Tere! Mis kilometraaži tagant oleks mõistlik rihma vahetada? Teepeale ei sooviks eriti rihma katkemise tõttu jääda.
Tõepoolest rihma kulumist peaks vaatama vario kaane alt. Just ääred kuluvad. Kindlasti uue rihma soetamisel pea silmas, et tehase rihm peab kordades kauem vastu, kui need tjuuning omad!
See hakkab sõltuma mis seades ka ratas sõidab .Mida kangem survekas seda rohkem silma peab peal hoidma .Näiteks stage 6 rihmaga minarellil sõitsin läbi 8000 soft vedruga .Samas sõltub ka Rihma jäikusest .Osad näiteks Malossi on pehmem ja stage 6 jäigem .Keskmiselt jääb rihma vahetus välp 2500 3500juurde daico rimadega .Malossi ja stage 6 peaks pidama kauem .Nii,kui rihma ääred hakkavad narmendama olen pealt ära visanud .Kuna ise sõidan mõnikord väga pikki otsi siis jälgin rihma olukorda pidevalt.
Tänud! Ise arvasin ka, et kahe tuhande ringis peaks vahetama. Hetkel 2100 ees, eks üritan ära vahetada. Masin 100% stock, 4T STC B08.
Nii vähe? Mina siiski vaataks enne vario rihma kulumisastme ära, kui midagi ostma hakkaks. Kui ääred ei narmenda pole hullu
Hiinakatel jep kuskil selline välp Loomulikult oleneb rihmast.Mul oli omal kogemus ,kui hakkasin kodunt orissaarde minema ja vaatasin enne rihma ,et selle reisu peaks pidama kuigi rihm tundus norm korras olevat aga oh õnne sain kodunt 1km kaugusele ja lendas laiali.Siis omasin veel hiina 4t rollerit.Ostsin poest uue ja oh õnne sain sõita 300km kuskil ja lendas laiali kuna tegemist oli praak partiiga ja seda juhtus teistelgi siin saaremaal.Peale seda ei kasuta enam ühtegi rihma mis tundmatu päriltoluga on.
Rihma vahetus teostatud 3000km peal, vanal rihmal oli tükk igatahes väljas. Seega konkreetse rihma eluiga oli suhteliselt lühike. Peale läks 729mm pikkusega rihm, vana oli millegi pärast 740 ringi. Kas see rihm venib siis nii palju? Poest pakuti ainult 729 või 788 rihma. Muutused on vägagi tuntavad: Kiirendus hulga s*tem, kuid tippu venib hulga rohekem. Ei teagi, kas nüüd nutta või naerda. Ja veel muutus see, et isegi madalatel tühikäigupööretel tahab ratas ringi käia.