xxm24 Kawasaki KX 85 2003

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by xxm24, Dets 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxm24

    xxm24 Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    956
    1
    18
    Mõtlesin, et teen igavuse tõttu oma krossikast ka teema. Krossikas sai siis juba soetatud 2-3.a tagasi. Siimaani on väga hästi kestnud, vahetanud aint ketti ja siduri heebli/lenksu(mis puruks kukutud sai).
    Alla on pandud siis suuremad veljed, kui 85cc-stel on e. ees 21.tolli ja taga 19.tolli.
    Mootor on froseeritud 100cc-ks suurem kolb ja jne.
    FMF - sportsummuti, Excel-veljed ja taga Öhlins armort ja nipet näpet veel.
    Edasi käib väga hästi, paremini kui mõni 125cc
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. StuntS

    StuntS Bännitud Bännitud

    215
    0
    16
    kuidas kolvivahetustega siiani läinud on?
    ei mäleta nüüd täpselt kas oli 26 või 28 töötundi ja siis kolvivahetus või midagi sinnaauku.

    ja ega teise käiguga probleeme ei ole olnud? tundub et see üks tüüpvigadest neil. :D
     
  3. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    26 tundi tundub sellise asja jaoks natukene palju ühe kolviga sõita.
    Tuleta meelde mis on 125se 2T krose kolvivahetusintervall.
     
  4. xxm24

    xxm24 Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    956
    1
    18
    Kolvi vahetanud ei ole ja teise käiguga viga pole siimaani olnud!
     
  5. s6r

    s6r Member

    126
    0
    16
    Jess.Jälle üks vend kellele on vanemad hea raha eest masina ostnud,aga hooldusest pole aimugi.
    Tee endale teene ja osta service manual,usu,kui sa "hoolduse" osa oled läbi lugenud,siis sa saad aru,miks mu esimene lause just selline oli.
    Btw: 125'esel on kolvi hooldusvälp 20töötundi,suuremad sõitijad vahetavad 10tunni tagant(ise vahetan 20tunni jooksul 1korra kolbi ja 2korda rõngast..meeldib kui masin on koguaeg sõidetav.)
    Mõned teadmised veel sulle:Õlivahetus iga 3-5sõidutunni tagant,keps tasuks iga hooaeg vahetada,kui vahetad keti,siis vaheta koos ketiga ka hammasrattad jnejne....Õigeaegselt hooldust tehes tuleb masinaga odavam(loe: kap.rem läheb palju kallimaks)
    Edit: Kiigepuksidest ja muudest "kulumaterjalidest" ma ei hakka rääkimagi.
     
  6. keeway.

    keeway. New Member

    545
    0
    0
    Ega jah, üle 20 tunni ei tasu hakata sõitmagi :D
    Muidu tundub küll täitsa korralik masin.
     
  7. s6r

    s6r Member

    126
    0
    16
    Sinu ktm'i teemat jälgides tundub,et sa lõõbid niisama :D
    Võib ka üle 20tunni sõita,aga mis selles head kui masin tossab ja plödiseb ja igahetk võib töölepingu lõpetada..Sai isegi MMM'ile mindud viimasel piiril kolviga(uut ei jõudnud tellida,MMM'ile minek sai ca nädal enne üritust selgeks) ja lõpetasin 1.sõidu viimase ringi poolepeal kottis mootoriga.Pärast läks remont päris põnevaks:kolb,hülss,väljalaske klapid,vändalaagrid,simmerid,kepsulaager..tea kas asi tasub ikka ära :roll:
     
  8. maittt

    maittt New Member

    694
    0
    0
    No vb xxm polegi selle masinaga sõitnud 20 h aru olen saanud siis ta ei võistle vaid see rohkem hobi pill .
     
  9. Marten0

    Marten0 Member

    511
    0
    16


    Ilmselgelt sõidab ta hobi jaoks mitte ei anna võistlustel piitsa koguaeg.....
     
  10. xxm24

    xxm24 Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    956
    1
    18
    Täpselt, ma pole rajal käinudki sellega ja 20h pole ma temaga sõitnud, u. 10h on temaga sõidetud. Ja enamus aja lihsalt ümber maja sõidetud metsa vahel või põllu peal. Eriti ei ole peenestanud. Ja teiseks hooldusest tean ma nii mõndagi ja pole seda mulle vanemad ostnud "kalli raha eest".
     
  11. moto_kilu

    moto_kilu New Member

    676
    0
    0
    Edik Kuusk kinkis sünnipäevaks talle selle.
    Tüüp jagab mootoreid nagu oma 4,5 sõrme(üks jäi saeraamis höövli vahele ja nüüd poole väiksem).
     
  12. fcuk

    fcuk New Member

    150
    0
    0
    kas sellise mõlkis sumpaga halb sõita ei ole?
    kui õigesti aru saanud olen, siis mõlkid sumpaga ei saa täisvõimsust mootorist kätte.
     
  13. miku99

    miku99 New Member

    174
    0
    0
    Ärge nüüd liialdage ka, masin on täiesti korras ja pilt moonutab sumpat, tegelikult on minimaalsed mõlgid. Isegi sellega tiiru saanud ja liigub väga hästi.
     
  14. fcuk

    fcuk New Member

    150
    0
    0
    võib-olla tõesti pilt moonutab, aga sumpa paistab küll lame :lol:
    aga muidu päris kena masin, võib päris vinge olla siuksega paarutada :D
    edu
     
  15. xxm24

    xxm24 Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    956
    1
    18
    Summutil ei ole midagi viga, väikesed lohud võibolla on aga see ei sega mingil määra summuti tööd. Liigub väga hästi.
     
  16. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Kui sõidad vanaema stiilis paar ringi nädalas ümber maja siis peaksid ehk XT350 vms endurtsi proovima. :roll:
    Pole tegelikult mingit vahet kas masin on harrastaja käes või ei, see ei ole mingi argument hooldevälpade ületamiseks. Proffid vahetavad osi veel varem.
    "Peenestamine" on üks loll mõiste, kuna see mootor töötab ainult pöörete peal ja ongi selleks ehitatud. See sõna sobiks palju paremini iseloomustama ilma õhufiltrita sõitu või mootori remonti vaarikapõõsa vahel.
     
  17. xxm24

    xxm24 Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    956
    1
    18
    Tra saage üle juba, mida te vigisite selle mootori kallal. Kolvi vahetust hakkan varsti tegema kui 20h täis saab. Mootor töötab ilusasti ja liigub korralikult, pole mõtet teda vee lahti kiskuda kui ma temaga aint 10h sõitnud. Nii, et aitab juba sellest teemast.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte