbim66duga torust ei tule ju välja mitte tilligi...ja siis tuleks hakata variaatorit nussima kui muud vidinad peal..vaevalt et keegi viitsib osta endale varikas koos rullide jne asjadega ja parast kui 80cc ja sumps peal hakka jälle selle setingu j2rgi rulle ja vedrusid vahetama suht uipo värk ..
tere siis jälle .küsimus siis selline et milline survekas on kõige parem ja mis sidurivedrud on kõige paremad ,ja ei teeks paha ka survekate värvide tähendused ja vedrude omad ka.
kui sa ei s6ida ringrada vsm sellega pole m6tet koonukat panna kuna see tapab silku ja kolvi ära..ja nagu teada 4t on raskem silku ja kolvivahetust teha kuna väga keberniit on klappe jne asju paika ajada...2t on muidugi pohhui see põhimõtteliselt ju mopeed..