Sai ostetud endale 98-nda aasta MBK booster. Set: Silinder : Malossi Sport 70cc Summuti : Leovince ZX Karburaator : Motoforce 17,5 Racing Variaator : Malossi Multivar + 7g Malossi rullikud Sidur : Mingisugune on, Malossi punased ja punane survekas Õhufilter: Malossi (kinnine) E5 Klapilehed : Malossi Carbon Taga ja ees ketaspidurid, taga Brembo Support. Välimuselt : DH lenks + 15cm puks Tuuningtuled ees kui taga TNT Racing Kroom amort + Kõrgendus Jalgealune rihvelplekist Valge nahatatud iste TGB esivelg ning Streedi taguvelg Variaatori kaas poleeritud Pilte: Peale 2016 talve : 2016 Suve lõpul, Minarelli Horisontaal mootoriblokk all. Set 2016 Sügis. Silinder - Stage6 Racing MK1 Ac + B-mööt Athena racing kolb Väntvõll - Malossi RHQ + sõrmlaager Malossi Karpa - Keihin 24mm Sisselaskekollektor - Stage6 R/T Anodized Orange Klapimembraan - Malossi MHR VL12 Klapilehed - Malossi Carbon Summuti - Arrow Extreme Õhufilter - Twinair Variaator - Malossi Multivar + 7g rullikud Sidur - Polini 2G EVO + Malossi punane survevedru Rihm - Malossi X-Special belt Simmerlingid - Athena Küünal - NGK BR10ES
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Täna sai masin laiali lammutatud esialgu mõttega, et sisse piiluda mitu g rullikud on, sest tahab raskemaid, hetkel karjub tühja, sees olid 7g rullikud. Kui kaas pealt ära tõmmatud sai avastasin et rihm ka suht räbal, tahab ka vahetust siis tuli mõte, et kui juba laiali kiskuma hakati võiks ära vahetada ka puksid mis nii või naa oleks vaja mingiaeg ära vahetada niiet sai blokk alt ära tõmmatud. Tagurehv ka otsakorral niiet homme asju ostma. 8)
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Soovituste kohaselt, sai ostetud 4,5 g rullikud ja sinised sidurivedrud ning sisse pandud ( ennem olid 7g rullikud, punased sidurivedrud). Tippu oli 30 kmh max ja kogulugu, panin vanad 7g rullid sisse tagasi ja vedrud jäid sinised, nüüd sama mis alguses. Küsisin Nikolailt abi, ta soovitas 5,3 panna siis peaks tasakaalus olema, eks näis mis saab kui 5,3g rullid sisse panna, lähipäevil ostma minema.
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Mul 50cc stock Malossi multivar Malossi ventilvar Malossi rihm Malossi fly clutch punane survevedru sinised sidurivedrud 5.5g rullad. 12mm karbuss Leovince ZX Ja pitbike koonukas... Sittaks hea start, tipp 65~ (rohkem pole vaja) Kui sul 70cc malossi sport, siis tee samasugune sett, peab norm olema (Mõtlen 5.5 - 6.0 rullad)
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Tee rullide segu, paned 7g ja 4,5g üle ühe. Aga seleta mis ta tegi kui üle 30 ei läinud? Oli väga pöördes?
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc No tõmme oli esialgu ja siis edaspidi kiirus ei kasvanud suuremaks kui 30 kmh ja pöörded olid suht üleval jah
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Hetkel masin normis enavähem, kuigi saaks ikka paremaks. Tippu 70+ umbes ja sõidab ning rebib
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Noonii, ütleme nii et *PIIKS* küll, sõitsin masinaga sõber istus taga ja õnneks väikse hoopealt mingi 15-20max km/h pöörde ajal tõmbas taguratta blokki ja külili maha esialgu ei tajunud ära mis toimub,roller püsti, avastan mingi jubina maast, ah vahetpole pistan tasku eks. Natuke aega hiljem kui rollerit lükkasin, avastasin et tõmbab taguratta blokki ja pidurisuppordi vahejupp lihtsalt ära murdunud bloki küljest ja jupp mis maas oli oli bloki oma. Niiet ju peab mingi uue flantsi kuidagi leiutama sinna või midagi :-x :-x :-x
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Vahepeal sai vahetatud ka summuti vill ( athena ) sisselaske tihend ning klapilehed ( malossi carbon ). Tänu sellele suppordi kinnituse murdumisele, pidi tegema uue kinnituse, mis sai tehtud. Tänaseks masin sõidab ja pidurdab nüüd jälle :lol: :lol: Pilte kahjuks lisada ei saa, kuna "foorumi manuste limiit on täis" .
Re: Trave01 MBK Booster Spirit 98` 70cc Vana vill mis sees oli.. paroc-i klaasvill.. Bloki küljest siis läks nii.