426f aprilia rs50

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by 426f, Mai 5, 2014.

  1. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Võiksid video ka teha :p Peaks korralik elajas siit tulema ja 99% rolleritele ära tegema 8) Edu!
     
  2. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
  3. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Mõtlesin ikka videot, millel näha seda meeletut liikumist. :roll: Burnouti teeb naabrinaise Freedo 1 ka :oops:
     
  4. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    mul pole vastavat kaamerat,minekut natuke oli,aga lahja ikkagi,140kmh keris kergelt ära,edasi tuli kiirust uimaselt juurde.autodest sai kergelt mööda.
     
  5. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Võibolla kaamera kuskile äärele panna ja siis mööda sõita vms ? :roll: Mõtlesin just videot selle uue silindriga, mis tulemas - Malossi 50cc 8)
     
  6. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    ma ei usu et olulist mineku vahet originaal ja malossi 50 silindril on.originaal silindrit ei ostnud,sest neid on nüüd ainult malmist,mul alumiinium silindrit vaja
     
  7. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    Kui tavaline malossi sport 50, siis vast kuni 2hp arendab rohkem kui stock silinder.
     
  8. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    ALUMIN-CYL. KIT Ų 39,88 pin Ų 12 H2O MHR läheb külge
     
  9. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    aaa... siis ikka asisem see. Rolleri puhul 50cc MHR Team peaks tootma kuni 15-16hp õigete komponentidega, kui ma ei eksi.
     
  10. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    17.5 stock dellorto tuleb ära visata ja asemele keihin või mikuni panna
     
  11. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    Mis mõte selle esimese käiguga burnida on, alusta teise käiguga näiteks, normaalselt 125cc on 6 käiguga ka jõudu burnida.
     
  12. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    vahepeal sai teist paaki klaasriidega tugevamaks tehtud,et pahtel ja värv lahti ei murduks
    [​IMG] paak derbi gpr 125 nude küljest
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ja motip velje valge aerosool peal
    [​IMG]
     
  13. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    jubinad kohal
    [​IMG]
     
  14. rollu33

    rollu33 Member

    918
    0
    16
    Miks üldse pahtel ja värv peaks lahti murduma?
     
  15. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    see paak on väga pehme ja vabrikus on pandud siledale plastikule pritspahtel peale ja pahtlile tekivad mõrad sisse kui sõites küünarnukk paagil on
     
  16. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Võtsid peoga kolvirõngaid ka tagavaraks? :D
    Rahulikult võttes jagub kompressiooni 1000 km jagu (1 rõngaga high end kolbidel).
     
  17. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    miks ainult 1000km
     
  18. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kõrged pöörded, suur koormus. 1 õhuke rõngas ( vs 2 paksemat), kulumine on oluliselt kiirem.
     
  19. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    mhr team silinder on high-end, kolvivahetus või rõngad high-end silindritel 1000-2000km tagant. Edu hooldamisel.
     
  20. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    mhr hooldusvälbad on arvestatud raja sõiduga kui enamus ajast gaas põhjas ja arvestatakse, et sellest silkust võetakse ka kõik välja, nii et pmts peaks saama rohkem sõita.
    See ka et 10 eurosed õlid võid ära unustada, ilma racing õlita see väga ei kesta.
     

Jaga seda lehte