Tuuning Piaggio Zip.

Discussion in 'Tuuning' started by makuke, Nov 2, 2007.

  1. makuke

    makuke New Member

    44
    0
    0
    Tervitus,
    Rolleriks Piaggio ZIP. Plaanin seda natuke kiiremaks teha. Valisin internetist välja alljärgnevad osad, aga kuna pole endal kogemust nendega, siis ootan soovitusi. Palju on üldse sellise keskmise sportsilku (malmist,50cc/70cc) vastupidavus km-s on? Mida valida välja sellest nimekirjast?

    Silinder: (Polini sport 70cc (u.9hp)) <---ei ole veel kindel
    Väntvõll: (SCEED 42) <--pole kindel + laagrid (kannatavad 20K)
    Karpa: 17,5 Dellorto (düüsid tulevad nagunii)
    Klapid(mida juurde annavad)
    Kollektor(kas on vaja?)
    Summuti:Giannelli shot
    Sidur:
    Polini speed 3G
    Malossi Fly
    polini speed
    Variaator:
    malossi multivar


    Need asjad, mille taga on ainult 1 valik on kindlad. Valikus lähtuge nendest. Aitähh
    Kui on midagi veel paremat, mis nende komponentidega sobivad siis andke teada.
     
  2. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Malm sportkitid peavad vastu kuni 20k km, korraliku hoolduse ja loomulikult vahepeal kolvi ja kolviröngaid vahetades.
    Malmist sportsilindreid vaadates on mötekas valida DR, sest neil Polini ja Malossi toodanguga väga vähe vahet performance'i poolelt.

    Sceed42 vänt on möttetu valik, sest pole karastatud ja mitte millegi poolest etem kui stock vänt.
    17.5 karpad on suht pooletoobised (stockidest rääkimata), soovitaks 19mm vöi üle, sest nad on kövasti kvaliteetsemad ja annavad rohkem efekti.
    Klapid doseerivad segu kogust, mis karterisse voolab. Mida kvaliteetsemad/suuremad klapid seda kiiremini ja rohkem segu suudavad nad edasi lasta.
    Lühikest kollektorit sportkitiga ei ole mötet osta - seda juhul kui originaal pole piiraja.
    Sinu pakutud summutitest ainsana möeldav on Shot, Next ja Extra sobivad stock masinatele.
    Siduri puhul väga vahet ei ole, Stage6 Torque Control'i kiidetakse muidu.
    Aftermarket variaatori taldrikud on kvaliteetsemad ja täpsemad - lasevad masinal sujuvamalt kiirendada.
    Kit'i ei ole eriti mötet osta, sest enamasti kaasas olevad lisajupid ei sobi sinu komplektiga + veel kaasas olev rihm pole just köige parem.
     
  3. makuke

    makuke New Member

    44
    0
    0
    Sulle suured tänud vastamise eest, väga põhjalik ja arusaadav vastus.
    Karpa valisin 17,5 sest see mul pmst olemas, Silindriks pollini sport 70cc, sest ainuke tuuningleht oli scooter-attack, kus oli pikemalt kirjutatd nendest silindritest. Selle põhjal valisin polini. Tingimuseks oli see, et silku on võimas (tagaks hea kiirenduse), kolb 2 rõngaga (kestab kauem kui 1 rõngalised). Seetõttu ei osanud alguses isegi seda valida, kas võtta silku 50cc või 70cc. Samas on kogu asja juures jama see, et raha tahaks kulutada max 6K ringis. Selle hinna sees peaks olema:silku,summuti,(väntvõll),vändalaagrid, sidur/variaator, rullid, s.vedrud, survekas..
     
  4. makuke

    makuke New Member

    44
    0
    0
    Põhiline küsimus on selles, et kas piaggio orig. väntvõll kannatab üldse 70cc silindri ära koos tugevamate vändalaagritega? kuna high-end rollerid arendavad ligi 22hp siis Polini sport 70cc võiks idee järgi olla midrace silinder (9hp). Kui tuleks väntvõll vahetada, siis panen suht kindlast 50cc sportsilku peale. Kui saaks orig. väntvõlliga hakkama siis proovin 70cc kombineerida.
     
