ei tule,13 märtsil läks yamaha dt125 mootoril kolb rikki.ladusin originaal mootori tagasi peale.video vist juba oli kuskil siin https://www.youtube.com/watch?v=r_HaG4-91z4
Mõtlesin ikka videot, millel näha seda meeletut liikumist. :roll: Burnouti teeb naabrinaise Freedo 1 ka
mul pole vastavat kaamerat,minekut natuke oli,aga lahja ikkagi,140kmh keris kergelt ära,edasi tuli kiirust uimaselt juurde.autodest sai kergelt mööda.
Võibolla kaamera kuskile äärele panna ja siis mööda sõita vms ? :roll: Mõtlesin just videot selle uue silindriga, mis tulemas - Malossi 50cc 8)
ma ei usu et olulist mineku vahet originaal ja malossi 50 silindril on.originaal silindrit ei ostnud,sest neid on nüüd ainult malmist,mul alumiinium silindrit vaja
aaa... siis ikka asisem see. Rolleri puhul 50cc MHR Team peaks tootma kuni 15-16hp õigete komponentidega, kui ma ei eksi.
Mis mõte selle esimese käiguga burnida on, alusta teise käiguga näiteks, normaalselt 125cc on 6 käiguga ka jõudu burnida.
vahepeal sai teist paaki klaasriidega tugevamaks tehtud,et pahtel ja värv lahti ei murduks paak derbi gpr 125 nude küljest ja motip velje valge aerosool peal
see paak on väga pehme ja vabrikus on pandud siledale plastikule pritspahtel peale ja pahtlile tekivad mõrad sisse kui sõites küünarnukk paagil on
Võtsid peoga kolvirõngaid ka tagavaraks? Rahulikult võttes jagub kompressiooni 1000 km jagu (1 rõngaga high end kolbidel).
mhr team silinder on high-end, kolvivahetus või rõngad high-end silindritel 1000-2000km tagant. Edu hooldamisel.
mhr hooldusvälbad on arvestatud raja sõiduga kui enamus ajast gaas põhjas ja arvestatakse, et sellest silkust võetakse ka kõik välja, nii et pmts peaks saama rohkem sõita. See ka et 10 eurosed õlid võid ära unustada, ilma racing õlita see väga ei kesta.