tms classic 50

Discussion in 'Tuuning' started by skimmi3, Dets 1, 2008.

  1. skimmi3

    skimmi3 New Member

    126
    0
    0
    tere , on plaanis siis oma rollerit paremaks muuta , vaja on siis uut amorti sumpat jms võite kõike pakkuda mis jätab rolleri 50 seks
     
  2. janno123

    janno123 New Member

    459
    0
    0
    Soovitan suuremat düüsi
    sportsumm
    koonus
    jäigemaid sidurivedrusid
    jäigem survekas
    kergemad rullid
    EDU.....
     
  3. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    tegemist siis ikkagi 4taktilisega?
    palju edu igatahes ;)
     
  4. l3gion

    l3gion Member

    622
    0
    16
    Ise TMS-i küll paremaks ei hakkaks tegema..ta on ikkagi nii nõrk ja halva kvaliteediga , MINUAARUST.

    Endal kogemused selle rolleriga täiesti olemas..

    Edu !
     
  5. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
     
  6. l3gion

    l3gion Member

    622
    0
    16
    sport summuti pole ültse halb idee..esiteks se annab mootorile natuke juurdre siis üsna palju välimust ja häält..4-taktilise sport summuti maksab mingi 2300.- oli siin rk-s kuskil ?
     
  7. skimmi3

    skimmi3 New Member

    126
    0
    0
    aga mis sport summutis , rullikuid , tüüse, hindadest ka , aga mis amort oleks hea ja mugav
     
  8. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    k6ige normaalsem valik sulle oleks , koonusfilter , suurem dyys karpasse , mingi sportvariaator hiinakale ja migni kevlar belt rihm. siis peaks normaalne olema.. endal oli ka kunagi selline roller , lippas 80+ välja
     
  9. l3gion

    l3gion Member

    622
    0
    16
    80cc silku.. ts motorsis oli 1500.-
     
  10. skimmi3

    skimmi3 New Member

    126
    0
    0
    ma ei tea ma tahaks kiirendust juurde praegu laheb valja 70
     
  11. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    siis esimesena vaheta ära variaator
     
  12. janno123

    janno123 New Member

    459
    0
    0
    kergemad rullid.
    Kui tasuta tahad teha, siis võta 3 rulli vällja, juhul kui dul rasked rullid on.
    Valged sidurivedrud.
    Koonus+10 ühikut suurem düüs.
    500kr saad ära, kui üksi vahetad.
     
  13. skimmi3

    skimmi3 New Member

    126
    0
    0
    nii et mul on siis vaja ; survekat,valgeid siduri vedrusid,koonukat, düüse,kui plaju ned kokku läheksid, kust saaks seda kremplit osta,ja kas siis on sport sumps on hea või ei ? :roll:
     
  14. IN4R3K

    IN4R3K Member

    800
    0
    16
    Sport sumps on muidugi hea, kui sul raha liiga palju üle.
    Roogi seest tühjemaks ja teeb sama välja.
     
  15. janno123

    janno123 New Member

    459
    0
    0
    Kokku läheb umbes 600kr
    Neid asju saad ka siit foorumist osta.
    Ja nagu mainiti, siis te summuti seest tühjaks.
     
  16. O.N.Y.X

    O.N.Y.X New Member

    53
    0
    0
    minu soovitus.
    pane 80cc 1500.-
    dyys 100ne 45.-
    sportsumpa .ja muideks mulgis on uued sumpsid testitud jne mis pidid suht sitaks juurde andma!!! 2000.-
    ja kinnine koonukas 300.-
    ja sul on pyss valmis:
    muidugi v6id variot ka näppida.
     
  17. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    kinnise koonuka asemel soovitaks pigem lahtist , kuna 80cc vajab rohkem õhku.
    ning sportsumpa asemel ise võtaksin sport vario ning uue siduri
     
  18. O.N.Y.X

    O.N.Y.X New Member

    53
    0
    0
    kinnine sellepärast et ta ei korja sitta nii palju..
    kle kui ta paneks 80cc peaks kindlalt olema sport sumps kuna sealt 2 cm läbim66duga torust ei tule ju välja mitte tilligi...ja siis tuleks hakata variaatorit nussima kui muud vidinad peal..vaevalt et keegi viitsib osta endale varikas koos rullide jne asjadega ja parast kui 80cc ja sumps peal hakka jälle selle setingu j2rgi rulle ja vedrusid vahetama suht uipo värk
    ..
     
  19. skimmi3

    skimmi3 New Member

    126
    0
    0
    tere siis jälle .küsimus siis selline et milline survekas on kõige parem ja mis sidurivedrud on kõige paremad ,ja ei teeks paha ka survekate värvide tähendused ja vedrude omad ka.
     
  20. O.N.Y.X

    O.N.Y.X New Member

    53
    0
    0
    kui sa ei s6ida ringrada vsm sellega pole m6tet koonukat panna kuna see tapab silku ja kolvi ära..ja nagu teada 4t on raskem silku ja kolvivahetust teha kuna väga keberniit on klappe jne asju paika ajada...2t on muidugi pohhui see põhimõtteliselt ju mopeed..
     

Jaga seda lehte