wtf - Opel Calibra 110kW 1993

Discussion in 'Lugejate autod' started by wtf, Apr 16, 2008.

  1. wtf

    wtf New Member

    116
    0
    0
    Nii, juba teine Opel mul ;D
    Polnud kavas eriti hetkel autot osta, kuid noh juhtus nii, et sai endale Calibra toodud.
    Muidu nagu tahtsin esimeseks korralikuks autoks midagi muud, tagaveolist ja öko-aga-samas-liikuvat pilli - nt Nissan 200SX(1.8 turbo 124kW ), aga noh juhtus nii,e t see cali.. välimus ilus ja mootor ka suht hea, aga esivedu,.. Kuid eks kärab ikka :D

    Välimus meeldib, korralikud saksa tuuningfirma Zenderi spoilad(kuid vaja lappida nats neid jne). Veljed kah pilkupüüdvad, suured - 17 tolli.
    Ning opeli kohta ülivähe roostet, kere jumala korralik. Tglt ta alles 2006 aastal saksast toodud ka, aga ikkagi..

    Mootor on 2.0 DOCH - 110kW . hea, et pole tavaline 2.0 - 85kW . Natuke olen sõita saanud, jõudu on küll ja liigub minuarust ikka suht normaalselt :p
    Aga nüüd ongi, et ega auto täiesti korras ei ole. Nimelt mootor läheb keema. Õnneks vist plokikaan ei olegi, aga mingi kamm on ikka.. Aga noh alles sain ka selle, pole aega olnud lähemalt uurida. Tegelen asjaga, lähiajal vaatab üks targem inimene ka seda asja vist, ise jamanud küll, elektriasja on vaja üle vaadata nats.
    Nädalavahetusel ostsin veel uue termostaadi ja küünlad, need vahetasin ära.
    Siis tuleks mootoris kõik tihendid, rihmad, esipidruklotsid vahetada, mis on kaasas. Mõned jupid tuleb endal ka osta.

    Nipet-näpet on teha küll, salong korralikult puhastada - keemiline pesu. Siis vaja spoilasid lappida ja siis üle värvida, osta pagassikate, polster jne jne..
    Ning muusikaga on ka 0 lood hetkel, selle jaoks peaks ka raha koguma, et mdiagi head sisse. ;)

    Tuues:(pole siiamaani pesta jõudnud ;D )
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Spoilad alt ära jne:
    [​IMG]

    Ühel tagaveljel oli rehv katki sõidetud, ostsin nüüd 2 rehvi taha - GoodYear 225/45R17 :
    [​IMG]
    [​IMG]

    krt, pildid jäid poolikult, ei osanud arvata, et see foorumi board ei näitsa korralikult . sry
    Kui tahate ilsuti vaadata, siis klõps pildi peal, parem klikk ja view image vms.


    Ning rollu ka alles, ärge seda muretsege, sellega sõidan ikka ;D
     
  2. Kunnar

    Kunnar New Member

    237
    0
    0
    Mootor on täitsa normaalne.Välimus on kaa suht kena , peale parandustöid on kindlasti hea.
     
  3. ToM49

    ToM49 New Member

    18
    0
    0
    Jaa C20XE mootor omab :p
    Ja vaata et enne 18 saamist seda relva siis puuotsa ei aja.
    Ja varsti teeme kruusal võidu, minu 50kW lada vs. sinu 110kW opel? tavai
     
  4. wtf

    wtf New Member

    116
    0
    0
    lol ;d

    mis kruusal, ma hoian enda pilli, kruusal ei kihuta ja ega ma ei seisaks ka seal oma laiade rehvidega eriti hästi :D
    Niiet kohtume asfaldil :p
     
  5. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    Calibra kõige lollim viga on see, et auto kaalub liiga palju selle mootori kohta. Liigub küll edasi, aga mitte piisavalt ma arvan. Üks loll viga on nende autodega Eesti talvedel see, et tagumised koopa ääred lähevad nagu soe sai, sest nende ehitus on kehvasti tehtud (sool koguneb sisse poole koopa ääre peale).
    Aga muidu calibra on väga ilusa kerega, ning naistemagnet :D
    Edu ehitamisel, ning ära lõpeta calibraga nii nagu kasutaja TNT kraavis puu otsas.
     