  5. kymcovitality

    kymcovitality Member

    107
    0
    16
    Selle silindrikitiga saab ilusti hakkama ka nii, kui vahetad ainult väntvõlli laagrid.
     
  6. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    No kui 17.5 olemas siis sobib kah.
    Kui sa SA'st veel loeksid DRi kohta siis saaksid teada, et see on phmts Polini ja Malossi Spordiga samal pulgal performance poolelt, kuid lihtsalt natuke vähem revviv. Samas lubavad väga head pöördemomenti madalatel ja keskmistel pööretel, mis on perfect igapäevasöiduks ja originaalvändaga kasutamiseks. DR on samamoodi 8-9HP, 2röngaga kolviga ja väga pika eluaega.
    50cc sport silindrid on suhteliselt möttetu raha mahaviskamine, 50cc ainult siis kui pöhimötte pärast ei taha 70cc ja siis ka ainult silindrid nagu EVO jne.
    Piaggio originaalvänt on küllaltki vastupidav, kuid seda ainult siis kui vändas pole loksu sees. Väiksemagi mängu puhul mina isiklikult vahetaks kindlasti kogu kupatuse välja, tuleb kokkuvöttes odavam kui pärast terve mootor uuesti üles ehitada. Originaalvändaga siis C4 kvaliteetlaagrid SKF, NKN vms tootja poolt, kange nöelsörmelaager ja öli kallad bensiini sisse.
    6k eest päris köike seda ei saa, mida sa tahad - oleneb muidugi mis juppe sa sinna lisaks tahad.. Mina ehitaks mootori (silindrikit, summuti, karbu, väntvöll, laagrid) valmis ja ülekande (vario, sidur, trummel jne) jätaks hiljemaks, kui rahhi juurde tekib.
    Polini Sport EI ole midrace silinder, see on puhas Sport vöi siis nö igapäevasilinder. Polini midrace silinder on näiteks Corsa, Malossil MHR Replica ehk siis silindrid, millel üle 12HP standardis.
     
  7. makuke

    makuke New Member

    44
    0
    0
    Jällegi suured tänud teile! krt siin foorumis leidub ikka asjalikke inimesi ka, kes jagavad asja. Pmst saaks orig. siduriga ka hakkama, kui tugevamad vedrud sisse panna? Variaatori vahetus oleks kõige viimane, sest minuarust see mõtetu suht.
     
  8. K-1

    K-1 Member

    291
    0
    16
    Möni ikka leidub jah. :wink:
    Originaalvariaatorid ja rihmad on enamus rolleritel suht saasta kvaliteediga - seega sööb ülekanne päris hästi vöimsust ja masin liigub kehvemini. Originaalvariaatorid on tavaliselt vormi valatud ja vormist välja vöttes nad kipuvad 'voolama' tänu millele taldriku libisemispinna kraad läheb kohati paigast ära ja pöhjustab kiirenduses nö 'lünkasid'.
    Originaalsiduriga saab Sport silindrit kasutades väga ladusealt hakkama kui kangemad vedrud sisse lükata.
    Minu soovitus oleks raha olemasolul KINDLASTI variaator ja rihm välja vahetada. Minule sümpatiseerivad Polini SC ja TP/Doppleri rihmad.
     
  9. makuke

    makuke New Member

    44
    0
    0
    Kuna enne ei osanud ülekande komponente tähtsuse järgi järjestada, siis plaanisin enne siduri vahetada ja alles seejärel muu pudina. Nüüd sain selle ka selgeks. Pmst nagu te rääkisite siis DR silkud on suht sama võimsad kui Polini sport ja malossi sport. Kuna Polini sport 70cc-le soovitatakse Leovince ZX sumpat siis sellest järeldades võiksin ma DR-ile ka ZX-i alla osta? Mis te arvate? Vahest ajab mind segadusse ka see, et osadel tuunijatel on 70cc polini silku ja yasuni Z sportsumpa, mis tuuninglehtede väitel ei sobi kohe üldse kokku.
     

Jaga seda lehte