teema tegi inimene kes pole omanud ise ametlikult r-i . äkki ostad endale ja siis tuled midagi ütlema .. endale meeldib väga r . kuna olen suht pikk , roxiga võimatu sõita . ja rohkem ngu pole ilusaid rollereid . aajaa , street on ka aga mitte parem kui r- .
ma usun,et kui igaüks sõidaks sellega,mis talle meeldib siis oleks vabsjee püssid rivis...igaüks sõidab ikka sellisega mis kätte juhtub
Kõigile sr R -i vihkajatele on üks video youtubes kuidas 1 kutt laseb asjaga korralikult hüpetesse jms dirdis.Aga noo krt ei leidnud üles videot :/Kui keegi mäletab selle vidi pealkirja või leiab võiks lisada läheb suht kokku teemaga
Ma pole küll Ri omanud,kuid olen päris palju sõitnud nendega,maitea,käis vahepeal mõte et street vahetada Ri vastu. Kuid siis hakkasin mõtlema et Ril on tglt suht ebamugav iste ,ja streedi iste on mõnus ja mugav nagu tugitool ,Ri võtaks aind tulede ja välimuse pärast,mugavuste pärast võtaks kindlalt streedi,peale streediga sõitmist on Riga rõve sõita,kuna esihark tundub kuidagi kerge ja üle juhitav vms.aga eks igal rolleril on omad halvad ja head kohad... et suht mõttetu teema,Foorumi raiskamine
lugesin teema otsast lõpuni läbi ja minuarust on see ütlus esimest korda eelmine ütles et iga lits kiidab oma p*tsi :lol: nii olen ise kh R-i omanik ma küll ei kurda igatahes parem kui mingi tsinsu nagu 1 räägis et tsinsul kõva kenekas(Y) mhm kindlasti mul freedo1 sai tutikas aku pm poole tunniga otsa kui xenon põles kuna kenekas ei suutnud ära laadida... õlipaak ei ole midagi nii halvas kohas 2kruvi lahti ja jälle kalla mis seal sitta/keerulist? jalgadel vähe ruumi/pölved vasta starterit, no kurat pikad te olete ja et te ei peaks enda varbaid krussi keerama nagu eespool kirjas siis istuge isteml korralikult mitte otsa peal!! amordid on jäigad/kõvad kui sa kuu maastikul sõidad siis küll aukudes jh nats põrutab kuigi maanteel ja siledal teel väga head sõitmiseks(Y) siis keegi kirjutas et tuli näitab kraavi, tulesi saab reguleerida kh mul näitab küll ilusti teepeale. keegi kirjutas et pidurid kh sitad, mis neil veel viga on??ilmselgelt ei võta kui koltsid nii otsas et raud vastu rauda käib. iste pidi kõva olema no ei tea eks see sõltub tagumikust mis peale istub :lol: kleepsud lagunevad pestes ära, äkki oleks pidanud rollerit siis kusagil garages/kuuris hoidma mitte väljas räästa all! ise ostsin endale suve lõpus sain kh nats persest kuna silku oli täiesti otsas kuigi pidi 5+ olema saatsin hooldusesse kõhisin 4k välja ja roll korras olen veel ~4k eest muid tuuning juppe ostnud ja ei sure ära kõik on midagi paremaks teinud nüüdseks 3500km+ sõidetud ja pole probleemi et see ikka omaniku viga kui roll perse läheb!
Haha, uuri teistelt, kuidas ma oma R'i hoidsin. Celica997 nägi, kuidas originaalvärvilahendusel panid kleepsud pesu ajal odavalt tuld..
ega sellepärast kah ei saa kleepsud maha tulla ju see pmst sama et mida rohkem sa autot pesed seda vähem värvi jääb pinnale alles ?
Ega jah, kahtlane värk küll. Muidugi, ega pesemisega ma ei hellitanud, mopo pidi koguaeg särama. :lol:
no ikkagist pikapeale nühid ikka laki pealt maha värvil kleepsudel mai tea mis värk on peal selle nühid kh maha siis vesi imbub läbi kleepsu tuleb liimist lahti ja ongi lennus ja eks see ole päiksest kh nt päikse käes tuhmub värv ära pikapeale äkki kasutasite pestes migit kanget ainet?
ja no see kleepsumaha tulemaine ma ei tea küll vw millega sa oma võrri pesed ,kui survekaga siis ma ei üllatu et kleepsud maha tulevad , minusilmis on võrr nii väike asi et seda küll survekaga ei pea pesema .