  6. oltc1100

    oltc1100 Member

    106
    1
    18
    Heh naljavend, see on nüüd küll väga vale jutt et 110kwd hea moto, vedas et 85kwd pole. 110 kwd on dohc moto, mis on eriti kuumatundlik kahe nukkvõlli tõttu ja blokikaas on kiire kiiva kiskuma seetõttu. 85 kwd moto on aga igiliikur, kui tosool keeb siis ei juhtu midagi, siinkohal toon näite elust enesest- sõber käis oma 85 kw-lise calibraga saksamaal, seal kiirteel oli mingi teine sportautoga ja hakkas tollega siis kihutama, ta sõitis oma hea pika maa kiirusega 200km/h, temp oli punase peal ja pidas vastu, dohc oleks sellise aja peale ammu kokkujoosknud. 85 kw-lise ekspluatatsioonikulud on ka üsna väikesed ja kui on väike tõukurite klõbin sees siis see on pohh, samas peab jälgima et dohc-il klõbinat sees poleks. 85 kw-lisel nukkvõlli rihm ribadeks läheb siis ei juhtu midagi kui ainult teepeale jääd aga kui dohcil nukkvõlli hammasrihm läheb siis on üsna kallis laks. veel üks vastuväide: 85 kwd hakkab elama juba 2500 rpm-i juures ja läheb visalt lõpuni, dohc hakkab elama alles 3500rpm-i juures läheb visalt lõpuni- järeldus tee ise, muidugi dohc läheb pööretel natuke magusamini edasi aga no kui 85kwd ka ära chippida, on püss valmis, muidugi turbokaga ei tasu võrreldagi 8)
    aga muidu väga ilus masin, edu sellega ja hoia seda. ise olen ka väikestviisi calibrafanaatik ja tean siinkohal öelda et calibra on väga mugav ja hea sportauto. ja mis põhiline- opel calibra oli kogu oma tootmisaja vältel maailma kõige väiksema tuuletakistusega auto ja on seda siiamaani võrreldes masstoodangus olevate autodega 8)
     
  7. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    oltc nalja teed we? :D Calibra ja mugav auto? Sõitsin Tallinnast Haapsalu suvel Calibraga ja ütleks, et Fordi istmed on ka mugevamad + amordid on nii jäigad.
    Ütleks, et kui ka 85kw mootori hammasrihm läheb, siis on ka sellel klapid peas, ning ehitamine läheb ka üsna kalliks (reaalne kogemus olemas, altnaabri autoga).
     
  8. aerox-R

    aerox-R New Member

    160
    0
    0
    Ei tea midagi nende Calibrade kohta eriti öelda, seega ei hakka igasugu sõiduomadusi jms kommenteerima.
    Üttlen ainult ühte, väga kena välimus.. kuidagi ehedalt sportlik 8)
     
  9. ToM49

    ToM49 New Member

    18
    0
    0
    Tundes keiri, siis olen suht kindel et see tahho seier liigubki enamus ajast üle 3500tuuri.
    No doch on muidugi tundlikum ja kallim remontida, aga kustkilt need kw juu tulema peavad.
     
  10. oltc1100

    oltc1100 Member

    106
    1
    18
    heh, aga kuidas saab siis 85kwlisel motol klapid minna, kui rihm puruneb, sest 85kwlisel motol on ju kolvides süsised sees, sellel on ju võimatu et klapid lähevad, mitmel sõbral on 85 kwlisel calipsil rihm pilbasteks läinud ja siis onul oli vectra 2.0 gt 85 kwd, sellel ka rihm läks ja klapid jäid terveks sest süvised sees kolvides. calibra on küll jäik aga võrreldes fordiga ikka cali mugavam, vbla sa istusid üldsegi tagaistmel, seal on ja natuke ebamugav olla. samas see ka ju maitseasi, aga mina olen üks suur calibrafanaatik ja jään seda edasi ka 8)
     
  11. wtf

    wtf New Member

    116
    0
    0
    Einoh ma tean jh, et 110kW mootor selline ja tundlik ja plokikaan kerge minema jne. Eks see 85kW jah tõesti vägagi töökindel(endal kogemusi pole nagu, aga igalpool räägitud jne). Kuid ikkagi, 110kW mootoritega isendid rohkem hinnas ja mina olen rahul, et mul see. Las olla tundlikum ja kallim jne, kuid ikkagi.
    Tglt ega ma ei ole saanud seda korralikult proovidagi :D aga mnjh ;) nagu tom ka ütles, et kuskilt peavad ju kW tulema ja noh eks ikka on parem, mis teha, et ei ole nii lollikindel kui 85kW.


    oltc, sa calibrafanaatik jhm? sul endal ka mingi cali või on olnud vms?


