saab seda kontrollida kas vaakumklapp on läbi või tuleb lihtsalt uut proovida?(talve jooksul lambist katki läind :roll: )
Täpselt pole kindel aga kui vaakumklapp läbi on(bensiin voolab vabalt peale kogu aeg) siis peaks kogu aeg ka voolama kui sa bensiini vooliku karburaatori küljest ära võtad. Pane mingine tops alla ja vaata kaua niriseb, alguses tuleb korralikult kuid hetke pärast peaks ära lõppema.
Ujukis peaks siis viga olema. Proovi panna mingine punn sinna ülevoolutoru ette, ehk peatab lekkimise.
Saab küll, ainus asi on et kus ujukit leida varujupina. Stock karburaatoritele eriti varujuppe ei müüda.
tõmbasime karpa täiesti juppideks, puhastasime ära ning enam ei jookse bena aga ei käi päris õieti(sai näpitud kruve mida poleks tohtinud näppida :-x )
Masinal nüüd karburaator timmist väljas, kui mäletad kuidas enne oli siis keera segukruvi sama moodi.
ei hakka uut teemat tegema aga jälle roller normaalselt ei tööta :-x jama siis selles et sõidu pealt roller pm suri välja (piip tuli küünla pealt maha), panin piibu ilusti tagasi( tundus korras olevat) aga mingi 20-30 km/h hakkab pooma,käima läheb ilusti,mootor töötab ka enam-vähem ilusasti Milles võib viga olla?(annab sädet üle?) :roll: Suvi juba käega katsuga ja tahaks rolleriga sõita 8)
Mul on küll nii, et bena voolikust süüde sees bena välja ei voola, et bena kätte saada, tuleb vaakumi voolikust imeda. Võimalik siis see , et voolik on vaakumis ja seetõttu ujutabki üle.
Vaakumklapiga rolleritel peabki olema vaakumvoolik vaakumis. Süüde sees või väljas ei mõjuta seda. Kui masin pooma hakkab siis üldjuhul on viga segus. Liiga lahja võib segu olla. Võta küünal välja ja vaata kas ots on hallikas-valge. Kui on siis segu lahja ning suuremat düüsi vaja. Kui pruun siis segu on korras ning muu probleem.
Minuteada peaks roller ise vaakumi tugevust muutma, kui gaasi rohkem anda, suurtematel pööretel imeb rohkem kütet peale.