Probleem siis selline, roller ei taha kohalt ära minna, pole jõudu, pöörded lähevad üles küll, aga kohalt läheb alles siis ära kui jalaga edasi lükkad. Paar päeva tagasi võtsin nüüd variaatori kaane maha ja leidsin et rihm ei ei jookse täiesti üles välja väntvõlli poolsete taldrikute peal. Ja see jama on ka et pm põhja gaasiga sõita ei saa, peab gaasi natuke järgi andma ja siis hakkab maks kiirust hoidma. Milles võiks probleem olla? Nii palju veel et sidurivedrud on pandud kangemad kui stockis ja raskused on samuti kergemad kui stockis.
Vot see on ka uus. Ainuke asi mis ma rihma juures ei saa täpelt aru kas see nüüd on ikka õige rihm. Ostes oli see peal ja müüa väitis et peaks õige olema. Rihmal endal on mõõdud peal 729 17,7-30 aga netis leidsin et peaks nagu olema 729 18-30 see nii väike vahe võib mingit rolli mängida ja mis mõõt see keskmine üldse on?
kui suvalt vedrusid ja rulle timmida siis saamegi sellise tulemuse... http://www.polini.com/en/page_415.html
Äkki masin kohvi lihtsalt? Enda külgkorviga pilliga oli ka nii, et kahekesi muru pealt ära ei läinud aga kui maantee peal oli siis keris küll(mitte küll palju kuna asi oli kohvi).
Keskmine mõõt rihmal on rihma laius, mis selgitaks miks masin on aeglasem peale rihma vahetust. Mis ta täisgaasil siis tegema hakkab et hoida ei saa? Kui tunda et tõmbab hinge kinni siis kas keegi on asjale koonusfiltri pannud või muud moodi segu lahja.
Sellemõttes et kui tippkiirus käes, siis gaasi põhja tõmmates kaob nagu jõud ära ja kiirus hakkab langema. Aga on siis võimalik et võib olla näiteks liiga kitsas rihm peale pandud?