    Aga jah, talve peale peaks mõtlema.. ei tahaks teda väga rikkuda nagu, eks see eesti teed ja sool teeb jh vägagi kurja... aga noh talvel saan 18 ka, siis tahaks lasta millegagi ;) ;D
     
  12. oltc1100

    oltc1100 Member

    106
    1
    18
    jep, mul on endal praegu calibra, 2.0 85kwd, ostetud saigi odava ekspluatatsioonitõttu ja kui ostsin, siis tuhlasin kõik foorumid ja leheküljed läbi et saada parimat ülevaadet calibradest, niisiis selguski et kõige parem on 2.0 85kwd, vaatasin ka 110kwd aga sõber ütles et kardab kuuma ja jupid kallimad. muidugi kui keegi on ikka arvamusel et 85kwlisel klapid lähevad kui nukkvõlli rihm puruneb ja kui kellelgi on veel lahkarvamusi siis http://www.calibraclub.ee/foorum ja saate infot nii et maa must 8) muidugi siinkohal ma ei ürita maha teha 110kwlist calibrat vaid üritan inimestele õiget infot levitada 8)
     
  13. oltc1100

    oltc1100 Member

    106
    1
    18
    selle vastu aitab kui teed suvel rattakoopad mastiksiga üle ja vaata et juba hilja pole, pese koobas saastast puhtaks siis eemalda pigi ja siis veel lase mingi bensiinise lapiga pind üle. seejärel osta poest aerosooliga seda põhjamastiksit ja lase seestpoolt koopad üle.
     
  14. -Garmakaz-

    -Garmakaz- Member

    463
    0
    16
    Palju selline Calibra üldse kaalub?
    Mul oli ka suht suur võimalus õe vana calibra endale saada, aga õde müüs maha ikkagi tolle. Aga no vahet ei ole.

    Üldiselt mulle Calibra meeldib. Eriti välimuse poolest. Minek ei tohiks ka eriti halb olla.. Edu ja mendivabu kilomeetreid!
     
  15. wtf

    wtf New Member

    116
    0
    0
    oltc'ile tänud, eks peabki nii tegema ;)
    -----
    Tühimass: 1180kg
    Täismass: 1610kg

    Tänud. :)
     
  16. oltc1100

    oltc1100 Member

    106
    1
    18
    sõbral on tehasetuuninguga calibra keke rosberg edition, millel on umbes 230kwd ja hakkab korralikult elama alles 4500rpmi pealt aga seda ikka VÄGA korralikult 8) .
    wtf, sa rääkisid et läheb kähku keema, kas sul midagi tuunitud pole masina juures, st et blokikaant pole madalamaks tehtud või äkki on chipitud, muidugi tean rääkida ka seda et calibra sundventilaator hakkab tööle alles 100kraadi juures
     
  17. wtf

    wtf New Member

    116
    0
    0
    Kuule sain nüüd teada, miks vent ei hakka tööle jne. vist.. Noh otse pannes hakkas hakkab, aga muidu ei hakka kui temp nt 105 kraadi jne.. Täna uurisime jne, tosool ei käi üldse ringluses vist, sest noh radika võtab õrnalt kuumaks, aga mitte nii kuumaks, et seal andur annaks siis voolu ventikale. Et ringlust ei toimu, sisse ka sooja õhku ei puhu üldsegi, sooja mootoriga ka mitte.. Üleüldine süsteem nagu täiesti keema ei lähegi, et noh tosool ei käi vist ringi, ainutl see, mis edasi kandub soojus. Et veepump vist perses, kas labad katki,maas vms. Uus veepump olemas õnneks. Nüüd peab lahti võtma ja mässama.
    Õnneks siis vist ikkagi plokikaanega ei olegi jama .
    Rihmad ka kõik vahetusse, kuna suht pragunenud:
    [​IMG]
    Kollane ;) :
    [​IMG]
     
  18. oltc1100

    oltc1100 Member

    106
    1
    18
    imestan selle auto aastaarvujuures seda et sellel on vanatüüpi kiilrihm, mitte soonrihm :eek:
     
  19. birdshit

    birdshit Member

    74
    0
    6
    Järelikult juhtus tal midagi enamat, kui rihma purunemine. C20NE mootoril ei lähe "klapid pähe", kui rihm peaks puruks minema Ma soovitaks ennast asjadega kurssi viia, enne kui natukene valet infot jagad (mitte paha pärast ;)). C20XE puhul ole lihtsalt hooldusega hoolas, öigeaegselt vaheta rihma, öli jne. Siis ei tohiks midagi hullu juhtuda, edu :)
     
  20. SV1

    SV1 New Member

    121
    0
    0
    hei,no kui ma ei eksi siis viisid auto parandusse agon autosse?
    täna ühtul käisin seal vaj vaatasin,et kas on sinu auto või mitte,vist oli :roll:
    mootori lased ära teha jah?

    edu autoga igatahes!
     

Jaga seda lehte