Tere õhtust... rolleriklubi rahvastik Paar nädalat tagasi sai vennaga diil tehtud. 15€'ne Tema sai süütemähise ja mina rolleri 8) Rolleri on täiesti stock pill, eemaldatud vaid summuti alguses olev piiraja. Jookseb välja nii... 80km/h Mootori list Silinder: Stock 50cc -puurimisega 42mm Variaator: Stock Väntvõll: Stock Sumpa: Stock Karburaator: Dellorto 19mm / 54düüs To-do list Puudub kicki vänt [Tegemata] Esipiduri klotsid vahetada [Tehtud] Plastikuid parandada/korrastada[Tehtud] Tagumine rehv vajab vahetust [Tehtud] Tagurehv on mingi võrri oma
Edu läheb vaja. Täna alustasin rolleri pilpaks võtmisega. Parandasin juhtmestikku ning avastasin, et mähisest tulevatelt juhtmetelt on rüü seljast sulanud (vastu sumpsi olnud) Uus rüü selga ning kuuma... Juhtmestiku poolt on kõik OK. Tõmme on veits tuim, aga kiirust see-eest väga hea. 80+km/h. Kõige suurem probleem on tagumised parem ja vasak kondel. Kinnitus kõrvu pole, sinna tuleb midagi leiutada. Lisaks esitule korpus ka mõrane aga kergelt parandatavHetkel on mul riiulis 4.5m sooja LED'i.. Mõtlen kuhu võiks lisada, kas istmeboxi või jalgade ette/alla.. Lisaks tuiab mõttes värvilahendus rollerile.. Sinine, hall ja must viskab üle juba Võite julgelt soovitada, millist värvilahendust võiks kasutada,et muutub kirevaks ja silmatorkavaks liikur. Pilte ei saa-kvaliteeti pole..
Esimene viga juba tiksub külge... Läksin tallu niitma, (10km sõitu) sinna sõitis väga hästi (75-85km/h). Aga tagas tulles enam ei võtnud pöördeid üles :| Kuni 35km/h võttis pöördeid, kui rohkem keerad rutškat siis poob kinni. Tulin siis 10km 30'ga :lol: Vahepeal tahtis ära surra kätte aga veidi vabastada gaasi siis liikus jällegi edukalt. Bensiin ja õli on paagis täitsa olemas. Homme peale kooli võtab kondlid jällegi maha ja vaatab mootori sisemusse. Tutvub siis esimest korda rolleri mootori tööpõhimõttega, varasemalt krossikamootoreid lammutanud. Teile aga päikest!
ATV' on mu viimasedki ajud nii läbi piiksudanud kui veel saab oma varuosadega, aga eks homme hakkab uus närvesööv eesmärk tööga.
Roller jooksis 26.mail siis pimedasse kotti, põhjuseks oli, et õlipump ei suutnud ära õlitada korralikult ja poos mootorit mitu korda kinni. Lõpuks ei tahtnud seistes enam käia. Silinder maha kakutud ja vaadatud, sisselaske poole poolt on mõnusalt kahjustanud silindrit ja kolbi. Täna(10.06) viis isa silindri puurimisse, varem on silinder juba käinud puurimises, siis oli mõõt vist 42mm Loodan neljapäevaks silindri kolviga tagasi saada. Öeldi kohapeal, et maksab ligi 30€. Samas võiksite soovitada värvilahendust rollerile. Isiklikult arvan, et Oranž, Must ja veidi Punast? :roll: Jääme ootama
Torpeedo 26.juunil:: Hommikul käis isa Brauermotos silindri ja kolvi järel, kogu kupatus 55€-(puurimine25€;kolb30€). Võttis 2nädalat aega :-x Selle 2nädala jooksul värvisin ära variaatorikaane, veljed(esimene-tagumine), esimesed amordid said viimistlemist nii seest kui ka väljast. Värviks võtsin hetkel lihtsalt ettejuhtuva alumiiniumi, kuna vana värv lihtsalt koorus maha... Täna 27.juuniks sai mootor raami külge ja first start tehtud. Sissesõiduks tegin 10min kohapeal, siis jahtus maha, peale seda madalatel pööretel 5km sõitu ja jahtumist, nii 3korda veel. Kavatsen kuni 100km-150km lasta madalatel pööretel-vahepeal turgutada,peale seda veidi rohkem. Hetke kiirus oli 30km/h-40km/h ning pöörded olid madalal.. 8) Näppisin ka veidi esituld(latern), et valgus jõuaks ka teepeale. Tule ümber olev plastikul on mõra sees ja kild väljas, see saab parandatud peagi. Hetketeks veadeks on esipidurid.. Ei taha survet üles võtta, ega mingit moodi toimetada :| Silindri/kolvi vahetus: 15025km Tulekul *LED'idega kere valgustamine [LEDitud] *Plastiku eeltööd ja ülesehitamine *Arvele võtt [ARVEL] Aga seni edu ning lõbu :lol: 8) Pilte saab kas selle nädala lõpuks või järgmise algusel.
Mhhh (sügavalt välja), jälle pean duubel posti tegema :| Kuna keegi ei soovi edu : :lol: Mopeedil nüüd dokumendid ka üles otsitud eelmise omaniku poolt ning selgub, et ma 3-4omanik mopeedil Pärit on ta siis Saksamaalt, tehnilise passi materjal on nahk-paber selline painduv aga mitte kortsuv 8) Ostu-Müügi leping ka sõlmitud. Nüüd plastiku kinnitused viimistleda ja saab ARK'i minna. Täna jooksis ka 100km kettale(puuritud silinder) 8) Esiamordi üks vedru puru. PAKKUGE esiamorte (hargiga/hargita) Vajadus tagumise rehvi järele 90/80-16 Kaua lubatud pildiseeria hea kvaliteediga. Selline värv on hetkel aga kauaks vist ei ole, tagumised küljegondlid tahavad värvimist.. Milano-Blue Lõpetuseks lilleke rohus
Aitäh soovitud edu eest Tõden, et värv on ilus, kuid tagumisi plastikuid pean siiski värvima. Kui tahan üleni värvida sellevärvilahendusega võib kalliks minna aga see-eest ilus ja puhas 8) Kui saan, lähen see nädal Tartu autokauplustesse värvi otsima ning otsin, kas polüesterliim on kuskilt saadaval ka. Ehk saab kodustes tingimustes tagumised gondlid ära teha.