Probleem siis selline et kui hakkan kohalt minema siis variaator "vahetaks" nagu käiku liiga hilja. Liiga kaua on pöörded laes aga kiiruse kasvu pole eriti tunda. Panin mingid rullid sisse läks paremaks, aga ei oska raskust öelda Survekas naraku must 1500rpm ja sidurivedrud DMP valged 1000k. Niiet viga peaks ees pool olema variaatoris pakkuge mingeid variante, mis viga võiks olla. Aitäh!
Ise arvan sama. Katsetan raskemaid millalgi Survekas ei saa asi olla. Taldrikud läksid päris laiali kui vedru vahel on
ei no lähevadki päris laiali anyway aga lihtsalt kui kiirendada siis rihm jääb veidi toppama taldrikute vahele mingile tasandile ja jääbki tunne et masin karjub tühja -siis kui survekas liiga tugev on.
Survekas ei saa asi olla. Taldrikud läksid päris laiali kui vedru vahel on[/quote] ei no lähevadki päris laiali anyway aga lihtsalt kui kiirendada siis rihm jääb veidi toppama taldrikute vahele mingile tasandile ja jääbki tunne et masin karjub tühja -siis kui survekas liiga tugev on.[/quote] nojaa aga see survekas on pehme mis pehme
Pane enda seting ka siia kirja. Nii on väga raske midaig oletada. Leian su teema pea lehelt, et: Multivar Yasuni R Malossi sport 70 Assy täiskuu vänt C3 vändalaagrid Dellorto 19mm karpa Malossi VL klapikolmnurk koos membraanidega Ehk ütled kaua sul survekas ning sidurivedrud töös olnud? Ütled ka ehk oma rullide kaalu? Ei oska öelda nende narakude ja dmp-de(eeldan värvi järgi, et taoline, mis malossi valge) tugevusi jne, kuid sinu sellise seti puhul miskine Malossi kollane survekas koos Malossi roheliste või siniste siduri vedrudega(Standard sidurile). BTW, kui ma ei eksi, siis Malossi müüb ka ju eraldi veel paari kaupa neid, seal minuarust k erinevad värvid. Malossi sidurivedrud mõeldud stock sidurile (komplkt 3 paari sees): Rohelised: kõige pehmemad Sinised: keskimised Punased: kõige jäigemad Rullid vast jäävad sinna 5.x g juurde. Kuid no nii on väga raske sulle nii öelda, mis läheks jne. Ehk see abiks, kui ma ütlen sulle ka oma vana seti, mis oli väga hea Sport Prole. (silkude jne erinevus muidugi sees) S6 Sport pro Dellorto 17.5mm Yasuni C16 vario stock + 4.5g rullid sidur stock + stock sidurile mõeldud Malossi puansed sidurivedrud(ostsin komplt.) + Malossi punane survekas. Ühesõnaga pikk jutt si** jutt. Ütle parem oma surveka ning sidurivedrude LS, rullide kaal ka palun
Variaatoris on mul multivar. Rulle ei oska täpselt öelda. Kaks varianti kas 4g v 4.7g. Survekas oma mitu hooaega juba sõitnud. Käega ka üsna pehme kui kokku suruda. Sidurivedrud on sõitnud ühe roxi peal ainult sissesõidu ajal ja nüüd mul peal. Siduriks on mul malossi delta. Rihm ka omajagu sõitnud. Ise kaldun arvama, et variaatori tagumine ehk siduri poolne osa ei ole praegu probleemis. Pigem rullide poolne oaa. Kuna sai mingid eespool mainitud raskusega rullid sisse pantud ja asi muutus märgatavalt, enne oli multivaris vapsee segu kerrgetest rullidest
Kui sul survekas mitu hooaega sõitnud, siis vaheta see ka ära. Võiks öelda, et tavaline kulu jupp ju ning ei maksa ka eriti midagi. Ning proovi ka natukese raskemaid rulle.
Nojaa aga kui nyyd vaadata korra variaatori põhitõdesi siis saame teada, et mida raskemad rullid seda kangem peab olema survevedru. Mul paradjagu survekas sama pehme kui padi ja mitte väga rasked rullid ka sees ning tulemus oleks nagu oleks survekas väga jäik ja rullid väga kerged. Aga et nii pehmet survekat MITTE kokku suruda nende rullide raskuse juures on väga imelik.
Mul endal kahjuks see survekaga seotud mootori töö nõrk, kuid lugenud siit, et pehme survekas põhjustab ka nö käiguvahetust. Kuid helsita nt. Camex-isse. Küsi mida nad soovitavad jne. Ostad sealt omale uue surveka ning rullid. Ma ei saa aru, miks sa vaevad oma pead miskisuguse mädand survekaga juba mitu hooaega selelga sõitnud jne
Umbes mis kiirusel tekib see nö käiguvahetus? Kohalt minnes? 20-30kmh? suuremal kiirusel? Kohalt minnes, on asi sidurivedrudes.
ei oska täpselt kiirust öelda kuid kui juba kohalt oled minema saanud siis ikka selline effekt nagu rihm libiseks (hästi aeglaselt kiirendab aga hoogu kogub liiga aeglaselt nii kõrgete pöörete kohta), nagu reduktori võll oleks ratta küljes lahti ja käib ringi kiiremini kui ratas, nagu velg käiks rehvi sees ringi rohkem ma iseloomulikke tunnuseid ei oska öelda KUID ma ei kahtlustaks kindlasti siduri poolset osa, sest seal tundub kõik vinks vonks korralik ja siduri poolne seting ei lähe üldse kokku probleemi tunnustega
homme kui hästi läheb siis ma proovin 5,5g rulle, peaksid töötama küll naraku 1500rpm survekaga mis ka vana ja väsinud
Sain peale pandud naraku 6,3 grammised rullid. no ma ei tea, ei läinud väga paremaks, ainult algust andis juurde. kas kuidagi tagumiste taldrikute sättimine (seal ühe taldriku sees on sooned, mis piiravad taldrikute liikumist) kas nende soonte nö ''sirgendamine'' et nad otsemini jookseks ei saa kuidagi käiguvahetust muuta? paremaks ehk kuidagi näiteks?