vanematel mersudel võid maha ka pesta värvi koopaäärtest jne... martinile- 120 barine survekas ei tee mitte verevalumi vaid võtab läbi naha ja mul on kogemus käes,väga valus oli...
Suht norm teema, alles avastasin ja ei viitsind läbi lugeda aga.. nimetage 1 roller mis on parem? aerox? mootor kiviajast+veel kallim+ruumi vähe jne. Sril tuled pasad? haha millel siis paremad on aeroxil v. minuarust siiski kõige parema juhitavusega rolleritest, striidist ka sõiduased parem ja tüüpvead on ka igal rolleril. ei tea endal pole küll midagi ette heita.
Originaal autovärvil ja kleepsul on suur vahe Su vanal golfil pole probleem korraliku survekaga värv maha lasta.
ja mingi aprilia või yamaha eest maksaks 30k w???? nendel on nimi kallim, kui jupid aple või yamule läheb rollu tegemine maksma vast 2k aind, aga kui aprilia logo peal on, siis tõuseb hind 30k suuremaks ei näe mõtet osta mingit punnvõrri nii kalli hinnaga selle hinna eest saab juba korraliku auto, mis on palju praktilisem, kui mingi suva punnikas.
Seda küll,aga 14 aastaselt autoga ei sõida. Noortele on 49cc töömahuga roller/mopeed ainuke võimalus iseseisvalt liikluses osalemiseks
Ole hea mees, mul ongi vaja kusjuures värv maha saada, ei võta seda isegi lihvpaber nii hästi, kui tahaks.
no seda enam siis pole ime et kleepse lendab 2 lehte ja siis jutustavad et sitt roll kui ise loll aga huvitav milleks teha nii võimsaid survekaid?
Pigem milleks osta nii võimast survepesurit?Kui (nii võimast)vaja ei lähe. Mina leian,et A punktist -B punktini liikumiseks ei ole vaja 30-35k maksvat apriliat,vaid piisab ka "tavalisest"rollerist. sest roller,on roller.
hah sa kah tore ütleja et pole vaja 30-35k maksvat rolli ise endal kh see 30-35k maksev roller ja signatures kirjas müüa aprilia sr50r 19000.- :lol:
1.kõrge küttekulu 2.kallimad varuosad 3.uue seaduse järgi ei saa sõitagi sellega ilma a-kat lubadeta 4.hind on tavaliselt räme kirves vaadates aastat ja läbisõitu 5.igal vitul on üks R (see ei olnud eku peale mõeldes)
1. Oleneb mis silku sul on ja su s6idustiilist. mul sportsumpa ja 3L/100km 2. Lc on sama mis aeroxi Lc-l . 4.hind on seda väärt , usu v mitte.
joou, Arenemisest rääkides. L1e ja L2e annavad mopeedi juhtimisõiguse. a) L1e kategooria (mopeed) on kaherattaline sõiduk, mille valmistajakiirus ei ületa 45 km/h ja mille sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 cm3 või mille mootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa 4 kW; b) L2e kategooria (mopeed) on kolmerattaline sõiduk, mille valmistajakiirus ei ületa 45 km/h ja mille sädesüütega sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 cm3 või mille mootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa 4 kW; Niii SR-R i mootoril on 8hj jagame selle 1,3-ga saame 6,15... See 6.15.. On SR-R i mootori võimsus kW. Keda nüüd paneb mõtlema ja kes mõistab ning kes mitte.
kui sa ei märkand siis on seal VÕI, mis tähendab et sisepõlemismootori töömaht ei tohi ületada 50cm3 või 4kW!! seega kui su pill on 49.9cm3 a 100hp on kõik ok! aga kui su pill on 50.1cm3 ja 4.01kw siis putsin
Rohkem võiks öelda , et igal vitul on aerox , lugesin aja viiteks kokku lugejate rollerite 15 lehe pealt ,palju on R ja palju on aerox . sr50R koos factoritega on kokku 42 aga aerox on 77 . Ja ma ei saa aru kui teile r ei meeldi siis ärge ostke seda , sõitke sellega mis meeldib.
Kuidas siuke mees load sai? Ma loodan et sul pigem polegi neid. Kui sa isegi eestikeeles lugedes aru ei saa mis kirjas on. kumbi antud teguritest ei tohi ületada piiranguid ei tohi olla üle 4kW isegi siis kui sul on 39cc või midaiganes
tra äbarik , aprilial pole 8hp , keegi siit rk.st katsetas sai aind 6, milllegagi neid hobujõude ja kui isegi oleks 8hp siis ikkagi liigitatakse see rolleri alla ja pole mingit probleeemi .( ja esiteks kuidas välismaal siis r.idega sõidedakse kus peab juba võrr arvel olema ) ?