ma arvan et on kottis... enne sai burnitud ja värki, aga prst koju minnes 100 pealt käis ilge litakas ja suri kohe välja.
Juhtunud on nii mõndagi... Üleeile sain kätte mootoripuksid, vahetasin kohe ära ka juhitavus paranes uute puksidega ikka märgatavalt. Ja täna õhtul sõpradega sõites jooksis mingi olend ette.... ja vajutasin esipidurit liiga kõvasti... Katki läksid jope, dressid, tuulesuunaja (olemas terve), kriimud paremal küljel, suunatule klaas, gripp ja põlved Hetkel siis plaan: Ajutiselt värviparandused teha ja sinna mingid kleepsud peale Uued suunatule klaasid, kuna üksikult ei müüda. Uued gripid.
Täna sain vägaväga korraliku juhtmestiku. nii korraliku annab leida ikka ainuke asi mis on tehtud on see et mingid klemmid esitulede jaoks pandud muu on 100% originaal. Siinkohal tänud kasutajale @ALPINA B12
Väike up. Vahepeal ostsin uued mootori puksid, traaversid ja ühe kinnituse. Igavusest värvisin ära ka raami, lenksu ja jalatoed. Korraga tõstsin ka uue juhtmestiku peale. Spido sai ka vähe paremini sätitud. Siin sai juhtmestik kiiruga sätitud. Hetkel olen avatud ideedele et mis nupukas paremale panna, et starterit anda saaks. Võite pakkuda kui on midagi sobivat!
Postitan ka üle pika aja. Pill kestis ilusti hooaja lõpuni ja on juba ''talveunes'' Selle talve plaanid on hetkel sellised Uus värvilahendus Uus kollektor Uued gripid Uus tagarehv Uued rullid 12.5g ja 15g Malossi silindripea kasutajalt @ALPINA B12 R'i esimene porikas kasutajalt @ALPINA B12 Originaal typhooni tagumine porikas, mis on hea lühikene kasutajalt @ALPINA B12 Uus bcd under Uus klaasiring Esimesed amordid hooldada Sumps taastada Ja hetkel ei tulegi rohkem meelde. Ilmselt kui need asjad tehtud siis saab projekti lõppenuks kuulutada Üks pilt ka peaaegu viimasest sõidust.