Täiesti mõttetu vaidlus käimas siin. Lõppudelõpuks saab igaüks mingil hetkel aru et roller on jama. Olgu ta milline tahes, sõites oled ikka küürus nagu monkey, edasi ei liigu, suhteliselt juhitamatu, olematu vastupidavusega jne, jne.....
Mingil määral on sul õigus , aga siiski on see ainuke liikumisvahend millega saavad noored ringi liikuda.
Ma oleks peaaegu nõus, kui sõna "roller" asendada sõnaga "mopeedroller" ning mainida vastupidavuse osas kindlasti ka noorte "tuuningut". Suure töömahuga rolleritel ei ole nende väikeste punnidega midagi pistmist ja seetõttu ei peaks tegema maha rollereid üldiselt, vaid just seda konkreetset rolleriliiki millest ühte me siin teemas halvustame! Väited "on juhitamatu", "ei liigu edasi" on küll õiged, aga kas mopeed peab siis olema võimeline konkureerima sportmootorratastega või? Ei iial, mõele ka mida ja millelt te saada tahate! Esialgselt on kõnealused liikurid siiski soodsaks transpordivahendiks loodud, millega saaks sõita igaüks. Muuseas on paljud rollerid oma üliedeva välimuse saanud just sellepärast, et masin noortele vanuses 14-18 ilgelt peale läheks. Te ei ootaks ju näiteks Vespa PX50-lt, et see liiguks ilgelt hästi edasi? Ei? Miks te siis SR-ilt näiteks seda ootate? :roll:
õigus, jutu mõte ongi selleks, et miks kulutada lihtsale trantspordivahendile selliseid summasid? Ostetakse kallis roller 40k, sinna veel 10k eest mingit tuuning crappi peale. Milleks?
jälle 100% nõus ja jõuamegi jutuga sinna, et aprilia asemel tuleb osta 4t mootoriga roller, mis on öko.
Ja kogu oma vaba aeg sisustada selle 4 taktilise remondi peale. Minu silmis on 4-taktilise suur pluss see et mootor peab hästi vastu , ülejäänud on paras jura. Ja see et 4 taktiline on öko , see on kah jama . Minu r võtab vähem kütet kui stc uuena võttis. Ja saage aru et te ei pea endale R ostma , sõitke sellega mis teile meeldib.
Saage aru et te ei pea masina originaalsust lõhkuma ja ütlema siis, et pask masin. Samuti pole temil vaja v-501-le pugeda. sa ei saand arugi mida ta mõtleb.
issand jumal mida te hädaldate siin , ärge ostke omale siis 70-st rollerit sõitke stokk rolleritega kuni mootor kinni jookseb,ma arvan et kui ükski jupp ei laguneks siis hakkaks lõpuks liiga igav , ainult sõidad ja parandamis rõõmu pole ega need 70-sed silindrid ei olegi mõeldud ju , et sa igapäev peenestad seda sada kilti mööda tänavaid , ta ikkagi sport varuosa ju . Sellele vastu ei vaidle et suurema kubatuuriga masinad igastahes paremad , oli ka endal sr 150 ja sellega oli ikka palju-palju mõnusam ja rahulikum ringi trippida , kui 70-se masinaga mis nagu sääsk pöördes
võrukad loevad üksteise mõtteid ja ma eo poe, lols ma lihtsalt olin täielikult nõus iga tema väitega;D
Ükski masin ei saa olla vastupidav ja töökindel, kui tast viimast võetakse. Sa mõtled et too 100cc masin rohkem vastu peab, kui koguaeg gaas põhjas sõita? Võta sa tehaseseades tonnine baik ja vaata kaua peab mootor täispööretel hoides vastu, too jookseb 10 korda ennem kotti, kui rollerid. Tegelikult ma üldse imestan, kuidas need rollerid niigi hästi vastu peavad, arvestades neid koonuka ja kantossi tuuninguid. Et masin peaks vastu, tuleb ta valida selline, et oleks jõu ülejääk, mitte puudujääk. :|
Vahepeal on asi ka selles, et inimesed ei oska asju hinnata . Mõni inimene ongi selline, kes vingub koguaeg . Nautige oma elu sellisena nagu ta on ega täiuslikkust ei ole olemas .
Tra mis ajuinvaliidid. :lol: Miks peab võimas masin rohkem vastu kui 50 cc roller... Sitta ta peab! Kui on kw/cm3 suhe kõrgem, siis kulub kindlasti kiiremini! :roll:
miks peab suurema KUBATUURIGA masin paremini vastu! esiteks pole see selline lego nagu need 50cc mootorid.kõik jupid on ikka korralikult suuremad ja tugevamad.
Vihjasin paari viimase postituse pealkirjale ja norisin seda silmas pidades. Ei maksa ka sinul jätta kahe silma vahele, et ei olene see vastupidavus üldse sellest kui suur on mootor või kui suured ja tugevad osad on väikses mootoris. Põhiliselt oleneb kõik sellest, kui suure tugevusvaruga mootor on ehitatud ja kui kõrgelt forsseeritud ning millistes tingimustes ta töötab. Mängivad rolli veel detailidevahelised lõtkud uuest peast ja muu science mäda. Kui 70cc-st võtavad noored tänaval täiega maksimumi, siis nagu sa ise ütlesid, said maanteel kulgeda 100 km/h poole gaasiga. See tähendab et sina ei kasuta oma mootori pakutavat resurssi täielikult äragi, mistõttu kulumine toimub kõvasti aeglasemalt. Siiski, mingil ajal tuleb keegi keskealine, rahuliku sõidustiiliga Labida-Jaak oma 50-sel piirajatega tehaseseades aparaadil, mille odonäit 19850 km ja mingit remonti mootoris tehtud ei ole. Sinul on selle kilometraazi kogumise ajal kindlasti vaja midagi vahetada. Kubatuurist ei olene suurt sittagi.
Rallitaja mul oli plaanis sulle pikk vastuväide kirjutada aga peale 3 rea kirjutamist kustutasin kõik maha Ei viitsinud.